dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 366 z 998
Pokaż wyniki od 7.301 do 7.320 z 19943
  1. #7301
    Lider FORUM (min. 2800)
    Vld

    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    warszawa
    Posty
    3.215

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur11 Zobacz post

    nilsan uważam, że temperatura ma w tym przypadku (RCK) drugorzędne znaczenie ponieważ regulacja odbywa się na zasadzie stabilizacji zadanego ciśnienia a nie temperaturowo.

    Pozdrowienia dla Wszystkich.
    skoro nadal musimy kontynuować temat ciągów, to wytłumacz proszę takie zjawiska.
    wyczystka zamknięta, tempr za oknem 2C, bezwietrznie.
    kocioł w podtrzymaniu t spalin 60C, ciąg w kominie 10-11 Pa
    kocioł w pracy, t spalin powili rośnie do 120C, ciąg z kilkudziesięciu sekundowym przesunięciem powoli rośnie do 12-13 Pa
    kocioł w pracy, otwarty krótki obieg spalin, t spalin szybko rośnie do 300C, ciąg z przesunięciem rośnie do 18-19 Pa
    kocioł w pracy, krotki obieg zamknięty, t spalin 120C, komin wygrzany wcześniejszym pomiarem, ciąg 13-14 Pa
    od czego w takim razie on się zmienia, kocioł nie otwierany, nastawy te same, wyczystka szczelna. Zmieniała się tylko temperatura spalin, a w raz z nią temperatura wkładu w kominie.
    Pozdrawiam

    W uzupełnieniu: by już całkiem rozwiać wątpliwości, na jakiej zasadzie odbywa się regulacja cugu przez RCK objętościowo czy temperaturowo, mogę zrobić jeszcze dwa testy. Jeden pomiar polegający na zwiększeniu objętości spalin o tej samej temperaturze, poprze zwiększenie nadmuchu albo otwarcie drzwiczek kotła. Lub drugi w otwartej wyczystce rozpalić papier podgrzewając zasysane powietrze i obserwując wskazania podciśnienia w czopuchu
    Jest taka potrzeba?
    czy możemy już uznać temat za zamknięty?
    Ostatnio edytowane przez Vld ; 21-01-2012 o 12:12
    R-290 pod strzechy

  2. #7302

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gieniu Zobacz post
    Witam.
    Koledzy, potrzebuje pomocy. Rozpalam od góry najczęściej żarem z poprzedniego palenia, rzadziej drewnem, ale to nie ma wpływu na mój problem. Po rozpaleniu pali się dopóki nie zamknie sie klapka PG. Po jej zamknięciu powoli gaśnie ogień, tem. spada. Jak założe KPW to niby jest żar ale nie ma płomieni tylko żar i dym. Dopiero jak miarkownik za jakiś czas podniesie klapke PG to się zapali ale i tak dymi. Wtedy pali sie wkoło tylko nie tam gdzie dmucha Kpw. Wydaje mi się że Kpw robi za duży przeciąg, ale jak zmniejsze ilość pw to wtedy nie utrzyma żaru. Wiec zrobiłem tak: zdjąem Kpw, uchyliłem trszke drzwi zasypowe, a na klapce PG ustawiłem małą szczeline tak żeby kocioł nie przeciągał tem. I teraz pali sie ciągle i dużo spokojniej, a jak temp spadnie to miarkownik zareaguje. Pali sie raczej przy drzwiach, ciemnożółtym płomieniem reszta ciemna i DYMI. Wieksze uchylenie drzwi robi przeciąg i gaśnie. Ale jak je otworze całkiem to pali się całość takimi krótkimi jasnożółtymi i lekko niebieskini płomykami, dymu nie ma. Co zrobić żeby ciągle paliło sie tak spokojnie. Dodam że problem dymu trwa dopóki węgiej gazuje, potem jest oki.
    Licze na waszą pomoc.
    Moim zdaniem odpowiedź jest zawarta w twoim pytaniu.
    Obniżając zbytnio temperaturę wody na kotle doprowadzasz do zamknięcia klapki PP (PG) poprzez miarkownik ciągu. Rozszczelniając piec drzwiczkami zasypowymi doprowadzasz PW nad palenisko po ściankach wymiennika kotła, ze znacznie mniejszą prędkością niż poprzez KPW, która przy braku PP zdmuchuje ci ogień z paleniska i wystudza je. Podnieś miarkownikiem temperaturę pracy kotła w taki sposób, żeby uzyskać stabilną pracę kotła z uchyloną lekko klapką PP, natomiast moc przekazywaną do instalacji zredukuj obniżając przepływ w instalacji CO oraz kotle. Metodę jak to zrobić znajdziesz w moich postach kilkanaście postów wstecz.

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

  3. #7303

    Domyślnie

    Artur:

    Odpowiedz jeszcze na inne pytanie.
    Załóżmy, że RCK ma zerowy opór dla przepływu powietrza z kotłowni do komina.
    RCK zamknięty zamontowany ponad czopuchem, kocioł pracuje normalnie.
    Pod wpływem silnego podmuchu wiatru RCK otwiera się całkowicie.
    Pytanie jakie ciśnienie będzie panowało w tym momencie w miejscu włączenia RCK do komina oraz jaka będzie różnica ciśnień pomiędzy komorą spalania i miejscem włączenia RCK do komina?

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

  4. #7304

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek 1980 Zobacz post
    Witam,
    panowie podpowiecie coś???
    Pozdrawiam.
    Proponowałbym założyć nowy temat i przenieść post, tutaj:

    http://forum.muratordom.pl/forumdisp...ny-gara%C5%BCe

  5. #7305

    Domyślnie Deflektor dotleniający - zapalone od góry

    Dzisiaj dalej próbuje i wygląda to fajnie wręcz fantastycznie wiec zrobiłem trochę fotek . Podgląd przez kierownicę . Palę czeskim węglem po 540 zł [ kostka ] Założenie deflektora na kierownicę całkowicie zmieniło jakość palenia na wielki + .Deflektor mocno się nagrzewa bo nie ma w nim wody więc na opał trafia bardzo gorące powietrze . Już w pierwszej fazie palenia [ max 15 min ] zobaczymy żółto - niebieskie płomyki . Wizualnie wygląda bardzo dobrze praktycznie również - rano pierwszy raz miałem jeszcze resztki żaru . Poniżej zdjęcia na czym teraz pracuję .
    1 Tak wygląda obecnie mój deflektor założony na kierownicę , po zamknięciu drzwiczek w kotle jest usytuowany płaski [ równolegle do sufitu kotła ] . Deflektor teraz jest węższy , ale dłuższy co widać . Otwór w deflektorze jajowaty , zęby mógł się pochylić
    2 Widok z boku na kierownicy
    3 Tak wygląda w kotle po zamknięciu drzwiczek - nad opałem jest płasko . Zdjęcie zrobione przez górną wyczystkę pod kątem aby był dobrze widoczny . Dwa niżej otwory to kawałek systemu wielopunktowego wtrysku powietrza . To są dysze które trzeba czyścić bo brudzą się wbrew pozorom w głęboko środku .
    4 Tutaj widok kanałów pionowych - taki długi ciąg powietrza . producent chwali się że skuteczność tego to aż 70 % - czyli bardzo dużo .
    5 Tutaj na prośbę kilku kolegów widok pierwszej kształtki ceramicznej [ wydaje mi się że jest to stop szamotu i metalu ] tj. rozkruszony szamot i opiłki metalu niczym akubet i to odlane w formie płytek Spaliny lecąc kanałem wpadają na tą rozgrzaną płytę i ulegają dopaleniu .
    6 Wygląd z góry już po założeniu górnych płyt jak wyżej - powstał jest swego rodzaju tunel szamotowy przez który muszą przejść spaliny . Nie ma zdjęcia bo system przyjmuje tylko 5 w jednym poście .
    7 Po założeniu deflektora nie ulega żądnej wątpliwości kocioł jest znacznie czystszy .
    8 Trochę wolniej dochodzi do zadanej temperatury - wydaje się być słabszym .
    9 bardzo stabilniej trzyma zadaną temp
    10 po całkowitym zamknięciu powietrza głównego ogień znajduje się cały czas nad opałem jest mały i ma postać rozciągniętej przeźroczystej waty i jak się dobrze przyjrzeć to żółto niebiesko czerwony
    11 . Wada - mocniej pali się przy tylnej ściance kotła , a mniej przy ściance od drzwiczek . Po dłuższych testach mogę wywiercić z tyłu deflektora z 15 otworów fi 10 . Mogę skrócić i odsunąć deflektor od drzwiczek co powinno rozwiązać sytuację . Właściwie nie wiem czy to wada i z czasem po dłuższych testach podejmę decyzję .
    Załączone zdjęcia Załączone zdjęcia Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	1994
Rozmiar:	91,8 KB
ID:	96378   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	1980
Rozmiar:	87,2 KB
ID:	96379   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	1923
Rozmiar:	94,4 KB
ID:	96380   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	1918
Rozmiar:	95,3 KB
ID:	96381   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5.jpg
Wyświetleń:	1843
Rozmiar:	93,1 KB
ID:	96382  


  6. #7306
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    artur11

    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Posty
    564
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    7

    Domyślnie

    Vld Rośnie prędkość spalin rośnie podciśnienie na ścianki przewodu kominowego i odwrotnie mniejsze V mniejsza Pa, komin ma swoją pojemność - i zanim się rozpędzi mija troszkę czasu stąd może zwłoka, wygrzanie komina też zwiększa ciąg na co najmniej 2 sposoby (ale tu trzeba czsu):
    1 komin gorący - gaz ogrzewa się od jego ścianek i jako lżejszy przyspiesza do góry
    2 komin gorący powoduję mniejsze oddawanie ciepła ze spalin do jego ścianek a więc nie zmniejsza prędkości lub mało, bo gazy się słabo wychładzają.

    RCK działa na zasadzie podciśnienia - na tych lepszych jest podziałka w Pa i RCK otwiera się tylko w tedy jak podciśnienie jest większe niż nastawa.

    Jak rozpalisz w wyczystce to po jakimś czasie podciśnienie będzie większe, jak dasz dmuchawę na maksa to też wzrośnie.

    nilsan jeżeli RCK zadziała prawidłowo to między kotłem a RCK będzie takie ciśnienie jak nastawione na RCK. Natomiast między RCK a wylotem z komina będzie większe.

    Gieniu KPW dmucha za szybko i zbyt punktowo - może pomoże zwiększenie średnicy kierownicy, lub jej rozszerzenie na boki, zwolni to przepływ powietrza a z tego co opisujesz to w komorze spalania są gazy które mogą się jeszcze spalić. Jak zamkniesz PP=PG to po jakimś czasie musi dymić.

  7. #7307

    Domyślnie

    Dla tych co martwi nieekonomiczne spalanie koksu polimer AnVer I proszę polak to wymyślił tylko na pewnie długo tego środka do domowego kociołka nie dodamy

  8. #7308

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur11 Zobacz post
    nilsan jeżeli RCK zadziała prawidłowo to między kotłem a RCK będzie takie ciśnienie jak nastawione na RCK. Natomiast między RCK a wylotem z komina będzie większe.
    Odp.
    W przypadku pełnego otwarcia RCK ciśnienie w kominie w trójniku RCK będzie równe ciśnieniu w kotłowni.
    Różnica ciśnień pomiędzy wylotem z komina, a trójnikiem RCK równa wartości nastawionej na RCK.
    Różnica ciśnień pomiędzy wlotem powietrza do kotła, a trójnikiem RCK równa zero.
    Prędkość przepływu spalin przez WC kotła równa zero.
    Brak dopływu powietrza do kotła, to jego wygaszenie.

    A teraz przeanalizujmy, to samo dla RCK zamontowanego pod czopuchem.
    Ciśnienie w trójniku RCK równe jest ciśnieniu w kotłowni.
    Różnica ciśnień pomiędzy trójnikiem RCK i wylotem z komina równa jest wartości nastawionej na RCK.
    Różnica temperatur pomiędzy trójnikiem RCK i trójnikiem czopucha równa jest różnicy pomiędzy temperaturą spalin w trójniku czopucha i temperaturą w kotłowni, stąd różnica ciśnień na tym odcinku jest większa od zera.
    Taka sama różnica ciśnień występuje pomiędzy wlotem powietrza do kotła i trójnikiem czopucha, stąd prędkość przepływu spalin przez WC kotła jest większa od zera i kocioł dalej pracuje.
    Prościej tego już chyba wytłumaczyć się nie da.

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

  9. #7309
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Gelo2104

    Zarejestrowany
    Dec 2011
    Skąd
    Kock
    Kod pocztowy
    21-150
    Posty
    96

    Domyślnie

    Wezyr
    Mam tak samo zrobione , KPW-D na jakiej masz wysokości a jak wysoko jest pierwszy wymiennik ? U mnie po rozpaleniu dymi i tak z godzinę , ale deflektor nagrzewa się do czerwoności aż się rogi pozawijały delikatnie do góry . Stało palność się wydłużyła ale dokładniej powie średnia z tygodnia (puki co ok 1 godziny). Puki co moim zdaniem dmucha za bardzo punktowo , jakiś rozdzielacz by się przydał .
    Domański szajs po tuningu , aktualnie palenie dołem i znowu górą .

  10. #7310
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Gelo2104

    Zarejestrowany
    Dec 2011
    Skąd
    Kock
    Kod pocztowy
    21-150
    Posty
    96

    Domyślnie

    Promuję górne spalanie i kocioł STROPUVA
    Czy to oby nie jest zbyt złośliwe ?
    Domański szajs po tuningu , aktualnie palenie dołem i znowu górą .

  11. #7311
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    artur11

    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Posty
    564
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    7

    Domyślnie

    Nilsan nie rozmawiamy o hipotetycznym zdarzeniu "jeśli klapka RCK będzie otwarta na full" bo KPW działa jeśli ciąg jest za duży niż nastawiony i chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie zablokuje "na stałe otwarte na full RCK" bo i po co ?????????
    Sam pisałeś, że zagadnieniem spalania interesujesz się od jakiegoś czasu. Ja rzeczy o których piszę o aerodynamice znam od co najmniej 20lat wraz ze zdanymi egzaminami państwowymi z aerodynamiki, meteorologii i kilku innych zagadnień gdzie przewija się problem mechaniki i ruchu gazów. Przemyśl jeszcze raz to co piszesz bo trochę się to rozmija z tym co tam się dzieje.

    I nie masz racji pisząc że...."W przypadku pełnego otwarcia RCK ciśnienie w kominie w trójniku RCK będzie równe ciśnieniu w kotłowni." bo prędkość przepływu powietrza w kotłowni jest dziesiątki a może i nawet setki razy mniejsza niż w jakimkolwiek miejscu komina czy trójnika. Więc w kotłowni zawsze jest większe ciśnienie jeżeli ma ona choć malutką dziurkę przez którą wpada do niej powietrze z zewnątrz.
    Kolega w innych postach też czasami zbyt upraszcza - co jest ze szkodą dla osób które biorą to za pewnik.

    Znasz doświadczenie z podstawówki jak między 2 kartki zawieszone na nitkach, drucikach, patykach dmucha się ustami ? Jak się dmucha między nie to kartki się do siebie przyciągają, jak się nie dmucha to sobie wiszą w pionie. http://www.deltami.edu.pl/temat/fizy..._Bernoulliego/

    wezyr i inni zainteresowani optymalizacją kształtu kierownicy, zerknijcie na ten link http://mitchellscience.com/bernoulli...iple_animation jest tam animacja gdzie można sobie przesuwać punkty modelujące kształt dyszy i widać jak zachowuje się gaz w funkcji prędkości a w związku z tym ciśnienia.
    Ostatnio edytowane przez artur11 ; 21-01-2012 o 14:41

  12. #7312

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gelo2104 Zobacz post
    Czy to oby nie jest zbyt złośliwe ?
    Zależy jak się na to spojrzy.

