dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16

Temat: Rolety zasuwane od dolu

  1. #1

    Domyślnie Rolety zasuwane od dolu

    Czy ktos ma rolety zasuwane od dolu?Jak sie wam sprawdzaja?Tzn chodzi mi o taka sytuacje ze macie tylko rolety w oknie bez firanek.Czy po zaslonieciu okna do powiedzmy 3/4 nie jest ciemno w pokoju.Jak sie to wam sprawdza?

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) FORUMOWICZ WIELKI SERCEMMODERATOR FORUM Avatar joliska
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Posty
    4.810

    Domyślnie

    Mam taką dwubiegową żaluzję w łazience - sprawdza się wyśmienicie

  3. Jak ocieplić poddasze, aby zaoszczędzić na ogrzewaniu? Wanna wolnostojąca czy zabudowana? Zobacz galerię aranżacji łazienek Nie możesz się wyspać? Mamy na to sposób! Domowa uprawa storczyków. Jak kupować storczyki?
  4. #3

    Domyślnie

    Dwubiegowa?????

  5. #4
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar iness650
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Posty
    250
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    43

    Domyślnie

    A nie chodzi czasem o plisy?

  6. #5

    Domyślnie

    No ja rozrozniam czym sie rozni plisa od rolety.Chodzi mi o rolete zaciagana od dolu ,glownie o to czy nie zaciemnia bardzo pokoju jesli ja zasuniemy do 3/4 okna bo nie wiem jaki material wybrac jesli chodzi o przepuszczalnosc swiatla.

  7. #6

    Domyślnie

    mam we wszystkich oknach i generalnie!! (choć są male ale) sprawdza się idealnie. Tam gdzie chcałam aby było ciemno wybrałam ciemniejsze/grubsze faktury materiałów, do pozostałych pomieszczeń mam jasne. W salonie np. mam non stop zasuniete max do 2/3 wysokosci (bo wyzej nie dostanę ) i jest wystarczająco jasno (tyle że materiał w kolorze pistacjowym).
    No ale jak wspomniałam jest ale nr 1, które uaktywniło się tego lata - mianowicie much/komary i inne stworzonka, ktore siadaja na rolete od jej wew. strony, jak odsuwam rolete to giną śmiercią tragiczną zostawiając krwawe plamy na materiale .
    I ale nr 2......roleta ma na dole kasete w której się chowa, przez nią nie możesz okna otworzyc na cala szerokosc (przeszkadza mi to w drzwiach tarasowych, jak np. cos niosę i chce miec szeroko otwarte).

    Poza tym rozwiązanie super

  8. #7
    Lider FORUM (min. 2800) FORUMOWICZ WIELKI SERCEMMODERATOR FORUM Avatar joliska
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Posty
    4.810

    Domyślnie

    Cytat Napisał dizzeeRascal
    Dwubiegowa?????
    Tak, można ją zasuwać z góry do dołu, z dołu do góry, a nawet można zasłonić tylko środek okna

  9. #8

    Domyślnie

    No wlasnie ja bym chcial zeby bylo jasno i musze wybrac jakies jasne i ciensze rolety.Ale jakie masz te jasne ciensze,przeswituje przez nie tak ze widzisz cos z bliska przez nie ,czy tylko sa ciensze ale nic przez nie nie widac?

  10. #9

    Domyślnie

    nic przez nie nie widac, tylko materiał przepuszcza światło. Z jasnych mam do salonu pistacje, do kuchni jasny beż i do kotłowni jasno szary, pozostałe do łazienki i sypialni wszystkie są ciemne (i faktura materialu jest jakby grubsza) i tu faktycznie po zasunięciu nawet do 2/3 wysokosci jest dosc ciemno.

  11. #10

    Domyślnie

    dylemat jest czy wziac lekko przswitujace,takie ze widac przez nie tylko np. swiatlo zarowki czy wziac jasne ale takie ze nie widac przez nie swiatla zarowki i nic poza tym.Nie wiem co bedzie widac z ulicy przy tej bardziej przezroczystej.

  12. #11

    Domyślnie

    Czy możecie podać namiary na sprawdzone sklepy internetowe lub producentów?

    Poza tym czy ktoś z użytkowników ma zamontowane lub rozważał taką opcję, żeby montować takie roletki w płaszczyźnie parapetu (po prostu ukryte)?
    Może występują gdzieś modele w kasetach do takiego właśnie montażu?

    Załączam obrazek ładnego rozwiązania, wręcz naturalnego wyboru dla takiego wnętrza i wysokich przeszkleń.
    Wydaje mi się, że ktoś podjął się tu drobnej przeróbki montując na nadprożu okien małe kołowrotki. Sugeruje to, że roletki są sprężynowe. Spotkaliście takie gotowe rozwiązanie?



    Dzięki!

  13. #12

    Domyślnie

    moje rolety były kupione na allegro od producenta z Czestochowy (wystarczy wrzucic haslo rolety zaciągane od dołu i znajdziecie). Polecam jak najbardziej bo istotnie rolety sa dobrej jakosci i szybciutka dostawa.
    Widziałam tez zaluzje firmy Tom-żal, zaciągane od dołu i od góry jednoczesnie, ale były tylko w wersji plisowanej, a takich nie chcialam.

  14. #13

    Domyślnie

    Tak ale mnie nie chodzi o producenta tylko teraz juz tylko o jedno.Co bedzie widac z ulicy jesli zastosuje material lekko przeswitujacy tzn widac np.tylko zarowki z ulicy ale juz nic wiecej jesli patrzymy z bliska przez rolete?Nie mam mozliwosc sprawdzenia co bedzie widac w domu czy bedza widoczne wyraznie cienie postaci czy tylko jakies cienie ale bez widocznego zarysu?

  15. #14

    Domyślnie

    o producenta pytał wubek więc odpowiedziałam
    Wbrew pozorom dla Ciebie też powinno to byc istotną informacją, bo co z tego że powiem Ci że nic nie widać, kupisz a tu sie okaże że akurat przez Twoje widać bo inny materiał .

    Więc tak-robiliśmy testy na oknach kuchennych bo te zwrócone są przodem do ulicy. Idąc ulicą widać tylko niewyraźne cienie i to tylko jeśli jestem blisko okna, dalej nie widac nic. Natomist jeśli się podejdzie i zajrzy brutalnie w okna , no to widac wyrazny cien.

    Może "zainwestujesz" w najtańszą roletkę, przymocujesz tymczasowo do swojego okna i zobaczysz jak to widac z zewnątrz

  16. #15

    Domyślnie

    Cytat Napisał leli1
    o producenta pytał wubek więc odpowiedziałam
    Dzieki dzieki

    Sprawdzilem tego producenta z allegro, niestety - potrzebuje kasete i prowidnice w kolorze grafitowym, wzglednie czarnym.
    Dodatkowo szukam rolety szerokosci najlepiej ok. 160cm. Czuje, ze moze byc problem ale z ciekawosci napisze do tego producenta (dystrybutora?) z Czestochowy.

  17. #16

    Domyślnie

    Najtansza roletke ,nie wiem gdzie taka najtansza moge kupic ,mozesz podpowiedziec.Zastanawiam sie bardziej nad plisami ,bo chce miec zaciagane od dolu i na dole bedzie musiala byc taka kaseta co mi troche nie upiekszy okna.Mozesz mi powiedziec czy moge kupic taka roletke np. w Castoramie?Poki co moze pokaze jak mi przeswituje ten material.




Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony