dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
View RSS Feed

patysiaSasasa

Jak to Baba próbuje zbudować dom

Oceń ten wpis
Witam!
Od dawna podglądam dziennieki innych, ale jakos brakowało mi odwagi żeby założyć swój. Odwagi, a może i czasu. Ale mam nadzieje , że dzieki temu dziennikowi choć troszkę rozświetli mi sie w głowie i może uda mi sie uniknąc kilku błędów.
Mąż zagramanicą, ja tu. Mąż zarabia, ja buduje (a przynajmniej próbuje), choc idzie jak krew z nosa.
Chciałabym juz byc na etapie wykańczania(chyba że wcześniej siebie wykończe), bo decyzje dot wyboru np. tynków c-w czy gipsowych są masakryczne!
Zapraszam do podglądania i licze na sugestie!
Tagi - katalog słów kluczowych: Brak Edytuj Tagi
Kategorie
Dzienniki Budowy na Forum

Komentarze

  1. Avatar patysiaSasasa
    Pewnie chcecie wiedziec na jakim jestesmy etapie?...
    Wylewka wstępna zrobiona, elektryk dłubie i dłubie, w tygodniu jestem umówiona z hydraulikiem. Ustalam conieco kuchnie.
    Stawiam na jasne meble a' la Stat , z drewnianym blatem.
    Mam jakis projekt rozmieszczenia mebli(nie sugerujcie sie frontami i kolorystyką, mowa tylko o ustawieniu). Moze jakies sugestie?
    W tygodniu postaram sie dodac projekt pomieszczen-moj skan nawalil;/ -tylko niech mi ktoś podpowie jak to si e zamieszcza
  2. Avatar patysiaSasasa
    właśnie przed chwilką stworzyłam piekny, długi post i... go skasowałam
    Raz jeszcze,zacznijmy od KUCHNI.
    Mam jakis tam wstepny projekt ustawienia sprzetów i mebli, moze ktoś mi cos podpowie, wszelkie sugestie mile widziane

    Kuchnia ma 9,50m2 , jest mało ustawna, za sprawą 2 okien-nie dałam zamurować, jasno musi być!, i za sprawa tego że zliwkidowalismy część sciany na ktorej miała byc wg architekta wysoka zabudowa- to tam gdzie teraz widnieje cos a 'la barek.Na ŚcianIE której na wizualce nie widać( vis a vis zlewu) sa drzwi do spiżarni, wiec tam tez nie ma jak szaleć.
  3. Avatar patysiaSasasa