dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 86
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1707
  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    paliszcz

    Zarejestrowany
    Feb 2013
    Posty
    253
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    29

    Domyślnie Projekt Z92 pracownia STUDIO Z500

    Witam.

    Poszukuję osób przymierzających się do budowy domu wg tego projektu
    http://z500.pl/projekt/Z92,Wygodny-d...-parterze.html.
    Przeszukałam forum ale wątku o tym projekcie nie ma.
    Zamierzamy wraz z mężem ruszyć wiosną Początkowo zakładaliśmy bardzo skromny budżecik i dom do 100mkw ale sytuacja się nieco zmieniła i będziemy budować większy dom

    Proszę również o opinie doświadczonych odnośnie zmian.

    Jestem mocno początkująca ale trochę zmian oszczędnościowych i "dla wygody" wprowadziłam do projektu:
    -rezygnacja z wykuszu,
    -rezygnacja z okien połaciowych, powiększenie szczytowych,
    -rezygnacja z kominka,
    -drzwi wejściowe- jednoskrzydłowe,
    -schody ze spocznikiem ( mam nadzieję, że się zmieszczą),
    -dodatkowe wejście do kotłowni od zewnątrz

    tyle pamiętam... a wyglądało by to tak: (po lewej moje zmiany, po prawej oryginał)Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	thumb_Z92_GL_rzut1  dół.jpg
Wyświetleń:	2135
Rozmiar:	90,1 KB
ID:	174936Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	thumb_Z92_GL_rzut2.jpg
Wyświetleń:	1605
Rozmiar:	97,0 KB
ID:	174937


    Zapomniałam dodać, że wiele pomocnych zmian które widać powyżej udzieliła mi Elfir za co jeszcze raz serdecznie dziękuję
    Ostatnio edytowane przez paliszcz ; 07-03-2013 o 15:49

  2. #2

    Domyślnie

    witam, a oto moje zmiany : Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	1691
Rozmiar:	20,0 KB
ID:	175096Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	1506
Rozmiar:	20,0 KB
ID:	175097 nie wiem czy dokładnie je widac ale postaram sie opisać.