dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Kawałek podwieszanego sufitu - konstrukcja i elektryka.

    Witam.
    Chce w pokoju zrobić kawałem podwieszanego sufitu, z płyt gipsowo-kartonowych w którym mają być zamontowane lampy. Mniej więcej tak to ma wyglądać, to taki rzut z góry. Przepraszam, ale w paincie lepiej tego zrobić nie mogłem


    http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-1...okoj1.jpg.html

    Pierwsza sprawa, to jak zrobić konstrukcje pod takie coś? Może i bym sobie dał z tym jakoś rade, ale najtrudniejszy będzie ten łuk. Niżej dam rysunek do widoku konstrukcji z góry, tak jak ja bym to zrobił, ale nie mam w tym doświadczenia i nie wiem czy to będzie dobrze.


    http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-1...okoj2.jpg.html
    (Na tym łuku jest pocięty profil i wygięty w łuk.
    Także, proszę o pomoc, ponieważ nie do końca wiem jak zrobić tą konstrukcje, i jakich dokładnie profili użyć.

    I druga sprawa jest taka, że obecnie lampe mam na środku pokoju, i chce ją zlikwidować, i zrobić lampki na tym suficie, tak jak na zdj.1. I nie wiem jak się zabrać za podłączenie tych lamp. Wiem, że trzeba by wstawić kostke do tej puszki chyba i od niej przeprowadzić kable na sufit, ale jak to sie ma dokładnie odbyć?

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez majsterrr123 ; 24-11-2010 o 11:14

  2. #2

    Domyślnie

    Zna się ktoś na tym?

  3. #3
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Zbigniew100
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Posty
    5.440
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    6

  4. #4

    Domyślnie

    Jeżeli ja nie byłbym pewny czy wyjdzie mi łuk to zrobiłbym tak:
    - najpierw kręcę profil przyścienny UD na całej długości planowanej ,,belki,,
    -potem wycinam z płyty g-k część która będzie zamocowana w narożniku z gotowym łukiem oczywiście