dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Podświetlenie LED w przedpokoju

    Szukam rozwiązania LED u siebie w przedpokoju. Nie znam się na ledach za bardzo, nigdy nie miałem z tym styczności tak bezpośrednio stąd pytanie kieruję do Was drodzy forumowicze.

    Sytuacja wygląda tak:
    mam przedpokój, który chciałbym przy podłodze podświetlić kolorowymi ledami.
    Łączna długość do podświetlenia to niecałe 7m.

    W załączniku przesyłam poglądowy schemat tego co jest i jak bym to widział.

    Mam wyprowadzoną puszkę fi60 pogłebianą, z kablem zasialjącym oraz kablem lecącym do drugiej puszki oznaczonej w załączniku.(elektrycy zapewnili że zmieści się tam zasilacz i czujnik ruchu)

    W obu tych puszkach ma być zamontowany czujnik ruchu, w pierwszej chciałbym umieścić również zasilacz do LED.

    Interesowały by mnie LEDY kolorowe, najlepiej z pilotem dotykowym, który umożliwia dynamiczną zmianę barwy światła.

    Kawałek LED który będzie zasilany z kabla zielonego(dwużyłowego) może być barwy białej.

    Reasumując potrzebuję zakupić:

    2x czujnik ruchu, pasek LED 7m (ewentualnie 5m kolorowego + 2m białego, pilot + zasilacz do puszki fi60.)

    + ewentualnie to co jest jeszcze potrzebne, a o tym nie wiem do prawidłowego działania mojego schematu.

    Bardzo proszę o rady co dokładnie powieniem zakupić żeby pasowalo. Gdy przeglądam allegro to w większości znajduję gotowe zestawy 5m led z zasilaczem do gniazdka co w żaden sposób mi nie pasuje.

    Proszę o podanie najlepiej modeli czujnika ruchu, zasialacz zwłaszcza oraz tasmy ledowej.

    Załacznik jest trochę niewyraźny więc tu napisze legendę:
    Czerwony - tak chciałbym umieścić pasek LED
    Czarny - ściany, drzwi
    Zielony - kabel dwuzylowy wpuszczony w fudze w płytkach
    Okrąg filetowy - dziura z puszką FI60
    Załączone zdjęcia Załączone zdjęcia Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję