dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Domyślnie Wymiana parkietu

    Witam, zaznacze na wstępie, że jestem totalnym laikiem w kwestiach budowlanych.

    Chciałbym przeprowadzić w pokoju remont. Wymiana podłogi, z starych desek na nowe panele, przemalowanie, nowe meble itp. Ale podłoga to podstawa i od niej trzeba zacząć zmianę. Zacząłem czytać w internecie o jakimś wylewaniu betonu. I tu pierwsze pytania. Czy jest to potrzebne, kto może takie coś zrobić, ile to kosztuje i ile czasu trwałby cały proces, od wyrwania desek do postawienia paneli.

    Jeżeli nie jest to konieczne to pytanie takie, kogo zawołaś do posadzenia paneli i jaki koszt tego by wyszedł? Pokój jest standardowy, jak to w bloku.

  2. #2
    DOMOWNIK FORUM (min. 500) Avatar fredi07
    Zarejestrowany
    Feb 2008
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    01-154
    Dzielnica
    Żoliborz
    Posty
    833

    Domyślnie

    Fakt, jesteś totalnym laikiem. Zamienić stare deski na plastikowy panel...Coś co jest prawdziwe i naturalne na sztuczną namiastkę.
    Tu była reklama [ Regulamin Forum, pkt 2.4.c ]

  3. #3
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    Pawel_krak

    Zarejestrowany
    Nov 2012
    Skąd
    Kraków
    Kod pocztowy
    31-938
    Posty
    101

    Domyślnie

    jesli to mieszkanie w bloku to pewnie nie chodzi o deski bite na legary , tylko klejone do podłoża. Ale czy tak jest nie wiem...ne wynika to z Twojego zapytania. myslę, że musisz po prosty zaprosic d domu jakichs wykonawcó żeby ocenili zakres prac Bo jeśli jestes naprawde laikiem to lepie sięza to nir zabieraj, moim zdaniem lepiej wyjdziesz na tym gdy będziziesz po prostu monitorował to co robią 'fachowcy"

  4. #4
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    monkey222

    Zarejestrowany
    Mar 2007
    Skąd
    Bochnia i małopolska
    Posty
    522

    Domyślnie