dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    brydziula6

    Zarejestrowany
    Mar 2017
    Kod pocztowy
    78-120
    Posty
    6

    Domyślnie Warunki zabudowy-jestem zielona POMOCY

    Witam serdecznie wszystkich na forum
    Jak w temacie jestem strasznie zielona jeśli chodzi o sprawy związane z WZ itp. itd. Zrobiłam mały wywiad w swoim urzędzie gminy ale mam taki przesyt informacji w głowie...sama już nie wiem od czego zacząć, dlatego chcę tutaj zasięgnąć trochę informacji bo czasami w urzędach tak potrafią zakręcić, że wolę wiedzieć co mówić i o co pytać
    Dostałam od siostry działkę (ona po rodzicach i kawałek mi odpisała). Działka rolna kl IV zaliczana do pastwisk stałych. Chcę się starać o wydanie WZ. W gminie poinformowano mnie, że muszę mieć zapewnienie o przyłączach energii i wody/kanalizacji dopiero mogę składać wniosek. Teraz chciałabym się dowiedzieć co w przypadku gdy chciałabym podłączyć się do studni, która znajduje się na działce siostry ok 50m od mojej działki. Czy muszę od niej uzyskać zapewnienie, że pozwoli mi korzystać ze studni. A może złożyć, do wodociągów wniosek o zapewnienie przyłącza a i tak podłączyć się do studni (dodam tylko, że siostra z niej nie korzysta). Jak to wygląda od strony prawnej. Czy ktoś może podpowiedzieć?

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Bejaro
    Zarejestrowany
    Apr 2014
    Skąd
    śląsk
    Posty
    1.945

    Domyślnie

    Z wodą jest tak że albo podłączasz się do wodociągu albo własne ujęcie czyli studnia czy jeśli ona znajduje na obcym terenie to nie wiem ale wg mnie może być ciężko.Zgoda siostry nie daje gwarancji że kolejny właściciel też ją da.

    Jeśli siostra nie korzysta ze studni to chyba ma wodociąg i jest blisko?

    W każdym razie to co będzie w projekcie musi być wykonane bo nie dostaniesz odbioru domu.