dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    Arche1982

    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skąd
    Bytom, Chorzów
    Posty
    32

    Domyślnie Koszty a ogrzewanie podłogowe elektryczne

    Witam serdecznie, że jestem laikiem to pytam Was, bardziej doświadczonych... otóż mam mieszkanie 60 m kw zastanawiam się nad ogrzewaniem podłogowym i fachowiec wycenił robociznę, maty, regulatory - ogólnie wszystko - max 10 000 zł. Czy wg Was to dużo czy realna cena? Powiedział mi, że przy ogrzewaniu 1 m kw potrzeba 150 watt, tylko nie dopytałam czy to na godzinę czy na dobę. Proszę o odpowiedz.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arche1982 Zobacz post
    potrzeba 150 watt, tylko nie dopytałam czy to na godzinę czy na dobę.
    Jeśli już w watach, to jest to moc ciągła. Jeśli w kWh, to jest to ilość energii i można wtedy liczyć na dobę, czy na godzinę. Co do cen, to sprawdź sobie w necie. W wątku o "ogrzewaniu elektrycznym wystąp" są podane strony sklepów z kablami grzewczymi, regulatorami itd. Policz sobie ile tego potrzebujesz na 60m2 i dodaj 1, max 2 dni pracy na montaż. Wyjdzie pewnie sporo mniej niż 10kzł. Jeśli policzysz do tego izolację, coś na nią, płytki - czyli rozwiązanie pod klucz cena będzie oczywiście wyższa niż samych kabli, zależy jak drogie płytki kupisz
    TU jest wątek na Forum "Instalacja pompy ciepła tymi ręcami robiona".
    Dom 200m2 po podłogach, dół podłogówka, góra grzejniki+podłogówka w łazience, 2 drabinki w łazienkach, zasilanie bezpośrednio z pc bez mieszacza. Ocieplenie: ściany 20cm, poddasze 30cm, podłoga 10cm, pc Stiebel Eltron 11kW, kolektor spiralny 4x200m. Reku

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)