dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Schemat sufitu podwieszanego ze szparą przy ścianie i LEDy

  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Lolka2nite

    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Posty
    7

    Domyślnie Schemat sufitu podwieszanego ze szparą przy ścianie i LEDy

    Bardzo proszę o podpowiedź

    Wykonawcy robią mi aktualnie sufit podwieszany i pytają się mnie jak to ma wyglądać...

    Niestety nie wiem jakie odległości są optymalne, więc trudno mi ustalić.

    Chodzi o taki układ:


    No właśnie i jakie zastosować te odległości?
    Obniżenie sufitu ok. 7cm, a szpara między ścianą o tym obniżonym sufitem 11cm do "półeczki" a ok 15cm do tej małej ścianki do ktorej będzie przyczepiona taśma LED.

    Czy robił ktoś z Was podobny układ? Może ktoś mi doaradzić? Bo Ci ludzie co mi to wykonują kompletnie sie na tym nie znają (( masakra...

  2. #2

    Domyślnie

    ja zrobilam 10 cm od sciany (bez poleczki, bo pan majster mnie nie zrozumial i tak juz niestety zostalo), obnizenie ok. 12 cm.
    jeszcze nie podlaczylam tasmy led (na szczescie jest tak cienka ze ne bedzie jej widac). Jestem na etapie ustalania gdzie mam schowac transformator.

  3. Nowoczesny design i folk w aranżacji łazienki Zaplanuj oświetlenie poddasza użytkowego. Lukarny, czy okna połaciowe? Jakie gatunki drewna są najlepsze do aranżacji wnętrz? Aranżacja wnętrza w stylu eklektycznym – eklektyzm jako recepta na nietypowe wnętrze?
  4. #3
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Lolka2nite

    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Posty
    7

    Domyślnie

    O dzięki serdeczne za odpowiedź - czyli taka odległość ok. 10cm wydaje sie być sensowna, choć moje obniżenie sufitu dosyć małe i ciekawe jak to będzie z rozproszeniem tego światła...

    A z drugiej strony jakie bedziesz miała LEDy?
    Ja planuję kupić z komy lub podobne...
    http://koma.lux.pl/index.php?a=lista&k=253

    Bo chciałabym sterowanie kolorem, wiec taśma RGB z pilotem na podczerwień.

    No i właśnie ukrycie transformatora... mam nadzieję, że elektryk będzie wiedział

  5. #4

    Domyślnie

    Ja też mam ok. 10cm od ściany. U mnie akurat panowie sami taki zrobili. Ja zamiast ledów mam świetlówki.

  6. #5

    Domyślnie

    ja planuje zakup tej listwy, bo podobno jest mocniejsza od standardowej:

    http://www.modernhome.pl/product-pol...D-3528-5m.html

  7. #6
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Lolka2nite

    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Posty
    7

    Domyślnie

    A tak te strone tez juz przegladalam - dzieki za linka. Mi w sumie az takiego mocnego oswietlenia chyba nie potrzeba, ale w gruncie rzeczy to nie mam pojecia... trzeba by pewnie najpierw wyprobowac hmmm...

  8. #7

    Question

    Cytat Napisał Lolka2nite Zobacz post
    Bardzo proszę o podpowiedź

    Wykonawcy robią mi aktualnie sufit podwieszany i pytają się mnie jak to ma wyglądać...

    Niestety nie wiem jakie odległości są optymalne, więc trudno mi ustalić.

    Chodzi o taki układ:


    No właśnie i jakie zastosować te odległości?
    Obniżenie sufitu ok. 7cm, a szpara między ścianą o tym obniżonym sufitem 11cm do "półeczki" a ok 15cm do tej małej ścianki do ktorej będzie przyczepiona taśma LED.

    Czy robił ktoś z Was podobny układ? Może ktoś mi doaradzić? Bo Ci ludzie co mi to wykonują kompletnie sie na tym nie znają (( masakra...
    Masz może jakieś fotografie swojego oświetlenia? Jestem właśnie na tym etapie i zastanawiam się jakie LEDy wybrać. Wymiary wnęki będą bardzo zbliżone do Twoich- sufit obniżony o ~8-10 cm i oddalony o ~12cm od ściany. Ma to być oświetlenie czysto dekoracyjne/uzupełniające. Podobne rozwiązanie chcę zastosować za lustrami oraz pod wanną.

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony