dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Budowa szafki - jak to połączyć ?

    Witam uprzejmie, jako że jestem początkujący jeżeli chodzi o budowę jakiego kolwiek mebla, chciałbym na początek "sklecić" sobie szafeczkę.

    Stanąłem jednak przed dylematem Mianowicie jak zrobić zaznaczone połączenie tak jak na poniższym zdjęciu (zdjęcie z tego forum - pożyczone jedynie po to, żeby pokazać o co mi chodzi)

    http://zapodaj.net/3b8e5153b01c.jpg.html


    I nie wiem czy jest to jakby wpuszczona jedna płyta w drugą (poprzez nacięcie) czy jakoś kawałkami jest to zrobione i mocowane na kołki+klej - zielonego pojęcia nie mam jak osiągnąć taki efekt :/

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    retrofood

    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Posty
    17.508

    Domyślnie

    To się wycina jedno do połowy i drugie do połowy (jak opakowania kartonowe na flaszki) albo nie na połowy, tylko np. pionową na 3/4 a poziomą na 1/4 i wkłada jedno w drugie. I się czyma!
    Wypijmy zatem, wypijmy do dna
    Za pokręconą nić DNA



    Tu była reklama...

  3. #3

    Domyślnie

    jeśli robisz taka szafę albo coś podobnego to nie ma się w co bawić w takie coś. wykonawca tej szafy na fotce na pewno zrobił tak, że ta pozioma płyta (półka) leży na przegrodach szafy a ten krótki kawałek jest tylko po to by podtrzymywać górne dno zabezpieczając przed obwiśnięciem. w miejscu tego połączenia ten górny krótki kawałek pewnie jest przykręcony na kątowniki od drugiej strony (Której nie widać ta tej fotce) albo przykręcony z góry przez dno a na tej poziomej półce tylko stoi ewentualnie co mało prawdopodobne jest na kołki.

  4. #4

    Domyślnie