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

  13. #7313

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur11 Zobacz post
    Nilsan nie rozmawiamy o hipotetycznym zdarzeniu "jeśli klapka RCK będzie otwarta na full" bo KPW działa jeśli ciąg jest za duży niż nastawiony i chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie zablokuje "na stałe otwarte na full RCK" bo i po co ?????????
    Sam pisałeś, że zagadnieniem spalania interesujesz się od jakiegoś czasu. Ja rzeczy o których piszę o aerodynamice znam od co najmniej 20lat wraz ze zdanymi egzaminami państwowymi z aerodynamiki, meteorologii i kilku innych zagadnień gdzie przewija się problem mechaniki i ruchu gazów. Przemyśl jeszcze raz to co piszesz bo trochę się to rozmija z tym co tam się dzieje.

    I nie masz racji pisząc że...."W przypadku pełnego otwarcia RCK ciśnienie w kominie w trójniku RCK będzie równe ciśnieniu w kotłowni." bo prędkość przepływu powietrza w kotłowni jest dziesiątki a może i nawet setki razy mniejsza niż w jakimkolwiek miejscu komina czy trójnika.

    Znasz doświadczenie z podstawówki jak między 2 kartki zawieszone na nitkach, drucikach, patykach dmucha się ustami ? Jak się dmucha między nie to kartki się do siebie przyciągają, jak się nie dmucha to sobie wiszą w pionie. http://www.deltami.edu.pl/temat/fizy..._Bernoulliego/
    Przemyślałem, a z przepływu gazów i cieczy czyli "Mechaniki płynów" również zdawałem egzaminy. Domyśl się sam dlaczego.
    Jako licencjonowany pilot amator egzaminy z aerodynamiki i meteorologii z konieczności też zdawałem.
    Więc nad czym mam myśleć?

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

  14. #7314
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Last Rico
    Zarejestrowany
    Jan 2006
    Posty
    2.036

    Domyślnie

    Cytat Napisał nilsan Zobacz post
    Idąc za twoją radą, dla pełnej jasności uzupełniłem wpis w swojej stopce.

    Tak więc, promujesz kotły Stropuva.
    Nie sprzedajesz ich... tylko promujesz.
    Na szczęście każdy ma rozum i widzi o co chodzi.


    Cytat Napisał Last Rico Zobacz post

    Kolego, myślę że masz wyobraźnię, rusz ją zatem i pomyśl... co by było z wątkiem
    gdyby tylko niewielka część firm sprzedających kotły, osprzęt, czy co tam jeszcze
    chciała tu pisać bo mają "dobry produkt" !!! Total Kaszanka. Myślę że cię przekonałem.

    Cytat Napisał nilsan Zobacz post
    W zasadzie się zgadzam, tyle że oni bardzo dobrze widzą jakiej jakości produkty sprzedają, dlatego w większości jeśli nie są indagowani wolą siedzieć cicho.

    nilsan
    Masz po prostu najlepszy towar i chcesz żeby wszyscy o tym wiedzieli. Dlatego
    tu jesteś. Inni mają towar kiepski, więc siedzą cicho. Uspokoiłeś mnie tym bo
    obawiałem się większej ilości "promujących". No to w sumie dobra wiadomość.

    Cytat Napisał nilsan Zobacz post
    Zakładanie odrębnego wątku o podobnej tematyce wydaje mi się bezsensowne.
    Na twoim miejscu też by mi się tak wydawało.
    Znacznie łatwiej postawić stragan na Agorze, niż ją stworzyć.
    beton wiąże ludzi...

  15. #7315
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Last Rico
    Zarejestrowany
    Jan 2006
    Posty
    2.036

    Domyślnie

    @ Vld
    Właściwie to kolega Artur 11 już napisał co trzeba, nic dodać nic ująć.
    Dzięki Arturze za wyczerpującą odpowiedź, tak jest, pompę wytworzy silny
    wiatr na kominie i nie ma co fizyki krzywić bo inaczej po prostu nie będzie.

