dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+

Zobacz wyniki ankiety: Jaki wybrałeś/łaś materiał na profile okna?

Głosujących
282. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Drewno

    39 13,83%
  • PCV

    228 80,85%
  • Aluminum i inne

    15 5,32%
Strona 631 z 1315
Pokaż wyniki od 12.601 do 12.620 z 26295

Temat: OKNA: szukam dobrych okien, jakie okna polecacie?

  1. #12601

    Domyślnie

    Cytat Napisał finlandia
    Cytat Napisał Vafel
    Cytat Napisał Vafel
    W jednym ze skrzydeł zostało uszkodzone okucie. Został zgięty i wyrwany taki plastikowy element znajdujący się na górze skrzydła, przez co teraz da się przekręcić klamkę o 180 stopni (do góry - jak do zrobienia uchyłu) mimo, że skrzydło jest tylko rozwierne, a nie rozwierno-uchylne.
    Czy wstawienie tam z powrotem takiego nowego elementu rozwiąże sprawę? Czy to może być bardzo skomplikowane/drogie?
    Postaram się wstawić wieczorem jakieś fotki...
    Oto fotki:

    ....
    Okucia Roto.

    Czy naprawienie tego będzie skomplikowane/drogie? Nie wiem w jakim tonie mam rozmawiać z tynkarzami (bo to prawdopodobnie oni uszkodzili to skrzydło).
    Vafel, mam w pamieci Twój poprzedni post o zabrudzeniach okien.. ale te na zdjęciach wglądają na super czyste
    Nie stosowałem nigdy blokady uchyłu - po prostu jak się go dało technicznie wykonać to go dawałem.. więc nie wiem jaki to plastik, ale w najgorszym przypadku można wymienić cały narożnik. Okręcisz kilka wkrętów, odepniesz element i zamówisz nowy np. w VBH... To kwestia max 50-100 zł.
    Po co komplikować rzeczy proste? Jest inna metoda, tylko nie wiem czy prawidłowo to zrobisz sam. rozpinasz łączenie zasuwnicy z narożnikiem, nie ruszając klamki przesuwasz narożnik w takie położenie jak ma przy uchyle i spinasz z powrotem. Trzeba jeszcze przestawić zaczep obwodowy i mikro w ościeżnicy o tyle o ile przesunął się grzybek narożnika. Metoda nie do zastosowania w jednym przypadku, jeśli w tej chwili łączenie obu elementów wypada na końcu ząbkowanego odcinka listwy zasuwnicy przenoszącej napęd. Wtedy ruch okucia trzeba zablokować blaszką dokręcaną powierzchniowo na narożnik. Z całym problemem każdy montażysta powinien poradzić sobie na luzie. Jeśli będzie problem zrobię fotki instruktażowe

    Pozdrawiam

  2. #12602
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    5.781

    Domyślnie

    IVO, wykwalifikowany montażysta da sobie z tym radę. Ale czytałeś czego obawia się VAFEL? Zdjęcie osłonek = wykluczenie gwarancji? Paranoja..
    Owszem, często mam wrażenie, że moja praca nie jest szanowa i sam sobie jestem winien zbyt łagodną postawą.. ale bez przesady.

  3. Jak wybrać dobre okna? Te parametry mają znaczenie przy zakupie okien Remont starego domu. Wymiana okien WIDEO: Nowość - drzwi do domów pasywnych i bramy garażowe Hörmann Drzwi wejściowe, czyli jak dobrać drzwi zewnętrzne
  4. #12603

    Domyślnie

    Bo my w naszej wiosce to jacyś tacy inni jesteśmy Troszkę inaczej podchodzimy do klienta niż w wielkim świecie gdzie gwarancję można stracić z byle wydumanego powodu. Ale musimy się pogodzić z tą naszą innością i jakoś z tym żyć

    Pozdrawiam

  5. #12604

    Domyślnie

    Choć zastanawiam się nad jednym, chyba po różnych wyczynach tynkarzy nie wyceniać usługi rozkucia skrzydła, oczyszczenia okucia, przesmarowania i złożenia z powrotem na kwotę X i sugerowanie klientowi obciążenia tym tynkarzy. Choć czasem po prostu szkoda klienta bo wiem że od tynkarzy co najwyżej palec środkowy wyprostowany poogląda...... Ech, dylematy...

    Pozdrawiam

  6. #12605
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Vafel
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Posty
    1.922
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    100

    Domyślnie

    Uszkodzenie tego okucia to jedna rzecz. Tutaj wszystko jest jasne. Ktoś siłował się z klamką i uszkodził ten plastik i to jest do wymiany na mój koszt (gwarancja tego nie obejmuje).

    Inną rzeczą są osłonki. Podczas tynkowania okna były zaklejone folią bardzo dokładnie. Nie ma szans, żeby jakiś tynk dostał się do okuć. Zresztą, oglądałem dokładnie i okucia i całe okna i nigdzie nic nie jest pobrudzone tynkiem. Tynkarze twierdzą, że te osłonki musiały odskoczyć jak odrywali folię i że pewnie wywalili je razem z foliami. Tą wersję potwierdza fakt, że pogrzebaliśmy trochę w tych wyrzuconych foliach i znaleźliśmy jedną osłonkę. Według mnie wszystko powinno się sprowadzić do zakupienia nowych osłonek i koniec tematu. I tylko po to zadzwoniłem do mojego sprzedawcy okien. Żeby zapytać ile kosztują takie osłonki. Nie chciałem ich za darmo, ani nic w tym stylu. Chciałem po prostu kupić nowe osłonki. W zamian nasłuchałem się, że niemożliwe, żeby osłonki odkleić razem z folią, że na pewno specjalnie je zdjęli i pewnie pobrudzili okucia i teraz okna będą źle działały i w ogóle wszystko co się od teraz stanie (nawet reelekcja Kaczora) to wina braku osłonek.
    I wszystko jeszcze do mnie podniesionym głosem i z pretensją, że "jak ja pilnuje swoich tynkarzy?"

    Normalnie już mi ręce opadają... a tacy byli mili zanim kupiłem u nich te okna...

  7. #12606

    Domyślnie

    Cytat Napisał Vafel
    I wszystko jeszcze do mnie podniesionym głosem i z pretensją, że "jak ja pilnuje swoich tynkarzy?"

    Normalnie już mi ręce opadają... a tacy byli mili zanim kupiłem u nich te okna...
    ... widzę, że nie tylko ja mam refleksję, że dokąd nie zapłacę to jestem Szanownym Klientem, a kiedy już zapłacę i za jakiś czas zwrócę się o cokolwiek, to już staje się Natrętem...

  8. #12607
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    jareko

    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Skąd
    jareko@jareko.pl
    Posty
    16.212

    Domyślnie

    Cytat Napisał forek
    ... widzę, że nie tylko ja mam refleksję, że dokąd nie zapłacę to jestem Szanownym Klientem, a kiedy już zapłacę i za jakiś czas zwrócę się o cokolwiek, to już staje się Natrętem...
    Forek - nie uogólniaj i nie obrażaj takimi słowy tych innych, z którymi współpraca wygląda zupełnie inaczej
    okna - tym się zajmuję
    nie odbieram PW na Forum,więc proszę nie pisać bo i tak nie odpiszę

  9. #12608

    Domyślnie

    Cytat Napisał finlandia
    Twoje roszczenie wygląda na bardzo sensowne i póki go nie zaproponujesz nie poznasz rozwiązania sprawy.. Poza tym okno nie jest duże, więc dla wykonawcy nie powinien być to koszt niszczący firmę.. A może zaproponują inne rozwiązanie? Zadzwoń, złóż pisemną reklamację..
    Nie wymieniasz nazwy firmy, chociaż ja ją już chyba znam.. może zainteresuj Producenta swoim problemem - w końcu podając jego namiary dał Ci nadzieję, że wymienisz okna bez kłopotów i jeśli ten czuje się odpowiedzialny to pomoże. Ale też powiem, że nie jestem zwolennikiem takiego "szantażowania" Producentów, ale w Twoim przypadku jest to na całej linii opisane z kulturą jaką chciałoby się tu widziećć zawsze.

