dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    boe666

    Zarejestrowany
    Jul 2017
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Posty
    17

    Domyślnie taras całkowicie drewniany, podniesiony

    Witam.
    Proszę o radę, bo nigdzie nie mogę znaleść opinii/dyskusji na temat budowy tarasu 1m nad ziemią, całkowicie z drewna (konstrukcja).
    Jestem inżynierem i pewne rzeczy potrafię sam zaprojektować i policzyć, jednakże nie jestem konstruktorem, stąd post na forum.

    Taras 18m2 (6x3m) - 1 m nad ziemią. Koncepcja taka że stoi to na 10 fundamentach betonowych które są całkowicie w ziemi (50cm głębokość, średnica fi20cm). Następnie drewniane belki pionowo (9x9cm) - 10 sztuk i na to legary drewniane. Dla zachowania stabliności - skośne zastrzały drewniane.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	taras_v61.jpg
Wyświetleń:	229
Rozmiar:	20,2 KB
ID:	393320Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	taras_v62.jpg
Wyświetleń:	232
Rozmiar:	15,0 KB
ID:	393321Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	taras_v63.png
Wyświetleń:	217
Rozmiar:	6,0 KB
ID:	393322

    Drewno C24 impregnowane ciśnieniowo.

    Proszę o wskazówki czy nie zrobiłem jakiegoś poważnego błędu

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar fotohobby
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rybnik
    Posty
    18.643
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    4

    Domyślnie

    Jestes inzynierem, a pytasz się o to księgowego, managera, informatyka itp, itd ?

    Tez jestem inzynierem i widze, ze konstrukcja kompletnie niepotrzebna, bo wyciągnięcie tych fundamentow 90cm do gory bedzie szybsze i tańsze.