dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1

    Domyślnie Jaka wkrętarka do 1000 zł ?

    Witam,

    Szukam wkrętarki akumulatorowej która poradzi sobie z remontem domu. W obecnej chwili posiadam wkrętarkę marki Makite ( podróbka ) kupiona za 30 zł jednak ona już nie radzi sobie z żadnymi pracami ,wiec pora zainwestować trochę grosza w coś dobrego

    Czego szukam ?

    Wkrętarki akumulatorowej która posłuży mi kilka lat i nie będę musiał za pół roku gonić do sklepu po nową . Pracę które będę nią wykonywać to głownie remonty (prac jest sporo wiec nie może zawodzić ) ,zmiana dachów ,skręcanie drewnianych ogrodzeń , skręcanie mebli ogólnie prace domowe można powiedzieć. Przeglądałem Allegro,chodziłem po sklepach jednak jestem tematach wkrętarek jestem laikiem, wiec proszę o pomoc/poradę was .

    Ile mogę wydać ?

    Do dyspozycji mam 1000 zł na nową wkrętarkę,jednak gdy dostanę coś dobrego za np 400-600 zł ok nie ma problemu,nie ma co wywalać pieniędzy w błoto .

    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Kup coś 18V z repertuaru Makity, deWalta, Metabo i będziesz zadowolony. Przedział 500-600 zł jest w stanie zaspokoić potrzeby. Do mebli pasuje coś mniejszego poręczniejszego, do dachów już większe, do wiercenia w betonie warto mieć udar. Sam musisz zdecydować co Ci najbardziej potrzebne lub wybrać coś uniwersalnego z kompromisem. Ja używam wiertarko-wkrętarki i klucza udarowego Makity, na jednym mam wiertło a na drugim bita z torxem i praca idzie szybko.