dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22

Temat: Dom okolo 100m2 - stan surowy zamkniety - koszt

  1. #1

    Domyślnie Dom okolo 100m2 - stan surowy zamkniety - koszt

    Witam

    Jestem tu nowy wiec na poczatku witam wszystkich serdecznie
    Planuje budowe domku Aga, ale zastanawia mnie jakie moga byc koszta i ile mogla sie ta cena zmienic od ceny z posta ktorego znalazlem. Post byl pisany okolo roku temu :

    Fundamenty
    wykopy
    zborjenie ławie
    szałunki, betonowanie
    izolacja pozioma. zasypywanie
    kanalizacja, zbrojenie płyty
    zalewanie płyty pierwszej
    odszałowanie
    cena za roboczne 9600zł
    ----------------------------------------
    mury
    mury zewnętrzne z prefabeu lub max
    ścianki wewnętrzne
    kominy 3 sztuki
    cena za robocizne 5700
    -----------------------------------------
    strop
    strop z protermu (nie wiem co to za skrót ale pisze coś takiego) fert. lub ferx
    wieniec,zbrojenie, obmurówka
    zalewaniepłyty, schody żelbetonowe
    cena za robocizne 3400zł
    -----------------------------------------
    podmurówka
    Podmurówka, szczyty, wieniec,
    ścianki, kominydo dachu 3x
    cena za robocizne 3200zł
    ----------------------------------------
    więźba
    Więźba położenie krokwi, deskowanie
    foliowanie, łacenie(co to jest?), pokrycieblachą
    kominy z klinkieru 3szt.,okna 3x, okucia blacharskie, rynny
    cena za robocizne 9200zł


    .... i wtedy za calosc czyli robocizna + materialy wychodzilo 65,000 zl Czy ktos orietuje ile takie cosik moze teraz kosztowac ?

    Dzieki i pozdrawiam !

  2. #2

    Domyślnie

    Moj wykonawca planuje ze w mojej Age na stan surowy otwarty wydam z materialami jakies 130 tys.

  3. #3

    Domyślnie

    To moze inaczej .... czy ktos z Was zaplacil rozsadna cene (w granicach 100 - 120 tys) (stan surowy zamkniety), za dom o powierzchni uzytkowej okolo 100m2 ? Budowany systemem gospodarczym.

  4. #4
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Sasha
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Posty
    1.619
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    46

    Domyślnie

    Jak będzie z tarasami, schodami wew, itd - wszystkie prace murarskie + podpbitka to cena ok
    Pozdrawiam
    Nasz domek
    Postępy

    / MIESZKAMY /

  5. #5

    Domyślnie

    Czyli uwazasz, ze za taka sume powinienem postawic dom w stanie surowym, systemem gospodarczym ? Bo nie wiem czy zrobimiales mnie, ze ktos mi zaproponowal budowe za ta cene, czy odpowiadasz mi ze cane ok, w sesie, ze za taka cene postawie domek

    Np. Staś z Archetonu.

  6. #6
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Sasha
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Posty
    1.619
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    46

    Domyślnie

    jak to cena z materiałem za prosty domek 100 m2 pow użytkowej to chyba ok - ceny trochę oszalały - niestety
    Pozdrawiam
    Nasz domek
    Postępy

    / MIESZKAMY /

  7. #7

    Domyślnie

    No to ja wlasnie sie pytam czy za taka cene wybuduje hehehe Cos sie chyba dogadac nie mozemy, albo ja Cie nie rozumiem

  8. #8
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar