PDA

Zobacz pełną wersję : jaki tynk zewnetrzny bezposrednio na pustak???



noducks
06-07-2010, 15:50
ocieplenie jest wewnatrz pustakow wiec tynk idzie bezposrednio na pustak. jaki rodzaj tynku polecacie?


ps. jestem laikiem :eek: a dom kupilem w stanie surowym zamknietym i teraz musze szybko uzupelnic wiedze na temay budowlanki :bash:

leszeq
06-07-2010, 19:29
Tynk silikonowy albo silikatowy, po wcześniejszym wykonaniu zbrojenia siatką zatopioną w kleju.

Piotrek T
06-07-2010, 20:18
Co nazywacz pustakiem ?
Jest wiele materiałów które ludzie nazywają potocznie pustakiem nie wszystkie można zaciągnąć cienkowarstwową zaprawą tynkarską .
Liczy sie jakość wykonania ścian i np. czy wieńce nie wystają ,nadproża .

noducks
07-07-2010, 13:42
Tynk silikonowy albo silikatowy, po wcześniejszym wykonaniu zbrojenia siatką zatopioną w kleju.

jakie sa zalety takiego rozwiazania? wiem, ze raczej tynki silikonowe sa rozwiazaniem drozszym niz tynk cw.


Co nazywacz pustakiem ?
Jest wiele materiałów które ludzie nazywają potocznie pustakiem nie wszystkie można zaciągnąć cienkowarstwową zaprawą tynkarską .
Liczy sie jakość wykonania ścian i np. czy wieńce nie wystają ,nadproża .

jak juz pisalem jestem kompletnym laikiem wiec prosze sie nie smiac. pustak jest najzwyklejszy niebieski jakie do niedawna mozna bylo spotkac na co drugiej budowie. wience i nadproza (sprawdziwem co to) nie wystaja

fighter1983
07-07-2010, 13:44
Niebieski pustak? o kurcze....
niebieskie palety ma Silka, ale silka jest biała (material)
czerwony jest Porotherm i kazdy pustak ceramiczny
czerowna tez jest cegla pelna
na zoltych paletach dostarczany jest ytong ale material jest bialy.
Nie widzialem niebieskiego pustaka nigdy w zyciu

noducks
08-07-2010, 19:02
Niebieski pustak? o kurcze....
niebieskie palety ma Silka, ale silka jest biała (material)
czerwony jest Porotherm i kazdy pustak ceramiczny
czerowna tez jest cegla pelna
na zoltych paletach dostarczany jest ytong ale material jest bialy.