dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie Proszę o pomoc w aranżacji łazienki

    Witajcie kochani,

    Stoję przed trudną decyzją, mianowicie musimy zaplanować wnętrze łazienki i kuchni. Odnośnie łazienki, mamy jeszcze możliwość zmiany układu ścian, tak jak na załączonych zdjęciach. Proszę, pomóżcie zaaranżować tą przestrzeń. Jestem totalnym laikiem. Wstępnie miało nie być wnęki w łazience, ale uznałam, że fajnie wyglądałaby w tym miejscu wanna. Chciałabym tez zmieścić prysznic 80/80 lub 90/90, WC, opcjonalnie pralkę i pojedynczą umywalkę. Załącznik 317877Załącznik 317878

  2. #2

    Domyślnie

    Moim zdaniem nie ma potrzeby powiększania łazienki. Wanna we wnęce średnio mi się widzi. Jeśli już to wnękę można wykorzystać na minipralnię albo dużą kabinę prysznicową.
    1.


    2.


    3.


    4.


    5.

  3. #3

    Domyślnie

    Dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Ostatecznie również odrzuciliśmy pomysł z wnęka na wannę Najbardziej przypadł nam do gustu projekt nr 3, tylko wannę spróbujemy przesunąć do ściany..

  4. #4

    Domyślnie

    Moim zdaniem nieładnie będzie z wanną prostokątną tak ustawioną. Wchodzi częściowo pod okno, na wejściu widać sterczący róg wanny... Wygląda jak przypadkowo wstawiona w to miejsce. Gdyby wanna była asymetryczna(z zaokrąglonym tym wolnym rogiem) albo owalna to jeszcze. Ale to moja prywatna awersja do niezabudowanych rogów wanny prostokątnej.
    3b.



    Można zrobić wnękę na wannę ale płytszą a przód wanny wyrównać z wysoką szafą przy wejściu(ok.40cm głębokości) i niską szafką naprzeciwko kibelka (tworzącą półkę na wysokości wanny).
    3c.

  5. #5

    Domyślnie

    Dziękuję alicyja za pomoc i poświęcony czas.. Musimy jeszcze raz na spokojnie wszystko wymierzyć i dostosować do naszej kiszkowatej łazienki..

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia