dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 58
  1. #1

    Domyślnie Sprzęt AGD do mojej kuchni - do 10.000zł

    Dzień dobry.

    Wybieram sprzęt AGD do kuchni i mam spory problem bo po 1. nie znam się na firmach produkujących AGD (która co produkuje dobrego), a już tym bardziej na modelach.
    Wypiszę czego potrzebuję i liczę na pomoc.
    WSZYSTKO POD ZABUDOWĘ

    1. Mikrofalówka
    2. Piekarnik (standardowy 60cm, nie kompakt)
    Te dwa aby były tej samej firmy bo będą jeden pod drugim i np. kolor podświetlenia ma być identyczny no i ew. logo aby to jakoś wyglądało. Oba kolor czarny.
    3. Zmywarka z wewnętrznym panelem bo front będzie gładki do samej góry (z frezem jako uchwyt).
    4. Lodówka z zamrażarką.
    5. Płyta indukcyjna.
    6. Okap kominowy - wydajny ale bezwzględnie cichy (kuchnia otwarta na jadalnię i salon).

    Na wszystko maksymalnie 10k.
    Później jakaś pralka albo pralkosuszarka ale teraz muszę się skupić na kuchni.

    Pozdrawiam.
    Krystian.

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar fotohobby
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rybnik
    Posty
    18.618
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    4

    Domyślnie

    Po prostu sprawdź co dana firma, konkretny model, oferuje względem Waszych potrzeb.
    Ja mam zmywarkę Boscha i lodówkę Gorenje - bo były najcichsze. Lodówkę wkrótce wymienię na Samsunga.
    Piekarnik Amica - bo miał te funkcje, które akurat nas interesowały.
    Indukcja firmy Teka.
    Pochłaniacza właśnie szukam
    parterówka, płyta fundamentowa, 10cm XPS pod i 10cm EPS na płycie, silikat 18cm, 20 cm grafitowego EPS na ścianach, 5cm wełny i 30 cm celulozy na stropie. Rekuperator Kinetic 250, kocioł kondensacyjny Immergas Victrix 12kW, PV 4,27kWp na SolarEdge

  3. #3

    Domyślnie

    A co można chcieć od sprzętów ?
    Piekarnik ma piec, indukcja ma gotować, zmywarka zmywać.