PDA

Zobacz pełną wersję : Satysfakcja z pracy???



telesforek
23-10-2007, 13:34
Witam.
W telegraficznym skrócie: mam pracę, która zupełnie nie daje mi satyfakcji, za to daje dość przyzwoite pieniądze i pewne poczucie bezpieczeństwa. Stosunki z innymi ludźmi, w tym z szefem, przyzwoite. Jak myślicie: tkwić w tym, czy rozglądać się powoli za czymś innym. Albo inaczej: czy satysfakcja z pracy jest rzeczywiście potrzebna, czy to podejście idealistyczne i oderwane od rzeczywistości (mam kasę więc o co chodzi)?
Jestem ciekawa Waszych opinii. Przykłady z życia mile widziane.
Pozdrawiam :)

joan
23-10-2007, 13:45
nie tkwić- szukać dalej... :lol: nadesżły lepsze czasy...moga nie potrwac długo... 8)
pracuję tu gdzie pracuję od prawie 10 lat - i nie mam ani: stosunków z ludźmi...ani satysfakcji :wink: (poza jedną dziką...ale to na inny temat... :wink: )...odliczam dni... 8) :lol:

sebo8877
23-10-2007, 13:50
Nie jesteś sama- ja właśnie rozpocząłem szukanie... :)

Sebo8877

agnieszkakusi
23-10-2007, 13:59
ja tez szukam...telesforku...może się wymienimy :wink:

madd
23-10-2007, 14:41
Ja w jednej firmie pracuje juz 7 rok. Bylo dobrze, od jakiegos miesiaca jest do dupy (polaczenie z Warszawa). Zastanawiam sie nad zmiana, ale
tu mam niezla kase
znam ludzie (sa ok)
mam ugruntowana pozycje
Ale ta Warszawka....

Majka
23-10-2007, 14:45
Madd, dasz radę. Warszawkę należy spacyfikować :wink:

Charlie
23-10-2007, 21:15
Witam.
W telegraficznym skrócie: mam pracę, która zupełnie nie daje mi satyfakcji, za to daje dość przyzwoite pieniądze i pewne poczucie bezpieczeństwa. Stosunki z innymi ludźmi, w tym z szefem, przyzwoite. Jak myślicie: tkwić w tym, czy rozglądać się powoli za czymś innym. Albo inaczej: czy satysfakcja z pracy jest rzeczywiście potrzebna, czy to podejście idealistyczne i oderwane od rzeczywistości (mam kasę więc o co chodzi)?
Jestem ciekawa Waszych opinii. Przykłady z życia mile widziane.
Pozdrawiam :)