dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Domyślnie Kocioł kondensat + pompa powietrze-woda

    Przeglądając oferty Termetu zastanawiając się nad kotłem Gold Plus 20kW ze zbiornikiem 140l widzę, że mają dostępne pakiety w komplecie z pompą ciepła do podgrzewania CWU za całkiem chyba rozsądną cenę. Niedawno jeszcze sama pompa tyle kosztowała a tu już kocioł, zbiornik 200-300l pompa i sterownik. Co sądzicie o takiej konfiguracji. Nie mam doświadczenia z kotłami i rachunkami za ogrzewanie bo całe żecie na wynajmowanym, wydaje się jednak, że w dobrze ocieplonym budynku większa część kosztów zużycia gazu będzie szła właśnie w podgrzewanie wody raczej niż w podłogówkę (jakieś 170 urzytkowej + 40 garaż ze swoimi pętlami). Narazie mam wszystko przygotowane pod kocioł ze zbiornikiem. Czy zastosowanie takiego zestawu wymagało by jakichś sporych przeróbek? Czy serwisant Termetu serwisuje też pompy czy to inna działka? Pompę na pewno można dodać później, ale na tym etapie kwestia właściwego zbiornika. Biorąc systemowy 140l z pompą będzie za mały na 4 osobową rodzinę dlatego myślę o wersji z pompą i 250l jak się zmieści w mojej małej kotłowni/spiżarni.

  2. #2

    Domyślnie

    Witam,

    Jeżeli zastanawia się Pan nad wyborem kotła kondensacyjnego współpracującego z pompą ciepła do wytworzenia ciepłej wody użytkowej, zachęcam również do zapoznania się z ofertą marki Junkers. Pompa Supraeco W SWI ciepła posiada wbudowany zasobnik c.w.u. o pojemności 260l, z możliwością podłączenia dodatkowego źródła ciepła jak kocioł lub kolektory słoneczne. Zachęcam do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://www.junkers.pl/produkty/przyg...ciepla-do-cwu/.