dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 6
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 108

Temat: Myjka ciśnieniowa - jaką wybrać i dlaczego.

  1. #1

    Domyślnie Myjka ciśnieniowa - jaką wybrać i dlaczego.

    Zastanawiam się nad zakupem myjki ćiśnieniowej. Używałbym jej do mycia samochodu. I tu pojawia się pytanie ... czy da się dobrze umyć za pomoca takiego urządzenia samochód ? Zimną wodą ?

    Do czego jeszcze można uzyć takiej myjki ?

    Czy taka z MAKRO za 200 zł spełni pokładane w niej nadzieję (dobrego umycia samochodu) ?
    Tomasz
    <NOTO>

    "Górnicy, funkcjonariusze UOP, ABW i CBA. Przechodzą na emerytury po 25-30 latach pracy i dostają dwa razy więcej niż inni.
    Jak wynika z raportu ZUS górnik dostaje prawie 3 tysiące. Mundurowi po ok. 2,9 tysiąca. Oni pracują średnio po 25 lat.
    Wynika z tego wszystkiego, że im kto krócej w Polsce pracuje – tym więcej dostaje. "

    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=54419

  2. #2

    Domyślnie

    Dwa lata temu szarpnelam sie i kupilam ojcu w prezencie na Gwiazdke myjke Karchera z OBI. Taka za ponad 550 zlotych.

    No, na pewno ulatwila ona mycie samochodu, czyli podstawowe zadanie spelniala bez zarzutu. Ale jakos tak sie stalo, ze zostala w garazu, do konca nie wiem, czy nie zostala z niej usunieta resztka wody, czy jakos znienacka spadla temperatura - reperacja wyniosla ponad 200 zlotych.

    W punkcie naprawczym pan ponoc oswiadczyl, ze te myjki "masowka" sa robione bardzo nedznie, cos tam maja plastikowego (nie przypomne sobie, pompe? moze cos gadam od rzeczy, ale tak mi sie przypomina) i dlugo nie wytrzymuja...

  3. #3
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    invx

    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Posty
    3.066

    Domyślnie

    doloncze sie, i napisze kolejna skarge na karchera, tez mialem podobna (mam), karchera cos tez kolo 600 zl. I cos ie jej stalo, ze nie robi cisnienia tylko zaraz sie wylancza.

  4. #4

    Domyślnie

    Dobra myjka ciśnieniowa musi kosztować ponad 700 zł.Wspomagana odpowiednio dobranymi śr. chemicznymi (można je kupić np. w Castoramie) idealnie umyjesz auto ,kostkę brukową na podjeżdzie czy np. narzędia ogrodnicze.

  5. #5

    Domyślnie

    Ja też mam pewne doświadczenia z myjkami ciśnieniowymi.
    Zgodnie ze stosowaną przeze mnie od jakieoś czasu zasadą: nie stac mnie na tanie rzeczy kupiłem myjkę Kercher, jednak nie jakiś wyszukany model, ale najprostszy. Zapłaciłem ok. 500zł., dokupilem filtr do wody za kolejne 60zl., żeby nie uszkodzić myjki ewentualnymi zanieczyszczeniami w wodzie. Znajomy, jak się o tym dowiedział stwiedził, że te tanie modele są tyle warte co bezfirmówki. Umyłem przez pół roku tą myjką samochód może z 6 razy - rewelacja. Potem nadeszła zima. Po ok. roku i kilku miesiącach potrzebowałem umyć fundamenty przed nałożeniem masy hydroizolacyjnej. Kercher popracował raptem pół godziny... Teraz ma wyciek na króćcu doprowadzającym wodę. Działa, ale sika wodą i tylko czekam, aż wywali korki. Naprawa kosztuje 250zł. Nie zaryzykuję kolejnych piebiędzy. Jak padnie kompletnie kupię szlauch.

  6. #6

    Domyślnie

    Wszystkie wypowiedzi raczej w stylu negatywów co do zakupu myjki. Głównie chodzi o jakość samego urządzenia.

    A jak się myje sam samochód tzn czy wstarczy sam strumień wody czy też potrzeba stosować jakies detergenty ?
    Tomasz
    <NOTO>

    "Górnicy, funkcjonariusze UOP, ABW i CBA. Przechodzą na emerytury po 25-30 latach pracy i dostają dwa razy więcej niż inni.
    Jak wynika z raportu ZUS górnik dostaje prawie 3 tysiące. Mundurowi po ok. 2,9 tysiąca. Oni pracują średnio po 25 lat.
    Wynika z tego wszystkiego, że im kto krócej w Polsce pracuje – tym więcej dostaje. "

    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=54419

  7. #7

    Domyślnie

    1. Ja dalem za bezfirmówkę tyle co inni za naprawę Kar^%&$%ra
    2. Mam toto już parę sezonów
    3. Mycie samochodu tak, ale jako dokładne płukanie przed myciem gąbką, może dlatego że rzadko myję samochód i zawsze jest mocno uświniony ,
    4. Inne zastosowania rewelacja: mycie kosiarki z trawy, elewacji etc.
    Nawet okna tym myłem i z rozpędu wlałem do wiadra płyn do mycia samochodu z woskiem - rewelacja.
    I najbardziej zaskakujące, latem mam na elewacji kilka gniazd os.
    z dużej odległości leję myjką wodę na gniazdo aż namoknie i stopniowo je rozbrajam pod ciśnieniem, oczywiście działa tylko na małe gniazda ale dla mnie wystarczy.

  8. #8

    Domyślnie

    do mycia np. auta są specjalne specyfiki kerchera w postaci tabletek. Rozpuszcza się w wodzie, podłącza do myjki i pryskuje samochód. Po kilku minutach odłcza się od myjki detergent i wystarczy spłukać porządnie. O zadnym szorowaniu gąbką nie ma mowy. A dodam, że mój samochód nie jest za często myty (jest do jeżdżenia, a nie do czyszczenia)

  9. #9

    Domyślnie

    Dzięki za radę.

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Napisał neuron
    3. Mycie samochodu tak, ale jako dokładne płukanie przed myciem gąbką, może dlatego że rzadko myję samochód i zawsze jest mocno uświniony ,

    Nawet okna tym myłem i z rozpędu wlałem do wiadra płyn do mycia samochodu z woskiem - rewelacja.
    To nie taniej szlaufem lać ? Rozumiem że nie używasz detergentów do mycia samochodu ...

    ... do wiadra ? Jak potem myjka pobiera tą wodę ?
    Tomasz
    <NOTO>

    "Górnicy, funkcjonariusze UOP, ABW i CBA. Przechodzą na emerytury po 25-30 latach pracy i dostają dwa razy więcej niż inni.
    Jak wynika z raportu ZUS górnik dostaje prawie 3 tysiące. Mundurowi po ok. 2,9 tysiąca. Oni pracują średnio po 25 lat.
    Wynika z tego wszystkiego, że im kto krócej w Polsce pracuje – tym więcej dostaje. "

    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=54419

  11. #11

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dominik!
    do mycia np. auta są specjalne specyfiki kerchera w postaci tabletek. Rozpuszcza się w wodzie, podłącza do myjki i pryskuje samochód. Po kilku minutach odłcza się od myjki detergent i wystarczy spłukać porządnie. O zadnym szorowaniu gąbką nie ma mowy. A dodam, że mój samochód nie jest za często myty (jest do jeżdżenia, a nie do czyszczenia)
    Ile to kosztuje (na jedno mycie ) ?
    Gdzie to kupujesz ?
    Tomasz
    <NOTO>

    "Górnicy, funkcjonariusze UOP, ABW i CBA. Przechodzą na emerytury po 25-30 latach pracy i dostają dwa razy więcej niż inni.
    Jak wynika z raportu ZUS górnik dostaje prawie 3 tysiące. Mundurowi po ok. 2,9 tysiąca. Oni pracują średnio po 25 lat.
    Wynika z tego wszystkiego, że im kto krócej w Polsce pracuje – tym więcej dostaje. "

    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=54419

  12. #12

  13. #13

    Domyślnie

    Po użyciu detergentu pamiętaj żeby myjką płukać auto z dołu do góry, odwrotnie niż przy pomocy węża.

  14. #14

    Domyślnie

    Ja wybrałem najtanszą bo:
    1.nie uzywam jej za często(mycie samochodu lub narzędzi)
    2.nawet jak sie zepsuje nie zal straconych pieniędzy
    Gdybym uzywał jej do pracy czyli często na pewno wybrałbym tę z górnej pólki do mycia auta rewelacja bo zużywa stanowczo mniej wody ale trzeba uważac bo lakier może prysnąć.
    Swoją za 250zł mam juz drugi sezon ale na zimie ma miejsce koło pieca CO

  15. #15

    Domyślnie

    neuron,bigmario4 , a gdzie kupiliście swoje bezfirmówki ?
    zamierzam upolować okazję w Makro lub Selgros .

  16. #16

  17. #17

    Domyślnie

    dzięki neuron

  18. #18

    Domyślnie

    W" Zelaznym" nie pamietam nazwy myjki ale żółty kolor ma

  19. #19

    Domyślnie

    Powiem szczerze, że nie wiem, gdzie się owe tabletki kupuje, bo moja myjka padła szybciej niż zdążyłem zużyć te, które dołączone były do niej. Podejrzewam, że w supermarketach lub w makro się dostanie.
    Pozdrawiam

  20. #20

    Domyślnie

    Cytat Napisał vardo
    Jesli chodzi o mycie szlaufem to najlepiej zastosowac specjalna szczotke,jest ona napedzana cisnieniem wody w szlaufie.
    Słyszałem że do kitu sa takie rozwiązania. Trzeba duzo wody aby szczotka się kręciła odpowiednio dobrze. w Innym przypadku nie daje wspomnianego efektu.
    Sprzedajesz te cuda ?
    Tomasz
    <NOTO>

    "Górnicy, funkcjonariusze UOP, ABW i CBA. Przechodzą na emerytury po 25-30 latach pracy i dostają dwa razy więcej niż inni.
    Jak wynika z raportu ZUS górnik dostaje prawie 3 tysiące. Mundurowi po ok. 2,9 tysiąca. Oni pracują średnio po 25 lat.
    Wynika z tego wszystkiego, że im kto krócej w Polsce pracuje – tym więcej dostaje. "

    http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=54419

Strona 1 z 6

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony