PDA

Zobacz pełną wersję : Projekt Z92 pracownia STUDIO Z500



Strony : [1] 2 3 4 5 6 7

paliszcz
07-03-2013, 15:41
Witam.

Poszukuję osób przymierzających się do budowy domu wg tego projektu
http://z500.pl/projekt/Z92,Wygodny-dom-z-duza-kotlownia-na-paliwo-stale-pralnia-oraz-pokojem-na-parterze.html.
Przeszukałam forum ale wątku o tym projekcie nie ma.
Zamierzamy wraz z mężem ruszyć wiosną :wiggle:Początkowo zakładaliśmy bardzo skromny budżecik i dom do 100mkw ale sytuacja się nieco zmieniła i będziemy budować większy dom :rolleyes:

Proszę również o opinie doświadczonych odnośnie zmian.

Jestem mocno początkująca ale trochę zmian oszczędnościowych i "dla wygody" wprowadziłam do projektu:
-rezygnacja z wykuszu,
-rezygnacja z okien połaciowych, powiększenie szczytowych,
-rezygnacja z kominka,
-drzwi wejściowe- jednoskrzydłowe,
-schody ze spocznikiem ( mam nadzieję, że się zmieszczą),
-dodatkowe wejście do kotłowni od zewnątrz

tyle pamiętam... a wyglądało by to tak: (po lewej moje zmiany, po prawej oryginał)174936174937


Zapomniałam dodać, że wiele pomocnych zmian które widać powyżej udzieliła mi Elfir za co jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

beti87
08-03-2013, 06:42
witam, a oto moje zmiany : 175096175097 nie wiem czy dokładnie je widac ale postaram sie opisać.
-na dole dołoże tylko dzwi do kotłowni z zewnątrz
-nie mam tego zaznaczone na rysunku ale chce troszke zmniejszyć szerokosc sciany tv i kominkowej aby było wiecej miejsca na przejscie
-okno w kuchni wyrównać z blatem
-okna przy wykuszu poszerzyc na całą jego szerokość
- poszerzyć dzwi tarasowe zaś pozbyć sie tego małego okna przy nich ale to jeszcze zobacze jak to bedzie wyglądało z tym okienkiem na waszych zdjeciach
-zlikwidowanie kominka ale za to chce mieć biokominek daje on ciepło, pali sie normalnym ogniem, można go obudowac jak zwykły kominek ale jest dużo tańszy i nie potrzeba dodatkowego kominu