dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Jak stworzyć nowoczesny ogród na wąskiej działce?

ELITA FORUM (min. 1000) Avatar olgusieniunieczka
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    41

Domyślnie Jak stworzyć nowoczesny ogród na wąskiej działce?

Witam,
    wiosna tuż tuż, więc to ostatni dzwonek na aranżację ogrodu. Nie znam się na tym więc proszę o pomoc.
    Założenia są takie:
    minimalizm, ale nie przesadny; proste formy spod linijki; sporo rodzimej roślinności; domek do zabaw w ogrodzie.

A mamy pobudowlane pobojowisko z dość ciężką glebą. Działka znajduje się na terenach rolnych sklasyfikowanych jako III a, teren piaszczysto-gliniasty, miejscami gliniasto-piaszczysty. Woda na szczęście w zasadzie nie "stoi" na działce, ale teren do dobrze przepuszczalnych nie należy.

Działka ma 75 m długości i 23 szerokości.

Wjazd na działkę od wschodu, czyli ogród znajduje się po południowej stronie domu.

Od zachodu, tuż za płotem jest brzozowy lasek. To zielone kółko to jedyne duże nasadzenie u nas- czyli 8-9m dąb.

Dookoła działki posadziliśmy tuje smaragd, którą chcemy ciąć jak klasyczny żywopłot. Docelowa wys. nie więcej niż 1,7m. Częśc tuj już osiągnęła docelową wys.

Po północnej stronie chciałabym urządzić warzywniak i posadzić jakieś drzewka owocowe. Garaż to parterowa kostka więc nie zacienia bardzo tej strony.

Dom jak w avatarze, taras i podjazd z szarej kostki. Te zielone pkt na tarasie to betonowe kwietniki, w mniejszym chcę trzymać zioła, bo jest tuż przy wyjściu na taras z kuchni, w drugim??? Trawa??

Wizja lokalna później. Okazuje się, ze nie mam żadnego sensownego zdjęcia otocznia na Picasie.

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    michcia1

Domyślnie

Podnoszę.
    Wiem, ze temat z lutego.Też mam działkę 22m na 100m, więc wąską.
    może ktoś ma pomysł na taką działkę. Albo odeśle gdzie trzeba.