    Dziś przyjechała do mnie ekipa składająca się ze sprzedawcy,pomiarowca i pana z serwisu.Doszliśmy do następującego porozumienia:
    1.wszystkie okna zamontowane niedbale,na nieoczyszczoną powierzchnię zostaną wymontowane i zamontowane od nowa zgodnie z zaleceniami producenta.W chwili,gdy będę miała jeszcze jakieś uwagi do ponownego montażu mam się skontaktować ze sprzedawcą
    2.okno z okuciami antwyważeniowymi (na ścianie z boazerią) zostanie wymienione na większe
    3.nie chciałam już być tak złośliwa i w przypadku tych wąskich okien zgodziłam się na rozwiązanie zaproponowane przez montażystę,a mianowicie na zmniejszenie otworu okiennego poprzez podniesienie parapetu i obróbkę powstałej szczeliny.Zażadałam jedynie odrębnej gwarancji na te obróbki od pana,który to rozwiązanie zaproponował.
    Oczywiście wszystko na piśmie...
    Co o tym myślicie?

    Do producenta dzwoniłam również,żeby zapytać kto wg niego odpowiedzialny jest za pomiar.Tam również doradzono mi,żebym najpierw złożyła reklamację w punkcie zakupu okien(punkt sprzedaży producenta),a jeśli tam mi nie pomogą,żebym skontaktowała się z nimi ponownie.Mam nadzieję jednak,że nie będzie to już konieczne.Producenta okien mogę wymienić,ponieważ nie uważam,żeby wina leżała po jego stronie.Są to okna Dako.Bardzo ładne z resztą.

    A i sprzedawca nader uprzejmy.Tylko ekipa montująca pozostawia trochę do życzenia....

  10. #12609

    Domyślnie

    Cytat Napisał Charlie
    Cytat Napisał Emilka Biała
    Pytanie ... co lepiej wybrać?
    Dotyczy wymiany okien PCV w bloku.
    Ceny porównywalne (+/- 2%)

    wariant1:

    producent "SZEKO" Zgierz ul. Piątkowska
    - profil 6-kom. Decco
    - okucia Maco

    wariant 2:

    producent "DANKAR" Zgierz ul. Szczawińska
    http://www.dankar.com.pl/

    - profil 5-komor. Aluplast 4000
    - okucia WinkHaus

    Czy może ktoś podpowiedzieć jakiś inny, kolejny wariant dla miasta Zgierz (woj. łódzkie)
    SZEKO daruj sobie
    DANKAR - o`k
    Jest sporo firm w Twojej okolicy o niezłej reputacji.
    Dzięki Charlie.
    A mógłbyś tak konkretnie , nazwami zapodać .... no te firmy o niezłej reputacji w Zgierzu (woj. łódzkie)
    Piszę z Białegostoku i szukam "na odległość" niezłych okien i sumiennych montażystów dla moich starszych już rodziców w Zgierzu. Szukałam referencji ale nie jest to łatwe na taką odległość ..... pytałem sąsiadów , ale jak zobaczyłam u nich otwory odwadniające zasłonięte w 50% parapetem to straciłam nadzieję, że znajdę solidną firmę z solidnymi ludźmi.
    Pomóżcie proszę.

  11. #12610

    Domyślnie

    Cytat Napisał jareko
    Cytat Napisał forek
    ... widzę, że nie tylko ja mam refleksję, że dokąd nie zapłacę to jestem Szanownym Klientem, a kiedy już zapłacę i za jakiś czas zwrócę się o cokolwiek, to już staje się Natrętem...
    Forek - nie uogólniaj i nie obrażaj takimi słowy tych innych, z którymi współpraca wygląda zupełnie inaczej
    Jareko, jeżeli poczułes się dotkniety, to sorka, bo przecież nie może to dotyczyć tych wszystkich, z którymi nie miałem do czynienia. A i wśród tych z którymi miałem, nie wszyscy mają taką postawę wobec Sz.P. Kienta (nawet nie większość!). Ale i moje doswiadczenia, i Masi, i jak widać Vafela uczą, że do nieznanych "fachowców" trzeba jednak podchodzić z ograniczonym zaufaniem. Chociaż sposób reakcji producenta na problemy Masi jest naprawdę budujący.. oby takich więcej i oby tacy ludzie jak Ty, Jareko i jak przedstawiciele Dako, budowali opinię o branży okiennej, a nie jacyś przypadkowi "fachowcy", którzy akurat nie mają zajęcia i wzięli się za sprzedaż i montaż okien (a takich też poznałem)..

    straciłam nadzieję, że znajdę solidną firmę z solidnymi ludźmi.
    Pomóżcie proszę.
    ... a od momentu lektury Poradnika stałem się fanem okien "aktywnych" i Emilce Białej z pełnym przekonaniem polecam "łódzkie" okna Abatex Salamander 3D. Aczkolwiek z radą: dobrze napisz umowę o to dzieło i zapłać po odebraniu prac montażowych.

  12. #12611
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Vafel
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Posty
    1.922
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    100

    Domyślnie

    Jest światełko w tunelu... Wygląda na to, że problem z osłonkami jednak uda się pozytywnie załatwić podobnie jak i naprawienie kwatery z uszkodzonym "plastikiem".

    Wcześniej rozmawiałem z szefową firmy, która sprzedawała mi okna i to ona zareagowała tak nerwowo i gwałtownie (jak to opisałem w poprzednim poście). Dziś rozmawiałem z szefem i spokojnie doszliśmy do porozumienia

    Co więcej - skontaktował się ze mną producent okien (monitoruje forum?) proponując pomoc w rozwiązaniu problemu!!! Jak dla mnie rewelacja Szczerze mówiąc, to nie spodziewałem się, że ktoś będzie mnie tak dopieszczał...

  13. #12612
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    jareko

    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Skąd
    jareko@jareko.pl
    Posty
    16.212

    Domyślnie

    Cytat Napisał forek
    ...///wśród tych z którymi miałem, nie wszyscy mają taką postawę wobec Sz.P. Kienta (nawet nie większość!). Ale i moje doswiadczenia, i Masi, i jak widać Vafela uczą, że do nieznanych "fachowców" trzeba jednak podchodzić z ograniczonym zaufaniem. ....
    Forum nie jest tak naprawdę wyznacznikiem współpracy klient/usługodawca. Wiesz dlaczego? Bo zadowoleni rzadko kiedy słowem wspomną o jakimś tam wykonawcy który ich mile rozczarował. Królują opowieści o tych złych zgodnie z zasada ze o złych się krzyczy a o dobrych szepcze
    okna - tym się zajmuję
    nie odbieram PW na Forum,więc proszę nie pisać bo i tak nie odpiszę

