dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 9 z 9
Pokaż wyniki od 161 do 173 z 173
  1. #161

    Domyślnie

    A nie latwiej by bylo zamiast kabli, zrobic buforek (tymi recami) i grzac woda podloge. W tym wypadku zrobic druga petelke podlogowki i latem puszczac przez nia wode z sieci (zanim poleci do kranow)?
    Taka woda bedzie miala max10-15 stopni wiec podloge schlodzi dosc mocno. Z kablami moze i mniej roboty ale chlodzic sie nimi nie da
    Ja tez sie zasadzam na okolo-pasywniaka z tym ze nie mam warunkow na okna od poludnia (bede mial od wschodu), ale z tego co piszecie to moze wcale nie taka tragedia jesli brac pod uwage przegrzewanie.
    “Tylko dwie rzeczy nie mają końca: wszechświat i ludzka głupota, ale co do tego pierwszego nie mam pewności.”
    Albert Einstein

  2. #162

    Domyślnie

    A jakie kolega ma zużycie zimnej wody latem ? Bo żeby to cokolwiek zauważalne było to trochę tej wody musiałoby polecieć - sensu ekonomicznego nie ma to żadnego -ale jak woda i kanalizacja za darmo to próbuj.

  3. #163

    Domyślnie

    Szczerze mowiac nie liczylem (myslalem o wodzie ogrodowej), na 800m2 dzialki to troche zejdzie. W takim wypadku to tylko koszt rurek bo podlac i tak trzeba.
    “Tylko dwie rzeczy nie mają końca: wszechświat i ludzka głupota, ale co do tego pierwszego nie mam pewności.”
    Albert Einstein

  4. #164

    Domyślnie

    Cytat Napisał surgi22 Zobacz post
    A jakie kolega ma zużycie zimnej wody latem ? Bo żeby to cokolwiek zauważalne było to trochę tej wody musiałoby polecieć - sensu ekonomicznego nie ma to żadnego -ale jak woda i kanalizacja za darmo to próbuj.
    Ale to nie tylko zimna, bo ciepła zanim jest ciepłą, jest zimną (cóż za oczywistość), czyli zanim coś będzie ją grzać, może przejść tą dodatkową pętlą. W sumie to dodatkowy koszt rurki i paru zaworów.

  5. #165

    Domyślnie

    tylko że takie ciągłe dopuszczanie wody do systemu grzewczego może zakończyć jakimiś problemami, np. rury zarosną, korozja, kamień itd. nie ryzykowałbym.
    * * * * *
    grzane 123 m2 || 3,2 kW || bez urządzeń dymiących

    NIE DLA WĘGLA W NOWYCH DOMACH
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM KALORYFERÓW REGULUS

  6. #166

    Domyślnie

    Cytat Napisał imrahil Zobacz post
    tylko że takie ciągłe dopuszczanie wody do systemu grzewczego może zakończyć jakimiś problemami, np. rury zarosną, korozja, kamień itd. nie ryzykowałbym.
    W zimnej wodzie wiele kamienia nie powstaje, a tym bardziej takiej w ruchu.

  7. #167
    SYMPATYK FORUM (min. 10) Avatar d.i.m.
    Zarejestrowany
    Aug 2015
    Skąd
    rzeszów
    Kod pocztowy
    36-054
    Posty
    62

    Domyślnie

    Tymczasem u nas taka sytuacja


  8. #168
    SYMPATYK FORUM (min. 10) Avatar d.i.m.
    Zarejestrowany
    Aug 2015
    Skąd
    rzeszów
    Kod pocztowy
    36-054
    Posty
    62

    Domyślnie

    I już powoli zaczyna to wyglądać jak DOM




  9. #169
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    dzinks0

    Zarejestrowany
    Feb 2011
    Skąd
    Nisko
    Kod pocztowy
    37-400
    Posty
    212

    Domyślnie

    Nadproza betonowe? Ja myslalem nad U-ksztaltkami i ich zalaniem. Znalazles moze ta plyte CD zeby mi ciut przeslac?

  10. #170
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... Avatar kamilb1987b
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Skąd
    Górki-Wielkie
    Kod pocztowy
    43-436
    Posty
    5.717

    Domyślnie

    Cytat Napisał dzinks0 Zobacz post
    Nadproza betonowe? Ja myslalem nad U-ksztaltkami i ich zalaniem. Znalazles moze ta plyte CD zeby mi ciut przeslac?
    A czemu nadproża nie mogą być betonowe skoro ściany są akumulacyjne? Takie chyba też są tańsze niż typowe systemowe.

    d.i.m.
    coś tak dziennik zapuszczony. Pewnie dużo roboty z domkiem ale jakieś fotki od czasu do czasu by się przydały.

  11. #171
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    dzinks0

    Zarejestrowany
    Feb 2011
    Skąd
    Nisko
    Kod pocztowy
    37-400
    Posty
    212

    Domyślnie

    hej,
    podaję linka do tego szkła co nie byłem pewien 66kubików za 17 tys to daje 257za kubik, to bez transportu. Więc co brać? W moim przypadku pewnie z 2x tyle trzeba by liczyć ale. Transport jakis przed Bożym Narodzeniem też bym tanio miał.
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...-i-prefabrykat

  12. #172

    Domyślnie

    Cytat Napisał dzinks0 Zobacz post
    hej,
    podaję linka do tego szkła co nie byłem pewien 66kubików za 17 tys to daje 257za kubik, to bez transportu. Więc co brać? W moim przypadku pewnie z 2x tyle trzeba by liczyć ale. Transport jakis przed Bożym Narodzeniem też bym tanio miał.
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...-i-prefabrykat
    Zapytaj o ofertę tutaj:
    https://www.hogerszklospienione.pl/
    całkiem korzystnie to wygląda i produkcja w Polsce, wiec transport tańszy.

  13. #173
    SYMPATYK FORUM (min. 10) Avatar d.i.m.
    Zarejestrowany
    Aug 2015
    Skąd
    rzeszów
    Kod pocztowy
    36-054
    Posty
    62

    Domyślnie

    d.i.m.
    coś tak dziennik zapuszczony. Pewnie dużo roboty z domkiem ale jakieś fotki od czasu do czasu by się przydały.[/QUOTE]

    dzięki za wywołanie, aktualnie robota stoi w miejscu. Żona wróciła do pracy i coraz mniej wolnego czasu, ale na dniach zaczynam urlop to myślę że coś ruszy

Strona 9 z 9

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony