dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38
  1. #1

    Domyślnie Jak ciąć płytki gresowe bez odprysków?

    Witam,
    jestem zupełnym laikiem, dlatego bardzo proszę o rady jak ciąć samodzielnie płytki gresowe, aby nie było najmniejszych odprysków.
    Zakupiłem przecinarkę elektryczną, poniższy model:
    http://www.anteks.com.pl/pl/p/PRZECI...ANN-PDG200/499

    Przy cięciu gresu szkliwionego pojawiają się jednak dosyć spore odpryski, docinam do małych wymiarów 10x10cm, a więc chciałbym się ich całkowicie pozbyć. Jak to zrobić, mam nadzieję, że nie okaże się, że sprzęt w który zainwestowałem jest bezużyteczny...
    Czy może to być wina tarczy? Ewentualnie jaką dalszą obróbkę zastosować, by w pełni zlikwidować odpryski?
    Z góry dziękuję za "łopatologiczne" wytłumaczenie
    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Władowałeś prawie 7 stów w maszynkę ,,, ok , może być , zmień tarczę na taką za min 3stówy i będzie ok , z tym że nie na zawsze , po jakimś czasie zacznie znoowu strzępić , i przy 800 set watach mocy tnij bez pospiechu , w trakcie cięcia sam dojdziesz do wprawy .

  3. #3

    Domyślnie

    Podstawa to porządna tarcza! Osobiście zawsze kupuję tarcze CEDIMA - dobra jakość w rozsądnej cenie.
    ELEWACJE, TERMOIZOLACJE

  4. #4

    Domyślnie

    Panowie . Zwróćcie uwagę , ze tematem watka jest ciecie gresu szkliwionego .

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Napisał LAG Zobacz post
    Podstawa to porządna tarcza! Osobiście zawsze kupuję tarcze CEDIMA - dobra jakość w rozsądnej cenie.
    Porządna tarczę, jeśli miałaby być gwarantem sukcesu, mogę kupić. Co jednak jeśli i ta się nie sprawdzi? Mogę to w jakiś sposób wcześniej przetestować, żeby nie były to pieniądze wyrzucone w błoto? Są jakieś pomysły?

  6. #6

    Domyślnie