  14. #12613

    Domyślnie

    Cytat Napisał jareko
    Cytat Napisał forek
    ...///wśród tych z którymi miałem, nie wszyscy mają taką postawę wobec Sz.P. Kienta (nawet nie większość!). Ale i moje doswiadczenia, i Masi, i jak widać Vafela uczą, że do nieznanych "fachowców" trzeba jednak podchodzić z ograniczonym zaufaniem. ....
    Forum nie jest tak naprawdę wyznacznikiem współpracy klient/usługodawca. Wiesz dlaczego? Bo zadowoleni rzadko kiedy słowem wspomną o jakimś tam wykonawcy który ich mile rozczarował. Królują opowieści o tych złych zgodnie z zasada ze o złych się krzyczy a o dobrych szepcze
    .. no i znowu popatrz: czy dobry humor "dopieszczonego" Vafela nie jest potwierdzeniem mojej tezy o ograniczonym zaufaniu? Gdyby cicho siedział i modlił się tylko, żeby nie wyszły na jaw te zagubione oslonki, to miałby okno bez osłonek (i przekonanie, że bez gwarancji). A że upomniał się, nagłośnił sprawę innym potencjalnym Klientom (potencjalne pieniądze!!), to i dostawca potrafił sie zachować ... No i producent znowu na poziomie, bo monitoruje to, co się w sieci o nim mówi..
    .. a co "szeptania", to także tu u Masi takie "szeptanie" usłyszelismy o firmie Dako - to jest dobra rekomendacja. Dopieszczony (ale tak już do końca) Vafel, też pewnie opisze, która to firma tak dobrze mu zrobiła.. i chyba o to też chodzi na takich Forach jak to, żebyśmy polecali sobie dostawców / wykonawców, którzy sprawdzili się w boju, których umiejętności i podejście do Klienta ktoś zweryfikował. Ja w każdym razie Dako już lubiłem dawno, bo ich okno też mam w swoim Poradniku (Termix)...

  15. #12614
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    5.781

    Domyślnie

    A ja myślę Forek, że tu wcale nie "krzyk" na forum sprawił, że Vafel dostał to co powinien. Troszkę konsekwencji (jeden telefon więcej zanim problem został wystukany w internecie) i dałoby się dojść do porozumienia na linni Klient-Sprzedawca.
    Zauważyłem że niekiedy "szefowe" w firmach takie są.. na budowie nie bywają, a głośno krzyczą. Z drugiej strony one dbają o porządek, bo czy to montazysta jest winien że osłonki się pobugiły a element okucia złamał?

    Ubolewam jak czytam mocno przesadzone posty.. Drobiazg który uszedłby w całości lub znalazł rozwiązanie przy dobrym kontakcie na forum urasta do miana rzeczy decydującej o sukcesie.
    I ubolewam jak przez całą stronę tego wątku nie natrafię na dobre słowo.. tylko te "problemy" - czasem można odnieść wrażenie że wszystko jest fatalne a sprzedawcy tylko patrzą jak tu wyciągnąć kasę i zapomnieć o Kliencie.
    Boli mnie taka ocena tej branży i nie zgadzam się Forku z Twoim podejściem i oceną tej branży. Uogólniając krzywdzisz bardzo wielu uczciwych sprzedawców.

  16. #12615
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Vafel
    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Posty
    1.922
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    100

    Domyślnie

    Cytat Napisał finlandia
    A ja myślę Forek, że tu wcale nie "krzyk" na forum sprawił, że Vafel dostał to co powinien. Troszkę konsekwencji (jeden telefon więcej zanim problem został wystukany w internecie) i dałoby się dojść do porozumienia na linni Klient-Sprzedawca.
    No przepraszam, ale ja nie mam obowiązku wiedzieć, że szefowa jest nerwowa i że z takimi sprawami to powinienem uderzać do szefa, a nie do niej. Zadzwoniłem - odberała szefowa. Wyłuszczyłem sprawę (w mojej opinii banalną - chciałem kupić kilka osłonek, bo mi tynkarze zgubili) i okazało się, że to jest WIELKI PROBLEM!!! Co według Ciebie jako klient powinienem jeszcze zrobić?
    A w internecie wstukałem co wstukałem, bo szukałem odpowiedzi na pytania. Nie obsmarowywałem z nazwiska ani sprzedawcy, ani producenta okien (bo on tutaj w ogóle nic już nie jest winny)...

    Po prostu szkoda mi tego, że przed zakupem okien relacje na linii sprzedawca (w osobie szefowej)-klient były zupełnie inne niż po zakupie...

  17. #12616
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    5.781

    Domyślnie

    Vafel, ależ ja nie mam na mysli Ciebie. Tak jakoś Twój przypadek się zbiegł w czasie z moimi przemyśleniami i uznałem to za dobrą okazję by o tym napisać.
    Postępowanie Twoje czy też obecnej na tej stronie Masi jest jak najbardziej w porządku. Nie masz pretensji, a jedynie sprawę.. I jak zauważyłeś wcześniej ubolewałem że ktoś tak może potraktować Wasze sprawy - bo uważam że całe to zamieszanie nie powinno było się zdarzyć.

  18. #12617

    Domyślnie

    Cytat Napisał finlandia

    Ubolewam jak czytam mocno przesadzone posty.. Drobiazg który uszedłby w całości lub znalazł rozwiązanie przy dobrym kontakcie na forum urasta do miana rzeczy decydującej o sukcesie.
    I ubolewam jak przez całą stronę tego wątku nie natrafię na dobre słowo.. tylko te "problemy" - czasem można odnieść wrażenie że wszystko jest fatalne a sprzedawcy tylko patrzą jak tu wyciągnąć kasę i zapomnieć o Kliencie.
    Boli mnie taka ocena tej branży i nie zgadzam się Forku z Twoim podejściem i oceną tej branży. Uogólniając krzywdzisz bardzo wielu uczciwych sprzedawców.
    Wybaczcie, że taki "aktywny" się zrobiłem, ale naprawdę wciągnęła mnie ta rozmowa... Bo przecież powszechnie wiadomo, że o sukcesie decydują drobiazgi i to ich suma decyduje o ostatecznej opiniii. Nakrzyczenie na klienta, że zgubił osłonki działa na minus, dostarczenie mu ich w prezencie i dodatkowa regulacja okucia (gratis!) działa na plus - to tylko metody budowania wizerunku firmy... I nie o uczciwość tu chodzi, ale o brak profesjonalizmu. I to zarówno tego pomiarowo- montażowego jak u Masi, jak i tego biznesowego, jak owa "szefowa" u Vafela. Zauważyłem, i myślę, że wielu z was to potwierdzi, że w pogoni za klientami (sprzedawcy) albo za zleceniami (wykonawcy) i za najniższą ceną, mało kto kalkuluje serwis posprzedażowy (pousługowy?). A przecież jak mi piec c.o. instalowali, to po miesiącu pan serwisant podjechał do mnie (nieproszony!) na piec popatrzył, coś tam podokręcał (albo i nie), automatykę posprawdzał, kawę wypił, pogadał i pojechał.. pomyślałem, że ktoś nad tym jednak czuwa.. A "okniarze"? Okna wstawili, kasę wzięli i nigdy więcej o nich nie usłyszałem.. Tej wiosny jeden zaczep od okucia mi się wyrwał i chętnie odpłatnie bym ich zaangazował, żeby mi to naprawili - ale nawet tego punktu sprzedaży już nie ma.. (ale gwarancję to na 10 lat dawali!) I tak jak wizerunek firmy budują "drobiazgi", tak wizerunek branży budują doświadczenia z "drobnymi" firmami.. a te, każdy ma własne. I dlatego branżę instalacyjną postrzegam jako profesjonalną, a branżę okienną jako dość mocno "zróżnicowaną"... Więc spytam Was, którzy zawodowo na codzień w tej branży funkcjonujecie: czy uważacie, że większość sprzedawców i montażystów w tej branży można nazwać profesjonalistami?

  19. #12618
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    jareko

    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Skąd
    jareko@jareko.pl
    Posty
    16.212

    Domyślnie

    Cytat Napisał forek
    ....Tej wiosny jeden zaczep od okucia mi się wyrwał i chętnie odpłatnie bym ich zaangazował, żeby mi to naprawili - ale nawet tego punktu sprzedaży już nie ma.. (ale gwarancję to na 10 lat dawali!) ...czy uważacie, że większość sprzedawców i montażystów w tej branży można nazwać profesjonalistami?
    To nie miejsce, tak naprawdę, do prowadzenia tego typu dyskusji. To watek o oknach a nie relacjach klient/sprzedawca. Nic dziwnego za jak przyjdzie Forumowiczom czytać to co ich interesuje to szlag ich trafia czytając ten spam jaki między innymi także Ty tu tworzysz Forku w sposób jakże "ukryty" promując swoja stronę
    Dziś po raz ostatni odpowiedziałem na telefon jednego z Was bym za niego zdecydował jakie okna ma kupić. A wiesz dlaczego? Bo w rozmowie nacisk był kładziony nie na jakość, renomę tylko na kasę. Robicie przetargi na okna - OK - całkiem normalne podejście ale efekty tych "Waszych" przetargów są identyczne jak na inwestycjach - wygrywa najtańszy a kupujecie towar który ma żyć dłużej niż Wasze samochody i za o wiele mniejsza od nich kasę Tyle, że samochód to szpan i szyk a okno to tylko okno
    Mój punkt istnieje w jednym rejonie od 10 lat i pies z kulawa noga tego nie doceni - wygrywają ci co jak meteory rok rocznie zmieniają telefony i miejsce pobytu dając po 1000 lat gwarancji. Sam jesteś tego przykładem - i powiedz szczerze - co zadecydowało? Cena? Sądzę, że cena. Niestety, wy profesjonalistów szukacie na Forum, by rozwiązali Wasze problemy, powiedzieli co i jak i na dodatek podpowiadając co i jak narażamy się na teksty w stylu odaro w wątku o Oknoplascie gdzie tak naprawdę sam się ośmieszył podając link do wąteku gdzie jasno powiedzieliśmy mu że ma brac poszerzenia. Żona zabroniła? To skoro przegrywamy z żonami to po jaką cholerę tu sie wogóle udzielamy? Sam oceń.
    W realu profesjonaliści nie istnieją - powód jest prosty, są przeważnie drożsi od plebsu (bez obrazy)
    okna - tym się zajmuję
    nie odbieram PW na Forum,więc proszę nie pisać bo i tak nie odpiszę

  20. #12619

    Domyślnie

    no jarek chyba przeginasz, ale niech to ocenia klijenci i inni forumowicze

  21. #12620
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    jareko

    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Skąd
    jareko@jareko.pl
    Posty
    16.212

    Domyślnie

    czmirek, wiesz jak wygląda rynek punktów dealerskich w Warszawie? co drugi punkt zawiera w środku ładna młodą piękna panienkę która za każdym razem dzwoni do szefa bo nie ma zielonego pojęcia co maja z klientem począć. Sądzę, że nie jeden z bywających tu potwierdzi me słowa choć może nie będzie miał na tyle odwagi by wprost o tym powiedzieć. Ostatni kwiatek z dzisiejszego popołudnia. Drzwi balkonowe 180/275 !!!. Klient był zdziwiony, gdyż tylko dealer Oknoplastu i ja powiedzieliśmy mu, że bez nadświetla się tego wykonać nie da. Reszta (plik ofert tak cirka od 15 innych) bez mrugnięcia okiem powiedzieli, że nie ma problemu. Bałagan w całej branży, brak świadomości wśród klientów (nie każdy zagląda w te przyjazne progi), parcie na cenę spowodowało rzecz straszną - sprzedać, sprzedać za wszelką cenę i wykonać nawet najgłupsze konstrukcje byleby tylko zarobić. Etyka przestałą istnieć już dawno ale teraz, w świetle "kryzysu" osiągnęła stan wołający o pomstę do nieba.
    Chcesz coś dodać? Może się mylę - na pewno się mylę, profesjonalistów jest więcej, tylko takich nieudaczników, jak ja czy jeszcze kilku by się tu znalazło, można policzyć na palcach jednej ręki
    okna - tym się zajmuję
    nie odbieram PW na Forum,więc proszę nie pisać bo i tak nie odpiszę

Strona 631 z 1315

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony