dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 55

Temat: PANELE KRONOPOL (podłogowe) - opinie, realizacje, wzory, inspiracje

  1. #1

    Domyślnie PANELE KRONOPOL (podłogowe) - opinie, realizacje, wzory, inspiracje

    Kochani!

    Kto szukal paneli do mieszkania, wie jak trudno wybrac odpowiedni kolor pomimo tak ogromnej oferty rynkowej. Udalo mi sie wybrac idealny wzor, panele sa z firmy Kronopol z Żar (PerfectFloor), kosztuja ok 36 zl/m2, klasa AC3, gwarancja 10 lat. Czy warto kupowac panele tej firmy, moze ktos z Was ma jakies doswiadczenia. Słyszalem rozbiezne opinie, z przewaga za "nie" dla tej marki.

    pozdrawiam!

  2. #2
    Guest

    Domyślnie

    Prowadzę od 5ciu lat sklep z panelami (podłogowe, ścienne, PCV itd) i szczerze mogę polecić panel firmy Kronopol (jeszcze dwa lata temu bym tego nie zrobił lecz ostatnimi czasy bardzo podnieśli jakość.
    Bliższe info na mail: bravo80@interia.pl

  3. #3
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Red

    Zarejestrowany
    Dec 2002
    Posty
    8

    Domyślnie

    36zł :? :? :? - absurdalna cena (lun warszawska)

    u mnie Perfect Floor kosztuje 29,90zł/m2 brutto.

  4. #4

    Domyślnie

    Ja bez zadnego problemu dostalam cene za te same panele 25zl/m2!!!

  5. #5
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Red

    Zarejestrowany
    Dec 2002
    Posty
    8

    Domyślnie

    Alex, uświadomię Cię że kupiłaś panele 6 lub 7 milimetrowe

    7mm - to nie jest oryginalny Perfect Floor (dekory z Perfect Floora lecz bez znaku bobra) - fakt że produkuje to Kronopol.
    6mm - to jest TOP FLOOR a nie Perfect Floor.

  6. #6

    Domyślnie

    A moze wiecie co jest lepsze (pomijajac argument cenowy), pianka i folia pod te panele czy mata
    podparkietowa Tuplex firmy SNT-GROUP (www.komar.com.pl/cemex).
    Ponoc ta druga ma wiele zalet: bardziej "cicha", mniej sie ugniata, lepsza cyrkulacja powietrza.

  7. #7
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Red

    Zarejestrowany
    Dec 2002
    Posty
    8

    Domyślnie

    Spotkałem się z tym produktem lecz po rozmowie ze znajomym który ma Tuplex w sprzedaży on stwierdził że nie sprzedaje się to rewelacyjnie (klienci obawiają się że po jakimś czasie granulki się spłaszczą), czyli raczej na NIE.
    Z produktów które można polecić pod panel podłogowy jest przede wszystkim EKOPOR.
    -Płyty podłogowe EKOPOR KOLOR - przeznaczone są do układania pod parkiety, panele podłogowe i wykładziny dywanowe. Niwelują nierówności, zarysowania i pęknięcia podłoża, jak również izolują termicznie i akustycznie.
    KILKA DANYCH TECHNICZNYCH:
    -grubość 5,5mm
    -format 59X79 cm
    -gęstość 260kg/m3
    -tłumienie dźwieku - do ok. 26dB
    cena 5-6 zł/m2

    PS. O panelach nie chwaląc się wiem wszystko więc jeśli ktoś ma jakieś pytania to proszę bardzo: GG 3029583


    <font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Red dnia 2002-12-28 13:06 ]</font>

  8. #8

    Domyślnie

    a znasz kogos kto jest biegly w sprawach "uruchomienia" wspolnoty mieszkaniowej 4 rodzinnej?

  9. #9
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Agula224

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Posty
    6

    Domyślnie Dotyczy paneli firmy Kronopol

    Witam wszystkich. Chciałabym podzielić sie moim doświadczeniem z firmą Kronopol. Ponad rok temu zdecydowaliśmy sięz męzem zakupić panele firmy Kronopol Floor Plus Dąb Sutter klasa ścieralności AC4, ok. 28zł za metr na całe mieszkanie. Po ok roku użytkowania w niektórych miejscach w jednym z pomieszczeń powychodziły bąble na łączeniach paneli widoczne w świetle dziennym. Nadmieniam, że panele są bezklejowe. Jako ze nie mamy dywanów, podłogę zmywamy mniej więcej raz w tygodniu dobrze wyciśniętym mopem. Zaczęliśmy sie obawiać że te bąble jeszcze bardziej napuchną (a przecież podłogę też trzeba jakoś czyścić), więc złożyliśmy reklamację na wyżej wymienione panele. Jako że firma nie zechciała pokazać sie u nas w domu, zazyczono sobie zdjęć uszkodzonych paneli. Zdjęcia zostały przesłane do firmy, po czym zażadano od nas wyciągnięcia!!!!!!!!!!!! jednego z uszkodzonych paneli aby móc przesłać go do celem przeprowadzenia ekspertyzy. W związku z tym, że panele były położone w całym mieszkaniu, łącznie z przyklejonymi listwami przybocznymi, uznaliśmy to żądanie za bezsensowne, kto bowiem zwróciłby nam koszty z tym związane. Firma więc zażądała jednego panela, który pozostał nam nie użyty. Po rzekomych badaniach stwierdzono ze parametry tego panela mieszczą się w normie i jest z nim, a więc i z pozostałymi!!!!! wszystko w porządku. Reklamacji więc nie uznano. Osobiście miałam przyjemność rozmawiać z przedstawicielem firmy Kronopol. Powiedziałam, że badany panel nie pochodził z tych uszkodzonych, być może wadliwych sztuk oraz wyraziłam swoje zdanie, że nikt nawet nie pofatygował sie do nas żeby je zobaczyć. Ów pan okazał się być nieuprzejmym i swierdził że on nie będzie jeździł takiego kawału drogi żeby panele oglądnąć. Moje odczucia w stosunku do firmy są więc negatywne, czuję się pokrzywdzona nie faktem, że reklamacji nie uznano, bo jak wiadomo różne mogą być przyczyny powstałych bąbli, tylko tym, jak zostaliśmy potraktowani. Bardzo długo czekaliśmy na decyzje w tej sprawie. Reklamację składaliśmy w październiku, wyniki badań były w lutym. Ponadto nikt z tak dużej firmy nie pokwapił się by nas odwiedzić i zobaczyć uszkodzone panele. Co więcej osoba reprezentująca firmę była nieuprzejma i nieskłonna do jakichkolwiek ustępstw. Prawdopodobnie wycofamy swoje zazalenie, które skierowaliśmy do rzecznika praw obywatelskich gdyż nie chcemy robić zamieszania wokół sprzedawcy, u którego nabyliśmy te panele, jednakże on sam uważa że z tą fiirmą to już jego nie pierwszy konflikt i wycofuje sie ze sprzedaży ich materiałów. Ja wiele rzeczy rozumiem ale uważam, że stanowisko tej firmy było trochę nie na miejscu.

  10. #10

  11. #11

    Domyślnie

    a my wlasnie wczoraj polozylismy te same panele w pokoju i rzeczywiscie w porownaniu z firma classen stasznie delikatne duzo uszkodzonych a facet w leroy mowil ze sa lepsze od classena. Zobaczymy co z tego bedzie. A kupilismy je tylko dlatego ze kolorystyka pasuje do pokoju i nie bylo takiej z Classena.
    CMyK

  12. #12
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Agula224

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Posty
    6

    Domyślnie

    Czesc, nastepnym razem decyduje sie na jakąś zwykłą deseczkę albo panele ale nie Kronopolu

  13. #13
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Agula224

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Posty
    6

    Domyślnie

    no a myśmy w zasadzie tez zdecydowali się ze względu na fakturkę drewna no i kolor. Panele te tez co prawda były tanie w porównaniu z innymi ale gdybym wiedziała ze takie hece bedą sie działy to zdecydowalibyśmy sie na coś innego Ale mądry Polak po szkodzie...

