dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
View RSS Feed

bombel79

  1. Damy rade, czyli nasze boje o wymarzony Tymianek! :)

    zdjecia :)

    [URL=http://img251.imageshack.us/i/dsc00725j.jpg/][/URL











  2. Damy rade, czyli nasze boje o wymarzony Tymianek! :)

    jestem jzu po rozprowadzeniu elektryki... nawet udalo sie za duzo rzeczy nie spierniczyc... prawie wszytko powinno dobrze dzialac :)

    teraz walcza chlopaki od tynkow... wczorajsza aura troche im sie dala we znaki (brak pradu oraz jezioro na posesji) ale oni sa Gorale i sa twardzi :)

    na koniec wrzsnia jestem znow umowiony z hydraulikiem..

    w przyszlym tygodniu wstawiamy rure kwasowke

    PS
    zdjecia sa ale w komorce :oops:
  3. Damy rade, czyli nasze boje o wymarzony Tymianek! :)

    lo Boziu, ile ja nie pisalem... w sumie duzo sie nie dzialo poza tym ze:
    -wiezba stoi juz dawno, deskowanie i wzmocnienie krokwi rowniez
    - dekarze tez juz swoje zrobili
    - byl pan hydraulik oraz pan od alarmow
    - teraz jest pan elektryk
    - wczoraj wstawili okna...

    niedlugo wchodzi pan tynkarz :)
  4. Damy rade, czyli nasze boje o wymarzony Tymianek! :)

    no, chlopaki zaczeli stawiac wiezbe... na razie przykrecili murlaty i postawili "stolek" dzis maja zabawe przy wciaganiu 12 m krokwi naroznych :)

    wyszedl tez problem z oknami lukowymi... majster zrobil je zgodnie z projektem a projekt jest do... no, nie taki jak trzeba... wiec mam dzis randke z kolejnym handlowcem od okien... no nic, zobaczymy... w koncu chce im dac ok 30 tys (z drzwiami i bramami) wiec sie powinni postarac :)
  5. Damy rade, czyli nasze boje o wymarzony Tymianek! :)

    no, wieniec zalany, w sobote sie wybralem zeby go podlac coby nie popekal... a dzis ponoc drewno przyjechalo... mam nadzieje ze nikt go sobie nie pozyczy...