dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Fotel hamakowy do sufitu

    Witam,
    Mierzę się z zamiarem umocowania fotela hamakowego na balkonie pod sufitem, ale natrafiłem na problem w ilości około 15 cm styropianu. Ze względu na obciążenia hamak powinien być przymocowany bardzo solidnie i wytrzymywać duże obciążenia. Moim pomysłem jest kotwa chemiczna i do tego jakiś długi (25-30 cm) hak oczkowy, karabińczyk, kawałek łańcucha i znowu karabińczyk. To mój pierwszy taki projekt i jestem kompletnie zielony, ale na logikę gdybym umocował takie coś w styropianie to spadłbym od razu razem z kawałkiem sufitu, prawda? Grubość tego "stropu" to jakieś 30 cm, z czego około 15 to styropian, a 15 prawdopodobnie beton.

    Mógłby ktoś ocenić mój pomysł lub dać lepszy?

    Pozdrawiam,
    kczers
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20170517_084241.jpg
Wyświetleń:	36
Rozmiar:	104,1 KB
ID:	389345Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20170517_084315.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	88,6 KB
ID:	389346

  2. #2

    Domyślnie

    O mocowaniu hamaka (identyczny problem) już kiedyś ja sam pisałem - poszukaj.

  3. #3

    Domyślnie

    Pojęcia nie mam jaki masz strop ale fischer ma kołki do takich rzeczy jak piszesz z przedłużoną śrubą czy oczkiem. Możesz pokusić się o skompletowanie osobno zestawu czyli kotwa chemiczna (soudal ma duży kartusz w miarę tanio) + koszulka pod kotwę (z materiału) + śruba z przedłużeniem. Oczywiście śrubunek + średnice dostosowane do dużego obciążenia.

    Jak nie wiem jak to ugryźć to zadzwoń do fischera to podpowiedzą co i jak.

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)