dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Ytong panel SWE

    Cześć!
    W tym roku będę rozpoczynał budowę domu piętrowego o pow. 147 m^2.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.2.jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	94,3 KB
ID:	468133Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	koncepcja.jpg
Wyświetleń:	39
Rozmiar:	98,7 KB
ID:	468134

    Będę chciał zrobić płytę fundamentową, jednak zastanawiam się nad materiałami budowy ściany. Przyznam się szczerze, że jestem zielony w tym temacie i im więcej o tym czytam tym większy mentlik mam w głowie. Może ktoś coś doradzić?
    Chciałem podpytać dodatkowo o panele SWE. Podoba mi się fakt, że mogę bardzo szybko postawić ściany
    W internecie ciężko jednak coś znaleźć o tej metodzie budowania, parametrach i wadach.
    Czy ktoś budował z tego materiału i byłby w stanie podzielić się swoimi spostrzeżeniami, polecić/odradzić?
    Czy idąc w tego typu materiał dużo tracę względem np. pustaków ceramicznych lub zwykłych bloczków?
    Będę wdzięczny za każdą radę
    Ostatnio edytowane przez valentine28 ; 13-02-2024 o 14:30

  2. #2
    STAŁY BYWALEC (min. 300)
    Dzeus86

    Zarejestrowany
    Nov 2018
    Skąd
    Komorów
    Kod pocztowy
    05-806
    Posty
    323

    Domyślnie

    Co człowiek to opinia.
    Ytong sam w sobie jest ok. Choć ja bym szedł w 500-600setke z uwagi na kwestie akumulacyjnosci.
    oczywiscie zmierzajac w ta strone tracisz to, na czym ci najbardziej zalezy, czyli szybkosc, bo material ciezszy.

    zapewne panele swe sa drogie/drozsze niz standardowy bloczek.

    Co do minusow, to uwazam, ze nic nie tracisz do ceramiki, gdyz ta na tle silki czy ytonga wypada wg mnie najgorzej. Dyskusji "czemu?" było od groma i nie ma co wywoływać kolejnej burzy.
    Ostatnio edytowane przez Dzeus86 ; 14-02-2024 o 15:42

  3. #3

    Domyślnie