  14. #14
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    Agula224

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Posty
    6

    Domyślnie

    Mam nadzieje ze u Was jednak bedzie wszystko w porzadku

  15. #15

    Domyślnie

    nie moge podzielić się doswiadczeniem w uzytkowaniu paneli Kronopolu ale wybierajac podłogi do naszego mieszkania zwiedzilismy mnóstwo miejsc gdzie sprzedaja panele. wszedzie opinia podobna Kronopol ma mnostwo wadliwego towaru, jest najwiecej promocji na ich panele bo zawsze jest znimi cos nie tak.

    podpowiadali sprzedający by wybierac innej firmy panele. wlasnie Classen albo Rustiko z grupy Krono ale my jeszcze pochodzimy i pozwiedzamy i bedziemy weszyc.

    mam nadzieję że u Was CMYK bedzie ok, a Tobie Agula224 spokoju bo teraz to chyba niewiele da się zrobic z tymi panelami, chyba tylko wymienic.

    pozdrawiam Elajak

  16. #16

    Domyślnie

    Elajk z twojej wypowiedzi wynika, że Kronooryginal to co innego niż kronopol, upewniam się, bo mam upatrzone panele właśnie rustico kronooryginal i teraz nie wiem czy te są ok, czy też zaliczają się do bubla. Co prawda wiele nie oczekuję od tych paneli, ale nie chciałabym aby po miesiącu zaczęły się wypaczać, czy też aby odłaził z nich laminat.

  17. #17

    Domyślnie

    Olasa z D06
    mamy panele z kroonooyrginal- dęba dworkowego z klasą AC4- położony jest w salonie
    panele przetrwały psa, palenie ciągłe w kominku i wchodzenie z dworu przez taras- nic im nie jest
    polecam
    pzd

  18. #18

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beaty
    Olasa z D06
    mamy panele z kroonooyrginal- dęba dworkowego z klasą AC4- położony jest w salonie
    panele przetrwały psa, palenie ciągłe w kominku i wchodzenie z dworu przez taras- nic im nie jest
    polecam
    pzd
    Beaty projekt ten sam, panele z tej samej firmy, a drzwi też zamówiliśmy z Dre wiele nas jednak łączy Tylko doczytałam w innym wątku, że drzwi wam się wypaczył

  19. #19

    Domyślnie

    Cytat Napisał Olasa
    Elajk z twojej wypowiedzi wynika, że Kronooryginal to co innego niż kronopol, upewniam się, bo mam upatrzone panele właśnie rustico kronooryginal i teraz nie wiem czy te są ok, czy też zaliczają się do bubla. Co prawda wiele nie oczekuję od tych paneli, ale nie chciałabym aby po miesiącu zaczęły się wypaczać, czy też aby odłaził z nich laminat.

    z tego co mowili nam rózni sprzedawcy w Krono jest kilka róznych firm które produkują panele i wchodza tylko w skład grupy Krono. Kronopol to polska firma której zdarza sie wypuscic bubel okropny ale to chyba normalka
    kronoorginal jest jedna z firm. mam nadzieje że ich panele sa lepszej jakości bo tez zastanawiam sie nad kilkoma dekorami.

    pozdrawiam Elajak

  20. #20

    Domyślnie

    a może ktoś z Was słyszał o panelach firmy PORTA - wzór akacja?
    W Komforcie takie znalazłam, ale na ich stronie nie ma. Zależy mi na opinii, bo deseń jest ładny.
    "lepsze jutro było wczoraj!"

Strona 1 z 3

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony