dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Lider FORUM (min. 2800) OGRODNICZKA CZARODZIEJKA Avatar arcobaleno
    Zarejestrowany
    Dec 2004
    Posty
    4.024

    Domyślnie kiedy siać trawę i jak się do tego zabrać ;)

    Witam !
    Jestem zielona w sprawach ogrodniczych a czeka mnie (i męża) zrobienie porządku z naszym przydomowym kawałkiem ziemi.
    Sprawa wygląda tak:

    Dom już stoi od zeszłego lata. W ubiegłą jesień zebrany wcześniej humus został z powrotem rozwieziony po działce.Do tego była zamówiona wywrota piachu(albo dwie - nie pamiętam) i w tym samym czasie to wszystko nam ładnie rozwieźli i wyrównali. Wcześniej musieliśmy uporać się oczywiście z ponad metrowymi chwaściorami, które przez lato sobie urosły Pod tym humusem jest glina, także nawet teraz jak już jest przykryta tą zebraną wcześniej warstwą ziemi (na której wcześniej rosła trawa i był ogródek) i piaskiem to jak popada deszcz to robi się grząskawo a jak dłuzej pada to w niektórych miejscach woda stoi, mimo, ze działka ma spadek i na mój rozum powinna sobie spływać w dół

    Na całej powierzchni chcemy posiać trawę. I teraz pytanie do Was
    Jaką trawę wybrać. Jak przygotować podłoże ? Pograbić, powalcować czy co?
    I czy teraz jest odpowiednia pora na sianie trawy czy poczekać jeszcze trochę, żeby przypadkiem jakieś mrozy jeszcze nie przyszły(choć się nie zapowiada, ale o tej porze to nigdy nic nie wiadomo)?

    Mam nadzieję,z ę mi rozjaśnicie trochę w głowie

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) OGRODNICZKA CZARODZIEJKA Avatar arcobaleno
    Zarejestrowany
    Dec 2004
    Posty
    4.024

    Domyślnie

    ale jesteście..

  3. #3

    Domyślnie

    Także jestem tym tematem zainteresowana, tylko u nas na razie sama glina, która nic nie przepuszcza, woda wszędzie stoi

  4. #4

    Domyślnie

    Arcobaleno!