dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 22
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 423
  1. #1
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar thoreg
    Zarejestrowany
    Nov 2014
    Skąd
    Legionowo
    Kod pocztowy
    05-120
    Posty
    257

    Domyślnie Indywidualna, parterowa stodoła na Choszczówce

    Cześć wszystkim. Długo zastanawiałem się nad założeniem dziennika budowy, ale w końcu stwierdziłem, że trzeba to zrobić.

    Na początku trochę o nas - inwestorach. Jesteśmy z żoną przed 30-stką (zostało mi jeszcze niecałej 6 miesięcy , by cieszyć się dwójką z przodu , żona ma jeszcze parę ładnych lat), w drodze jest nasze pierwsze dziecko. Ja jestem z wykształcenia i zawodu informatykiem, inwestorka studiuje psychologię. We wrześniu 2014 roku podjęliśmy decyzję o budowie domu. Od tego czasu ja zacząłem namiętnie czytać forum (z tego co liczyłem, to średnio jakieś 2-3 godziny dziennie). Przeczytałem dziesiątki dzienników budowy, dużo wartościowych tematów (m. in. wszystkie posty z tematu "płyta fundamentowa"). Z tego miejsca chciałbym podziękować następującym użytkownikom: netbet, imrahil, adk, Lobo_M, kwasniak, R&K, Wekto, nydar, mwie, Sadysta, marcelix, piotrmin, inż.maliniak, kszhu, Horher, jasiek71, dr_au, bob_budownik, Barthez, tomdts, Xesxpox, grend, dropsec, Janek99, nk, Mysław, crategus, Mikolaj5, _artur_, M.A.G., fotohobby, zygii, sebcioc55, adam_mk, santosz @wp.pl, artix1, Przemek Kardyś, DrKubus oraz wszystkim, którym się chce dzielić wiedzą na forum. (kolejność chronologiczna od najstarszego do najnowszego ) Dzienniki/tematy w/w osób przeczytałem w całości. Dziękuję za multum wiedzy, inspiracji, ciekawych poglądów, które ukształtowały spojrzenie na nasz dom. Dzięki społeczności forum popełnię zdecydowanie mniej błędów. Dzięki!