Witam
Zarejestrowałam się, bo bardzo potrzebuję pomocy, kompletnie nie znam się na remontach, a potrzebuje ocenić koszt remontu mieszkania w starej kamienicy - chodzi o to, że nie wiem, czy mnie na to będzie stać, bo po co zaczynać coś, czego nie będę mogła skończyć.

W kamienicy są 2 mieszkania, jedno na górze, o które mi chodzi i jedno na dole, w którym gdzieś od 15-lat nik nie mieszka. Ja miałabym mieszkanie na górze w którym do niedawna mieszkał dziadek.

W kamienicę nie było nic kompletnie inwestowane od lat, ja wiem na pewno, że na początek musiałabym wymienić okna i zrobić ogrzewanie, bo nie ma żadnego, myślałam o kominku z płaszczem wodnym.

Jednakże wydaje mi się, że największym problemem jest wilgoć i kompletnie nie mam pojęcia co się z tym robi, ani też nie mam z kim o tym rozmawiać. Jeśli moglibyście mi podpowiedzieć, co można z tym zrobić, jaki to może być w przybliżeniu koszt, to będę wiedziała jak rozmawiać z rodziną.

Jedyna możliwość, bym otrzymała te mieszkanie za nieduże pieniądze, to przedstawienie im kosztorysu, że mam świadomość, co chcę wziąć.

Wątpliwości jakie mnie dopadają, to czy jest sens w ogóle robić górę, jeżeli na dole nikt nie mieszka i raczej długo nie zamieszka (zagmatwana sytuacja prawna części dolnej), chodzi mi o to, że jest jakakolwiek szansa pozbyć się wilgoci na górze, jeśli na dole dalej będą stare okna i nie będzie grzane.
Zdjęcia kamienicy:
Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140820_174445.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	98,5 KB
ID:	284211Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140820_172324.jpg
Wyświetleń:	61
Rozmiar:	93,0 KB
ID:	284212Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140820_172342.jpg
Wyświetleń:	53
Rozmiar:	89,2 KB
ID:	284213Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140820_172454.jpg
Wyświetleń:	50
Rozmiar:	89,1 KB
ID:	284214Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20140820_172858.jpg
Wyświetleń:	50
Rozmiar:	85,2 KB
ID:	284215