dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Question Wybór najkorzystniejszego układu mieszkania 53m2

    Witam.

    Chciałbym usłyszeć wasze opinie na temat układu mieszkania. Mam jeszcze możliwość jego zmiany, więc zastanawiam się czy nie skorzystać. Nie mam jednak doświadczenia w projektowaniu i aranżacji, więc liczę na cenne porady

    RZUT 1
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.JPG
Wyświetleń:	62
Rozmiar:	55,4 KB
ID:	359743

    RZUT 2
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.JPG
Wyświetleń:	50
Rozmiar:	47,5 KB
ID:	359744

    RZUT 3
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	42
Rozmiar:	67,5 KB
ID:	359745

    Z góry dzięki za pomoc.

  2. #2
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar joliska
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Posty
    5.381

    Domyślnie

    Dla kogo to mieszkanie?

  3. #3
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.149
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie

    Zadaj sobie pytanie - gdzie będziesz przechowywać swoje ubrania, skoro w sypialni nie ma miejsca na szafę.

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    Elfir

    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Skąd
    Kórnik
    Posty
    50.149
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    54

    Domyślnie


  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Napisał Elfir Zobacz post
    Ciekawy układ, troszkę szkoda tego dłuuugiego korytarza ... ale naprawde jestem pod wrażeniem

    Cytat Napisał joliska Zobacz post
    Dla kogo to mieszkanie?
    Narazie 2+0, w domyśle 2+1

  6. #6