dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Pilarka do 400zł

    Witam,
    Poszukuje pilarki do drobnych prac przydomowych typu poszerzyć altankę itp drobne roboty. Jestem w tych sprawach laikiem i nie potrzebuję nie wiadomo czego ale też nie chcę utopić kasy w bublu. Na pewno:
    Dobrej marki
    Sieciowa
    Budżet 400 jak można coś wystarczająco dobrego to niżej

    Fajnie jak by miała
    tak jak w boschu zielonym prowadnicę
    uchwyt ergonomiczny przód tył
    wylot do zamocowania worka

  2. #2
    Konto usunięte_1*
    Guest
    Konto usunięte_1*

    Domyślnie

    Nie znam się zbytnio ale jak kupowałem to facet bardzo polecał Bułgarską tylko jutro sprawdzę nazwę bo nie pamiętam ale podobno bije na głowę boscha i inne w swojej cenie , mam ją dwa lata i pocięła już całą podłogę z legarami ok 100m2 , cały dach ok 160m2 ze 20 okien kilkanaście drzwi z ościeżnicami grubymi na 5cm i milion innych , nie do zajechania , jutro podam nazwę , koszt albo 250 albo 350 zł bo dużo wtedy sprzętu kupowałem i ta pamięć

  3. #3

    Domyślnie

    Dzięki czekam na info.
    Może ktoś jeszcze coś dorzuci do porównania jakiś konkretny model.

  4. #4
    Konto usunięte_1*
    Guest
    Konto usunięte_1*

    Domyślnie

    Nie dało mi to spokoju i musiałem iść do garażu , ona nazywa się SPARKY ma regulację głębokości oraz skosu i tarczę coś 200 ale reszta starte i nie wiem czy 202 czy więcej

  5. #5

    Domyślnie

    Dzieki szkoda że modelu nie znasz bo maja kilka modeli.
    Może dla porównania ktoś coś dorzuci ?

  6. #6

    Domyślnie

    Proponuję Makitę 5704R .
    http://allegro.pl/makita-5704r-w-dob...3.html#thumb/1
    Kupiłem identyczną używaną w bdb stanie za 400 zł . Tu masz taniej prawie jak nowa .

  7. #7

    Domyślnie