dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Co potrzeba do taśmy led?

    Witam.

    Chcę na podwieszanym suficie zamontować taśmy LED, lecz nie znam się na tym i nie wiem co kupic

    Potrzebuję pasek taśmy o długości 4m.

    Taśmę i wszystko co do niej potrzebne chce zamówić z allegro, bo widze ze nie sa drogie. Tylko nie weim co do tych 4 metrów taśmy jeszcze dokupić. czy jest potrzebny jakiś zasilacz, jakieś złączki, czy cos jeszcze? Z góry dziekuje za pomoc, w złożeniu tego kompletu, by taśma świeciła w jednym kolorze.

    Pozdrawiam

  2. #2
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    mateusz090

    Zarejestrowany
    Jan 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Kod pocztowy
    96-200
    Posty
    32

    Domyślnie

    na pewno będzie Ci potrzebny transformator Led. 4m to około 20w w zależności od rodzaju taśmy czyli ilości ledów ale to ten gostek u którego będziesz kupował powinien Ci powiedzieć ile jego pasek pobiera. może być Ci przydatna lutownica do przylutowania przewodów do paska,jeśłi Ci wyśle goły pasek bez przewodów no i przewód który połączysz pod transformator jakaś linka 2X0,5mm2. Ogólnie ja bym nie kupował LED na allegro i tych najtańszych bo z jakością to różnie ale za led żeby świecił to jednak trzeba trochę zapłacić. W ledach jednak jakość=cena. im cena niższa tym większe badziewie. podaj link do tych ledów chętnie zobaczę co to za marka... jedank w sklepach lub hurtowniach nie ma problemu z reklamacjami i zawsze są na miejscu ze nie trzeba biegać po pocztach wysyłać itp...

  3. #3
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar 123budujemy
    Zarejestrowany
    Jan 2012
    Skąd
    Kraków
    Kod pocztowy
    31-123
    Posty
    132
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    47

    Domyślnie

    Polecam ledy 5060 są droższe ale lepiej świecą, jak wspomniał kolega wyżej potrzebujesz zasilacza.