dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: problem z gwarancja w firmie Stamar z Konina

  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar Kasia_Artur
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Posty
    272
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    74

    Domyślnie problem z gwarancja w firmie Stamar z Konina

    Witam,
    nie wiem, czy to jest wlaściwe miejsce,ale nie znalazlam lepszego.
    Mój problem zaczął się gdy zgłosiłam kolejny raz cieknący podgrzewacz. Za pierwszym razem naprawili go,(czyt. złątali dziure ) a po kilku miesiącach, gdy problem pojawil sie ponownie wymienili mi na nowy. Wszystko byloby ok, gdyby nie fakt, ze musialam zaplacic przy okazji 150 zl.
    Czy firma Stamar z Konina u której zakupilam pdgrzewacz wody mial prawo żądać opłate 150 zl tłumacząc się, ze to koszt wymiany anody?
    Po telefonie do serwisu dowiedzialam się ze to serwisant mnie oszukal na 50 zl. Powinnam zapłaćić tylko 100 zl.(koszt anody). Wczasie kolejnego telefonu ten sam bardzo niemily pan powiedzial mi, ze dodatkowe 50 zl to za wymiane anody. Ostatecznie umówiliśmy się, zedostane fakture na 100 zl, a 50 mi oddadza. Wczoraj dostalam poczta fakture na 150 zl (usługa serwisowa + wymiana anody).
    Dodatkowo wspomne,ze dostalam mowy podgrzewacz, ale za anode musialam zaplacic (czy anoda nie jest elelmentem wyposazenia podgrzewacza). W gwarancji jest mowa o wymianie urzadzenia,a nie wspominaja o doplacie za anode.
    Ponadto do serwisu przyjechal 1 pan. Mąż musial zwalniac sie z puracy aby mu pomoc w rozmontowaniu podgrzewacza (120 l -wiszacy).

    Nie mam doswiadczenia w podgrzewaczach , ani w serwisach. Jesli ktos ma to prosze o komentarza.

    Ogolnie mowiac niepolecam firmy Stamar z Konina.
    Przez całe życie się uczymy
    my tutaj a domek tam
    komentarze do dziennika

  2. #2
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    SERWIS

    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skąd
    Bydgoszcz
    Kod pocztowy
    85-163
    Posty
    1

    Domyślnie

    WITAM PANIĄ
    Każdy wymiennik emaliowany posiada anodę magnezową, która to chroni miejsca napękniętej emalii przed rozwijającą się korozją. żywotność takiej anody jest najczęściej 12 miesięcy a po tym okresie może już jej niebyć ( zależy od wody). Pani nie wymieniając anody w tym okresie przyczyniła się do tego, że dalsza eksploatacja była bez ochrony przed korozją. Gwarancje otrzymuje Pani na płaszcz wymiennika, natomiast anoda jest elementem samoczynnie zużywającym i nie podlega gwarancji. Pani wymieniła anodę znacznie póżniej niż 12 miesięcy w związku z tym ponosi Pani konsekwencje za przedwczesne zużycie płaszcza. Pomimo że jest zapisane, że jeśli użytkownik nie wymieni w terminie anody to traci gwarancję, to jednak Pani otrzymała nowy wymiennik w ramach gwarancji. Natomiast anody w ramach gwarancji nie otrzyma w żadnej Firmie nikt. Uważam, że to był gest dobrej woli Firmy, która pomimo utraty gwarancji wydała nowy wymiennik. Pozdrawiam

  3. Piec na pellet - jaki kocioł wybrać, co kupić do domu Jaki pojemnościowy podgrzewacz wody: wybór pojemności zasobnika Kotły na paliwa stałe - węgiel i biomasę Jaki kocioł do starej instalacji centralnego ogrzewania?

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony