-
WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
Reklamacja produktu u nierzetelnego wykonawcy
Witam!
Mam problem ze stolarzem, u którego zamówliłem drzwi wejściowe i obłożenie schodów wewnętrznych! Drzwi dębowe za 3000zł zostały zamontowane w październiku ub. roku! Okazało się,że porobiły sie szpary, lakier na ramiaku popękał a wykożczenie generalnie pozostawia wiele od życzenia! Napisałem i doręczyłem facetowi dwa tygodnie temu reklamację, ostrzegając, że rozwiążę umowę na schody i będę domagać sie zwrotu 2500zł zaliczki. Do dzisiaj zero reakcji! Poradźcie proszę jak dalej postępować! Może ktoś już coś takiego przerabiał?
P.S. Na drzwi nie mam faktury, tylko umowę!
Tagi dla tego tematu
Uprawnienia
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
- BB Code jest aktywny(e)
- Emotikony są aktywny(e)
- [IMG] kod jest aktywny(e)
- [VIDEO] code is aktywny(e)
- HTML kod jest wyłączony
Zasady na forum