dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 43 z 92
Pokaż wyniki od 841 do 860 z 1839

Temat: Komentarze do Budowlanej Komedii w Odcinkach bami

  1. #841
    STAŁY BYWALEC (min. 300) Avatar demon D.
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    492
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    Pesteczko dla mnie osobiście troszkę za dużo sie dzieje . O ile tonacja i sam pomysł jak najbardziej na tak, to dla mnie różnorodność ciapek na trawertynie trochę stoi w konflikcie z sękami bambusa. W ogóle łączenie kamienia, na którym dużo się dzieje z jakąkolwiek deską podłogową jest bardzo trudne. Co innego łączenie takiego np trawertynu z fornirami, które nie mają tak intensywnych podziałów jak podłoga nawet z najszerszą deską i raczej nie mają sęków. Są po prostu przez swoje gabaryty bardziej stonowane i wtedy współgrają z trawertynem. Ja osobiście jeżeli łączyłabym już trawertyn z deska podłogową to starałabym sie zbliżyć kolorystycznie deską do tego kamienia i szukać jak najmniej wyraziście usłojonej , bezsęcznej dechy.
    Ostatnio edytowane przez demon D. ; 02-03-2013 o 21:52

  2. #842

    Domyślnie

    Mój jest taki:



    niezbyt wiele się na nim dzieje, jest bardzo jasny. Dzieją się dziurki i jest w slabach, więc da efekt jednolitej ściany
    nie patrzcie na mozaikę, zrezygnowaliśmy z niej na korzyść drewna - chociaż uważam, że połączenie jest fajne bo ta mozaika trochę taka jakby tandetna jest, odpustowa

  3. #843
    STAŁY BYWALEC (min. 300) Avatar demon D.
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    492
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    Moim skromnym zdaniem mozaika dużo lepsza. Nawet jeżeli każda kosteczka na m2 byłaby inna, to całościowo jest bardziej spójna niż drewno nawet w postaci forniru, nie mówiąc już o deskach. A trawertyn trafiłaś prześliczny, nie robiłabym dla niego konkurencji.

  4. #844

    Domyślnie

    Cytat Napisał demon D. Zobacz post
    Moim skromnym zdaniem mozaika dużo lepsza. Nawet jeżeli każda kosteczka na m2 byłaby inna, to całościowo jest bardziej spójna niż drewno nawet w postaci forniru, nie mówiąc już o deskach. A trawertyn trafiłaś prześliczny, nie robiłabym dla niego konkurencji.

    Demoni, nie da rady.... drewno w łazience to specjalne, jedno z nielicznych życzeń Inwestora Strategicznego. Drewno ma być tłem dla Balteco Senzo.
    A trawertyn sama znalazłam, piękny prawda? Tak nas wszystkich zachwycił, że kupiliśmy na pniu wszystko, co zostało, czyli 6 płyt. To za mało na całą łazienkę. Dlatego kombinujemy. Jak ta łazienka wyjdzie beznadziejna, to będzie moja najbardziej kosztowna porażka

  5. #845
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE Avatar pestka56
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Kod pocztowy
    05-530
    Posty
    12.658

    Domyślnie

    Bami, a będziesz go zabezpieczać, tzn. wypełniać ? Bo, wiesz te dziurki jak złapią kurz to są nie do doczyszczenia i wyjdzie jak na dworcu Śródmieście.
    Ja swoje 15m2 trawertynu sama wypełniałam, ale harówka straszna i nie polecam.

    Demonku, jakoś nie myślałam o tym zestawieniu w ten sposób. Hm... Chciałam tę łazienkę bardzo tradycyjną i w ciepłych delikatnych kolorach. Coś czuję, że jutro spędzę w niej sporo czasu. Jak dojdę do wniosku, że masz rację, to zabiorę z niej ten bambus i będę kombinować czym go zastąpić. On jest jeszcze jako pas szer 100 cm na podłodze i na ścianie. Także szafeczka pod umywalką jest bambusowa. Sama teraz nie wiem. Nie mam jeszcze wyobrażenia o kolorze ścian i sufitu. Miałam dopiero kombinować na fotkach.
    INSPIRACJE KOMINKOWE

    http://www.pinterest.com/pestka56/tiny-huge-fireplaces/

    a place to start ZAPRASZAM do mojej córki

    Mananko
    COŚ fajnego na ścianę

    Uważam, że telewizja jest bardzo pouczająca. Za każdym razem,
    kiedy ktoś włącza telewizor, wychodzę do innego pokoju i czytam dobrą książkę
    (Groucho Marx)


  6. #846
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Beata Weronika
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Skąd
    Piaseczno
    Kod pocztowy
    05-500
    Posty
    1.241
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Cudownosci tu pokazujecie. Ja bym w ogole dala sam trawertyn z fornirowana szafka. Do tego biale umywalki, wc, wanna i byloby cudnie. mieszkalam w takiej lazience w hotelu i byla taka spojna i wcale nie nudna.

    Bami, ja mam pytanie - od jakiego wieku Twoje dzieci maja osobne pokoje? Pytam bo mamy dwa pokoje dla dzieci ale jedno ma 9 miesiecy a drugiego nawet na swiecie jeszcze nie ma ale w koncu bedzie. Dla 9 miesiecznego robie pokoj i teraz sie zastanawiam ktory. Bo jak sie nowy urodzi to powinien byc w pokoju blizej naszego no chyba ze oboje beda w tym samym pokoju ale nie wiem czy to wygodne. Mysle ze po pol roku wyeksmitowalibysmy lozeczko z naszego pokoju do pokoju docelowego.
    Jak to zrobic? Wygodne to jest dla dzieci miec wspolny pokoj czy raczej od poczatku osobne im robic???

  7. #847
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar lucka6
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skąd
    Warszawa Białołęka
    Posty
    1.258
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    31

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Jak to zrobic? Wygodne to jest dla dzieci miec wspolny pokoj czy raczej od poczatku osobne im robic???
    Beata, jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze bo mam chyba mniejszą różnicę wieku niż Bami (u mnie dokładnie 2 lata, więc tak jak Ty chcesz mieć). Teraz dzieciaki śpią razem w pokoju i do niedawna było jeszcze OK, oni wręcz się nawzajem szukają i łyso im jak drugiego nie ma (zwykle synek szuka córki). Od niedawna zauważyłam że się mocniej kłócą o swoją przestrzeń, więc chyba to czas żeby im dać osobne pokoje (młodszy ma 4 lata, córka 6)

    Spotkałam się dość często z tym że przy małych dzieciach jeden pokój przeznacza się na sypialnię, a drugi na bawialnię, może taki system u Was by się sprawdził? Potem moglibyście ich rozdzielić...Jeszcze kwestia jakiej drugie będzie płci, ale rozumiem że na to wpływu póki co nie masz

    Bami, Twój trawertyn jest boski!! Z odpustową mozaiką byłoby super, ale z drewnem wydaje mi się że też...Może tylko pomyśl jak go zabezpieczyć jak radzi pestka?
    *****************************************

    Dom z dużym oknem - dziennik

    Dom z dużym oknem - komentarze

  8. #848
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Beata Weronika
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Skąd
    Piaseczno
    Kod pocztowy
    05-500
    Posty
    1.241
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Cytat Napisał lucka6 Zobacz post
    Beata, jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze bo mam chyba mniejszą różnicę wieku niż Bami (u mnie dokładnie 2 lata, więc tak jak Ty chcesz mieć). Teraz dzieciaki śpią razem w pokoju i do niedawna było jeszcze OK, oni wręcz się nawzajem szukają i łyso im jak drugiego nie ma (zwykle synek szuka córki). Od niedawna zauważyłam że się mocniej kłócą o swoją przestrzeń, więc chyba to czas żeby im dać osobne pokoje (młodszy ma 4 lata, córka 6)

    Spotkałam się dość często z tym że przy małych dzieciach jeden pokój przeznacza się na sypialnię, a drugi na bawialnię, może taki system u Was by się sprawdził? Potem moglibyście ich rozdzielić...Jeszcze kwestia jakiej drugie będzie płci, ale rozumiem że na to wpływu póki co nie masz

    Bami, Twój trawertyn jest boski!! Z odpustową mozaiką byłoby super, ale z drewnem wydaje mi się że też...Może tylko pomyśl jak go zabezpieczyć jak radzi pestka?
    Lucka (Bami sorry za zasmiecanie watku...) - a jak wczesnie zamieszkaly Twoje dzieci razem? Znaczy czy mlodsze spalo u Was w pokoju czy odrazu dzieci razem zamieszkaly? Jedno w lozeczku a drugie w lozku dzieciecym?? U nas bedzie rok i 5 miesieczy roznicy.

  9. #849

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Lucka (Bami sorry za zasmiecanie watku...) - a jak wczesnie zamieszkaly Twoje dzieci razem? Znaczy czy mlodsze spalo u Was w pokoju czy odrazu dzieci razem zamieszkaly? Jedno w lozeczku a drugie w lozku dzieciecym?? U nas bedzie rok i 5 miesieczy roznicy.
    Beatko czy powinnam gratulować

  10. #850
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar lucka6
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skąd
    Warszawa Białołęka
    Posty
    1.258
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    31

    Domyślnie

    Cytat Napisał ivy17 Zobacz post
    Beatko czy powinnam gratulować
    Beatko, to ja też pogratuluję przede wszystkim

    Bami, sorki za zabieranie Twojego wątku, już ostatni wpisik

    Moje dzieciaki spały najpierw z nami, do minimum roku (dokładnie już nie pamiętam). Oni z tych co mają refluxy, bezdechy i takie tam, więc bym chyba ze strachu umarła jakby taki maluch nie był z nami - tzn zawsze spali w łóżeczku, ale w naszej sypialni. Młodego przenieślismy do córki trochę wcześniej niz ją, ale rok na pewno miał....Tym bardziej że jak masz niemowlaka to on siłą rzeczy się w nocy budzi i chyba szkoda żeby budził tym samym starsze dziecko, tzn rodziców też szkoda budzić ale i tak wyjścia nie ma
    *****************************************

    Dom z dużym oknem - dziennik

    Dom z dużym oknem - komentarze

  11. #851

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Cudownosci tu pokazujecie. Ja bym w ogole dala sam trawertyn z fornirowana szafka. Do tego biale umywalki, wc, wanna i byloby cudnie. mieszkalam w takiej lazience w hotelu i byla taka spojna i wcale nie nudna.

    Bami, ja mam pytanie - od jakiego wieku Twoje dzieci maja osobne pokoje? Pytam bo mamy dwa pokoje dla dzieci ale jedno ma 9 miesiecy a drugiego nawet na swiecie jeszcze nie ma ale w koncu bedzie. Dla 9 miesiecznego robie pokoj i teraz sie zastanawiam ktory. Bo jak sie nowy urodzi to powinien byc w pokoju blizej naszego no chyba ze oboje beda w tym samym pokoju ale nie wiem czy to wygodne. Mysle ze po pol roku wyeksmitowalibysmy lozeczko z naszego pokoju do pokoju docelowego.
    Jak to zrobic? Wygodne to jest dla dzieci miec wspolny pokoj czy raczej od poczatku osobne im robic???
    Beata, my tu o trawertynach, a to Ty masz fajowe wieści! Gratuluję i podziwiam za odwagę, podobnie jak wszystkie mamy dzieci z małą różnicą wieku ...
    u mnie maluch ciągle jest "bezdomny" łóżeczko stoi w naszej sypialni a zabawki w pokoju Starszaka...

    Ja na Twoim miejscu zrobiłabym max wygody dla siebie. Na pewno maleństwo na początku to u Was w sypialni, ja osobiście nie znam nikogo, kto trzymałby niemowlę w innym pokoju. Jak młodsze zacznie przesypiać noc, wtedy zrobić wspólną sypialnię dzieciom, a drugi pokój jako bawialnia. Pokoje bym rozdzieliła, jakby sami chcieli...
    No i zwróciłabym uwagę na odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni dziennej na dole i na tarasie

  12. #852

  13. #853
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Beata Weronika
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Skąd
    Piaseczno
    Kod pocztowy
    05-500
    Posty
    1.241
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Cytat Napisał bami Zobacz post
    Beata, my tu o trawertynach, a to Ty masz fajowe wieści! Gratuluję i podziwiam za odwagę, podobnie jak wszystkie mamy dzieci z małą różnicą wieku ...
    u mnie maluch ciągle jest "bezdomny" łóżeczko stoi w naszej sypialni a zabawki w pokoju Starszaka...

    Ja na Twoim miejscu zrobiłabym max wygody dla siebie. Na pewno maleństwo na początku to u Was w sypialni, ja osobiście nie znam nikogo, kto trzymałby niemowlę w innym pokoju. Jak młodsze zacznie przesypiać noc, wtedy zrobić wspólną sypialnię dzieciom, a drugi pokój jako bawialnia. Pokoje bym rozdzieliła, jakby sami chcieli...
    No i zwróciłabym uwagę na odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni dziennej na dole i na tarasie
    Ha ha ha,bardzo smieszne...przesypiac noc. Maly ma 9 miesiecy i taki cud sie nam jeszcze nie zdarzyl. Wlasnie bylam u niego, godzine spal i sie juz obudzil. To do 6 pewnie jeszcze z 5 razy tak bedzie.
    Wlasnie sie boje tego ze jedno bedzie budzic drugie albo na odwrót. To by byl horror. Oczywiscie na poczatku bedzie z nami. Pewnie do roku.
    Kurde, nie wiem co zrobic.
    Bami, jeszcze jedno - od ilu miesiecy dziecko moze spac juz nie w lozeczku?

    Dziewczny, dziekuje za gratulacje. Jest jeszcze bardzo wczesnie, wiec nikomu nie mowie i jakos tak nieoficjalnie jeszcze sie z tym czuje ale na gwalt musze postanowic co robimy z tymi pokojami czy planowac miejsce na dwa lozka w jednym pokoju czy jak to zrobic stad tez musialam sie ujawnic...
    Ale to tak szeptem mowie bo jest jeszcze wczesnie.

  14. #854

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Bami, jeszcze jedno - od ilu miesiecy dziecko moze spac juz nie w lozeczku?
    Jej, nie jarzę... A gdzie ma spać?

  15. #855

    Domyślnie

    Beatko, jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy.. Kiedy planujesz przeprowadzkę?
    Dla Starszego to moze być duże przeżycie... Przeprowadzka i nowy członek rodziny... Mam znajomych z różnicą rok i 4 miesiące pomiędzy dziećmi. Starsze spało z tatą, młodsze z mamą... Inaczej nie dało rady...

  16. #856
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Beata Weronika
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Skąd
    Piaseczno
    Kod pocztowy
    05-500
    Posty
    1.241
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    W łózku

  17. #857
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Beata Weronika
    Zarejestrowany
    Sep 2011
    Skąd
    Piaseczno
    Kod pocztowy
    05-500
    Posty
    1.241
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    16

    Domyślnie

    Cytat Napisał bami Zobacz post
    Beatko, jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy.. Kiedy planujesz przeprowadzkę?
    Dla Starszego to moze być duże przeżycie... Przeprowadzka i nowy członek rodziny... Mam znajomych z różnicą rok i 4 miesiące pomiędzy dziećmi. Starsze spało z tatą, młodsze z mamą... Inaczej nie dało rady...
    Przeprowadzka bedzie wczesniej! Jezu, musi byc wczesniej!

  18. #858
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar adk
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Posty
    2.370
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    278

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Ha ha ha,bardzo smieszne...przesypiac noc. Maly ma 9 miesiecy i taki cud sie nam jeszcze nie zdarzyl. Wlasnie bylam u niego, godzine spal i sie juz obudzil. To do 6 pewnie jeszcze z 5 razy tak bedzie.
    Wlasnie sie boje tego ze jedno bedzie budzic drugie albo na odwrót. To by byl horror. Oczywiscie na poczatku bedzie z nami. Pewnie do roku.
    Kurde, nie wiem co zrobic.
    Bami, jeszcze jedno - od ilu miesiecy dziecko moze spac juz nie w lozeczku?

    Dziewczny, dziekuje za gratulacje. Jest jeszcze bardzo wczesnie, wiec nikomu nie mowie i jakos tak nieoficjalnie jeszcze sie z tym czuje ale na gwalt musze postanowic co robimy z tymi pokojami czy planowac miejsce na dwa lozka w jednym pokoju czy jak to zrobic stad tez musialam sie ujawnic...
    Ale to tak szeptem mowie bo jest jeszcze wczesnie.
    Po pierwsze gratulacje i oby wszystko było dobrze.
    Po drugie:
    Moim skromnym zdaniem małe dziecko długo powinno spać w łóżeczku. Dzieciaki się strasznie kręcą. U mnie wyznacznikiem było "dopóki się mieści śpi w łóżeczku". Mieliśmy takie większe, potem wyjmowaliśmy szczebelki, żeby dzieci same mogły wejść i wyjść, ale żeby nie wypadli w nocy. A mimo to i tak drugi syn był codziennie znajdowany rano w połowie na podłodze w połowie w łóżeczku. A ponieważ moi chłopcy u Babci w wieku 6-7 lat potrafili spaść z łóżka, teraz mają łóżka piętrowe ale z bokami ciut wyższymi z IKEA - model KURA.

  19. #859

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    W łózku
    myślę, ze w szczebelkowym to tak do 2 lat... A później koniecznie z barierką, zeby w nocy nie spadł. My mamy bardzo fajne łóżko z Meblika, barierka jest zdejmowana
    Chociaż moj dwupiółlatek nadal śpi w szczebelkowym, bo inne sie nie zmieści w nasżej sypialni, ani w pokoju Starszaka. I tak będzie do przeprowadzki

  20. #860

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beata Weronika Zobacz post
    Przeprowadzka bedzie wczesniej! Jezu, musi byc wczesniej!
    Będzie....
    o ludzie, ale zmiany!!! Niech moc będzie z Tobą!

Strona 43 z 92

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony