dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 58
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1149
  1. #1
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar amalfi
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Kielce
    Posty
    10.309

    Domyślnie Indywidualna parterówka (może się uda)

    Nie wiem, czy dojdzie ta budowa do skutku, bo jakoś tak wszystko się ślimaczy, ale postanowiłam założyć już dziennik, ponieważ jestem zielona w budowaniu (w przeciwieństwie do remontowania, które przechodziłam kilka razy w życiu) i liczę na dobre rady czytających.

    Forumowiczem jestem od dawna. W moim remontowym wątku opisywałam zmagania z doprowadzeniem mojego obecnego domu do stanu używalności. Jednak sytuacja życiowa się zmieniła i narodził się pomysł budowy.
    Ale po kolei. Mamy dom w zabudowie szeregowej w bardzo dobrej lokalizacji w mieście. Mieszka się tu bardzo dobrze i jakoś wcześniej nie przychodziło mi do głowy, aby to zmieniać. Ale minęło 10 lat i okazało się, że obecny dom jest dobry dla rodziny ze "szkolnym" dzieckiem (bo wszędzie blisko), ale z dzieckiem już dorosłym (prawie ) i teściami, którzy w każdej chwili mogą wymagać opieki i trzeba będzie ich do siebie zabrać, już nie. Obecny dom nie nadaje się dla starszych ludzi ze względu na ilość schodów. No i my się z czasem pewnie zestarzejemy i chyba trzeba pomyśleć o jakimś przyjaznym architektonicznie miejscu.

    Przeszukałam oczywiście wszystkie gotowce, ale oferta parterowych domów jest bardzo ograniczona i nie było takiego, który by spełniał wszystkie oczekiwania. Kombinowałam na wszelkie sposoby, ale nic nie pasowało. Zdecydowaliśmy się na projekt indywidualny, który i tak nie będzie w pełni wymarzonym domem, ale przynajmniej zbliżonym do ideału. Są bowiem pewne ograniczenia. Wymiar działki, strony świata itp.