    Może powinniśmy już lekko kończyć temat pt. gdzie montować RCK i dlaczego.
    Teraz już chyba każdy może spór (czy pod czy nad czop.) rozstrzygnąć sam.
    Zamieszczę jeszcze zagadkę dla kolegi Vld, namalowałem ją w nocy więc wkleję.
    -----------------

    Pomyślałem że być może potrzebujesz jakiegoś wizualnego przykładu,
    czasem tak łatwiej coś przełknąć. Na malunku stoi duży przemysłowy odkurzacz
    (będzie robił za ciąg kominowy). Poproszę abyś w miejscu z otworem zostawił
    swoją wypłatę. Całą. . Na umówiony wcześniej znak, ja włączam odkurzacz -
    ty równie szybko otwierasz DOWOLNIE wybraną przez siebie żółtą przepustnicę.
    Potem, trzeba tylko zamienić banknoty na węgiel... i już wszystko wiadomo.



    Dobrze się teraz zastanów... którą z nich masz otworzyć, bo od razu mówię:
    Odkurzacz jest mój, zawartość jego też.
    beton wiąże ludzi...

  16. #7316
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    artur11

    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Posty
    564
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    7

    Domyślnie

    nilsan jeśli potrafisz to zaneguj to co napisałem z odpowiednimi wyjaśnieniami tak żeby wszyscy zrozumieli to przyznam Ci rację. Pozdrowienia dla pajlota

  17. #7317

    Domyślnie

    Testy .PW podane z zewnątrz rura calowa,dalej przez puszke do kierownicy i w palenisko temperatura deflektora okolo 500,kierownicy okolo 400 nadal wziernik zasmolony,popalimy zobaczymy http://youtu.be/xEW3q_sA15o http://www.youtube.com/watch?v=8pBfy...Lp960o4YJWO9v6

  18. #7318

    Domyślnie

    A gdyby była 3 przepustnica na wysokości kupki pieniędzy ? Według Twojej koncepcji powinno działać lepiej jak tana dole.
    Skoro u nilsana działa dobrze pod, u Ciebie dobrze nad a u mnie prawdopodobnie z boku to chyba wniosek można skonstruować następujący:
    montować jak najbliżej czopucha.

    Vld coś pewnie skrobnie, ale niech ktoś to przetnie i powie- trzeba spotkać się pośrodku - czyli z boku
    Tyle czekaliśmy na ten Twój kolejny patent LR i jak widać wywołało to burzę
    Palę dołem -DS w kotle o następującym przekroju ZOBACZ.
    Domek: Stary, ceglany. Mury 50 cm nieocieplone. Dach nieocieplony. Powierzchnia ok. 170 m2. Woj. pomorskie.
    Zobacz ile powinieneś spalać- KALKULATOR

  19. #7319
    Lider FORUM (min. 2800)
    Vld

    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    warszawa
    Posty
    3.215

    Domyślnie

    ostatni mój podryg na temat RCK i ciagów:
    http://www.kominiarczyk.com/public/t...ta-kominow.pdf
    kalkulator ciągu
    http://www.engineeringtoolbox.com/na...ion-d_122.html
    Wzory do przeliczania całej kotłowni
    http://bip.koscian.pl/koscianm/dir/z...obliczenia.pdf
    jak to nie pomoże, to widocznie już tak musi zostać
    Pozdrawiam

    jak by jeszcze było mało, albo zbyt skomplikowane, to można zapoznać się z instrukcją samego RCK

    http://www.cichewicz.com/files/2103831500/I_UDP2.pdf
    Ostatnio edytowane przez Vld ; 21-01-2012 o 15:25
    R-290 pod strzechy

  20. #7320

    Domyślnie

    Cytat Napisał artur11 Zobacz post
    nilsan jeśli potrafisz to zaneguj to co napisałem z odpowiednimi wyjaśnieniami tak żeby wszyscy zrozumieli to przyznam Ci rację.
    Do którego postu mam się odnieść.

    nilsan
    Skrajności nikomu nie służą. Kompromis mile widziany.
    A każda przyjemność musi kosztować.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

    Promuję spalanie na ciągu naturalnym w wątku o "Ekonomicznym spalaniu paliw stałych"

Strona 366 z 998

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony