dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 17
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 347

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar kolektor1
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Skąd
    Gdańsk
    Kod pocztowy
    80-020
    Posty
    2.192

    Domyślnie Dostałem dofinansowanie do kolektorów słonecznych

    Na temat dofinansowania do kolektorów słonecznych wiele już napisano i pewnie się jeszcze wiele napisze, ale myślę, nadszedł już czas poznać tę "ścieżkę zdrowia" w praktyce.
    Proszę więc podzielenie się informacjami osoby, które dostały takie dofinansowanie lub próbowały a nie otrzymały.
    pozdrawiam.
    Witold

  2. #2
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    atommy

    Zarejestrowany
    Sep 2010
    Posty
    2

    Domyślnie Kolektory słoneczne dofinansowanie

    Witaj, ja nie mam doświadczenia w kwestii dofinansowania do kolektorów, ale znalazłem stronkę na której temat: kolektory słoneczne dofinansowanie jest dobrze objaśniony.

  3. #3
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar alphatom79
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Łaziska Rybnickie k/Godowa
    Kod pocztowy
    44-340
    Posty
    200

    Domyślnie

    Ciężko jest coś powiedzieć bo przepisy i różnego rodzaju dofinansowania się zmieniają więc każdy ma inne doświadczenia.
    www.moja-budowa.eu - Dziennik budowy - opis prac, postępów, porad budowlanych

  4. #4

    Domyślnie

    w tej chwili przeczytałem artykuł, przeszedłem linkiem na stronę BOŚ a tam piszą że sami wypełniają wniosek, występują o dotacje no i oczywiście wlepiają kredyt (tego już nie napisali) ale warto zadzwonić i sprawdzić. Jak się dowiem to coś napiszę.
    Jak się nazywa Japoński stolarz? PiłajajaMucharatała

  5. #5
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    mmmarco

    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Posty
    1

    Domyślnie Papierkowa męka - Kolektory dofinansowanie