dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Projekt wnętrza + dobór kolorów

    Witam serdecznie. Stoję przed trudnym dla mnie zadaniem aranżacji pokoju. Z poprzedniego wystroju zostaje w nim tylko parkiet dębowy (mozaika). Zamówione są już nowe drzwi: Polskone Sempre w kolorze dąb polski, takie jak na zdjęciu:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wp_20141120_006.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	16,7 KB
ID:	392661

    Jako że jestem kompletnym laikiem pod względem doboru kolorów, a chciałbym żeby wszystko przynajmniej się ze sobą nie gryzło, to przychodzę z pytaniami do Was:

    Jaki kolor listew przypodłogowych, ścian i mebli do drzwi jak wyżej i parkietu w takiej tonacji (tylko zamiast połysku będzie mat lub półmat):

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	6f54ed3c4b2e7301.jpg.jpg
Wyświetleń:	20
Rozmiar:	21,5 KB
ID:	392664

    Sam myślę nad listwami właśnie w kolorze dębowym, z tym że powinienienem je dobrać pod kolor drzwi czy parkietu (delikatna różnica w kolorze parkietu i samych drzwi pewnie będzie).

    Dalej kolor ścian i mebli. Osobiście celuję w jasne ściany, szarość, beż. Tylko jaki wtedy dobrać kolor mebli do całości? Iść w jasne, typu dąb sonoma, czy jednak coś ciemniejszego? A może zupełnie inaczej, i np. ciemne ramy i jasne fronty? Chętnie wysłucham wszystkich opinii, gdyż tak jak pisałem jestem kompletnie zielony.

    W samym pokoju znajdą się takie meble jak: szafa, jakaś komoda, szafka RTV, biurko z komputerem (160-180 cm), łóżko, jakiś stolik. Poniżej wklejam wizualizację samego pokoju z usytuowaniem drzwi, okna (czerwoną linią zaznaczony grzejnik wraz ze wszystkimi rurkami dochodzącymi do niego). Jeśli ktoś miałby ochotę doradzić samo ustawienie mebli to również będę wdzięczny. Sam mam jedną koncepcję, ale chętnie poznam punkt widzenia innych.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	123.jpg
Wyświetleń:	8