PDA

Zobacz pełną wersję : sadzonki drzew



aga789
24-02-2006, 20:47
Witam,
Dostałam sadzonki krzewów a ponieważ nie znam się na ogrodnictwie nie wiem co z nimi teraz zrobić, to pęcherznica kalinolistana luteus i dereń biały czerwonopędowy.Jest za zimno żeby wysiewać je do gruntu, jak je przechowywać, czy najpierw wsadzić do donic i trzymać w dom?Proszę o radę i jeszcze jedeno pytanie, ponieważ moja działka to głównie głęboki piach jak radzicie wsadzić te krzewy żeby się nie zmarnowały

Hanula
24-02-2006, 20:59
Hej
czy sadzonki są bez doniczek?, jesli tak nalezy je bezwzględnie zadołować. Teraz ziemia już rozmarzła i mozna to zrobic bez problemu. Na wiosnę najlepiej przygotować doł wielkości 0,5x0,5m z żyzną ziemią wymieszaną z tą piaszczystą glebą i w tak przygotowane podłoże posadzić krzewy. Pamiętaj, że aby pęcherznica ładnie się wybarwiała musi rosnąć na nasłonecznionej części ogrodu. Pozdrawiam

Mirek_Lewandowski
24-02-2006, 21:05
Gdzie, na milość boską, jest ta rozmarznięta ziemia ?????????????
Dziś rano było - 11, a śniegu jest pół metra. Może ja w innym kraju?

Alis31
24-02-2006, 23:09
np Dolnyśląsk

aga789
25-02-2006, 07:32
a jescze jedno małe pytanie w jednym źródle znalazła że pęcherznica lubi glebę zasadową , a w innym że kwaśną, jak napisala mam piaszczystą działkę czyli chyba kwaśną więc co zrobić

Mirek_Lewandowski
25-02-2006, 13:20
Nic, posadzić, to urośnie na każdej glebie :D

Teska
25-02-2006, 14:36
Witam,
Dostałam sadzonki krzewów a ponieważ nie znam się na ogrodnictwie nie wiem co z nimi teraz zrobić, to pęcherznica kalinolistana luteus i dereń biały czerwonopędowy.Jest za zimno żeby wysiewać je do gruntu, jak je przechowywać, czy najpierw wsadzić do donic i trzymać w dom?Proszę o radę i jeszcze jedeno pytanie, ponieważ moja działka to głównie głęboki piach jak radzicie wsadzić te krzewy żeby się nie zmarnowały