dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Patryk18

    Zarejestrowany
    Jul 2010
    Posty
    8

    Domyślnie Plan malowania.

    Witam, jutro zamierzam malowac pokoj, jednak jestem kompletnym laikiem. mam kilka pytan.
    1.Czy przed malowaniem musze klasc gladz szpachlowa?,
    2.czy moge zagipsowac dziury w scianach gladzia szpachlowa?
    3.Mam srodek grzybobojczy, najpierw mam oczyscic grzyb nim, a potem szarym mydlem umyc sciany 2 razy?
    4.ile warstw farby mam zamalowac?, i czy po nalozeniu gladzi, czy bez niej?.
    5.i tu pytanie dla kobiet raczej
    Rolety sa o kolorze jasno zielonym, i mam zamiar ta sciane pomalowac na ten wlasnie kolor, reszta scian i sufit beda mialy kolor blekitny, czy to sie nie bedzie gryzlo?

  2. #2
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar danielon
    Zarejestrowany
    Jul 2010
    Skąd
    okolice Częstochowy
    Posty
    195
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    2

    Domyślnie

    witam.
    1. no jeśli na ścianie sa jakies ubytki to zaszpachluj jesli sa pekniecia daj dodatkowo siatke. jesli tynk w niektorych miejscach odchodzi skuj to i zaszpachluj.
    2. odp w 1.
    3. tak, ja bym tak zrobil przeczysc i przemyj to mydlem.
    4. wiesz 1 warstwa raczej nie wystarczy bo beda przeswity polaluj 2 razy. aha i przed malowaniem zagruntuj gruntem najlepiej i poczekaj 12h az wyschnie. po nalozeniu gladzi na dziury.
    5. wiesz sa rozne gusty i gusciki ale ja bym zrobil tak pomalowalbym te sciany na kolor zielony jasniejszy niz kolor rolet. hmm.. raczej nie bedzie sie gryzl z blekitem.
    Ostatnio edytowane przez danielon ; 26-07-2010 o 18:28

  3. #3
    STAŁY BYWALEC (min. 300)
    Bastorek

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Skąd
    Zielonka, Poland
    Posty
    399

    Domyślnie

    A co masz na ścianach?
    Tu była reklama [Regulamin Forum, pkt 2.4.c]

  4. #4