dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1

    Domyślnie Dom / szkielet drewniany do 300tys

    Witam,
    Czy jest to realna kwota za dom szkieletowy (drewno) 300tys (plus około 50tys zapasu na niezaplanowane wydatki)
    Szukam projektu oraz wykonawcę najlepiej z małopolski być może ktoś z was ma takie doświadczenie i może mi doradzić / odradzić coś polecić.
    Nie mam żadnego doświadczenia w budowaniu poza wiedzą teoretyczną z googlea...

    Chciałbym aby budynek uwzględniał takie parametry

    - powierzchnia 120-150m2
    - garaż 1-2 stanowiskowy
    - parter z poddaszem użytkowym
    - rozmieszczenie pokoi, kuchnia etc to już chyba drugoplanowe potrzeby ale:

    parter raczej standard, duży salon z otwartą kuchnią, jakiś pokoik lub też nie, łazienka, spiżarka, pomieszczenie gospodarcze
    poddasze pokoje 3, łazienka, miejsce na garderobę w sumie tyle .

    stan wykończenia najlepiej taki aby dało się wprowadzić i żyć a ewentualne urządzanie w miarę czasu i możliwości

    Jaki jest teoretyczny czas budowy przy założeniu, że nie napotka się na jakieś poważne problemy? producenci piszą o 2-4 miesiącach natomiast
    niektórzy userzy forum mówią, że i rok może potrwać.

    Liczę na pomoc i nie linczujcie jeśli coś źle opisałem lub wymagania zbyt wyśrubowane, po prostu nie znam się na tym.

    Pozdrawiam

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu...
    beton44

    Zarejestrowany
    Sep 2005
    Posty
    4.848

    Domyślnie

    Jak już na początek się pytasz czy "starczy" - to na początek tnij ten garaż.

    A w ogóle budowa patyczaka nie jest specjalnie tańsza od murowanego, a zawsze murowany to solidniejszy, dłużej wytrzyma i sprzedać się da ewentualnie bez dużej straty

  3. #3

    Domyślnie