dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Odpadające mleczko ( warstwa wierzchnia ) płyty pod wpływem wody

    Cześć,

    Jestem zielony dlatego przychodze z pytaniem. Wykonawca 2,5 tygodnia temu zalał płytę fundamentową. Na znaczącej powierzchni płyty pod wpływem wody wierzchnia warstwa betonu odpada płatami. Wykonawca mówi że to normalne.

    Dodatkowo 2 narożniki płyty dosłownie odleciały. Płyta ma 2-2.5cm różnicy w poziomie na 2 metrach. Też wykonawca mówi że w NORMIE

    Proszę o odpowiedź czy to normalne że mleczko cementowe odpada płatami pod wpływem wody lub małego palca? Jaka jest norma poziomu płyty fundamentowej ? Zamówiłem u firmy która się tylko tym zajmuje. Zapłaciłem 60k i mam takie cos...

    Pytanie czy mleczko cementowe to wierzchnia warstwa cementu na grubośc około 0,3mm ?! On mówi że tak
    Ostatnio edytowane przez Zielony_max ; 08-09-2023 o 12:52

  2. #2

    Domyślnie

    Mleczko cementowe nie może odpadać płatami. Mleczko występuje w postaci ciekłej tylko przy wylewaniu betonu i jest to zaczyn wody, cementu i chemii uszlachetniającej beton. To co odpada płatami to beton, a raczej to co z niego zostało. Jeżeli ekipa nie zabezpieczyła płyty po betonowaniu i akurat przyszła ulewa to z warstwy wierzchniej betonu wypłukany został cement. Proponuje wstrzymać dalsze roboty i wezwać kierownika, Można też poprosić betoniarnię by technolog podjechał i obejrzał płytę, ale z twojego opisu fatalnie to wygląda.
    Ostatnio edytowane przez Sebixx ; 08-09-2023 o 13:52

  3. #3

    Domyślnie

    Wrzuciłem na YouTube filmik, który pokazuje wszystko co mam do zarzucenia. Proszę powiedzieć czy przesadzam czy mam się do czego przeczepić ?

    https://youtu.be/u4NFFnu8kHY

  4. #4

    Domyślnie