dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Domyślnie przejścia w stropie dla przewodów prądowych

    witam,
    chciałem Was prosić o pomoc w znalezieniu/wyznaczeniu miejsca na aroty dla przewodów prądowych w stropie.
    Część garażowa stropu jest już zalana-bez żadnego przejścia, trudno, wywierci się ale gdzie?
    Na reszcie budynku mam jeszcze ten komfort, że nic nie jest zalane - więc gdzie tutaj zrobić przejścia?

    Nie wiem jeszcze dokładnie gdzie będzie skrzynka- wg. mnie najlepszym miejscem będzie garaż, przy wejściu do niego z mieszkania-zaznaczyłem czarnym kwadratem na screenach.

    Czy możecie mi pomóc i zaznaczyć na rzutach te miejsca?jestem laikiem w tym temacie ale chcę jakoś ułatwić pózniejsze prace w tej broszce.
    pozdrawiam


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	parter.jpg
Wyświetleń:	43
Rozmiar:	96,0 KB
ID:	391578
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	poddasze.jpg
Wyświetleń:	23
Rozmiar:	92,4 KB
ID:	391579
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przekrój A.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	93,9 KB
ID:	391580
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przekrój B.jpg
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	92,5 KB
ID:	391581

  2. #2

    Domyślnie

    Przekroje przewodów są tak niewielkie że robienie przepustów przez strop nie jest do końca dobrym rozwiązaniem. Jeśli byłbyś pewien gdzie co będzie to może, ale na etapie budowy konstrukcji nie ma to sensu. Elektryk spokojnie sobie poradzi później.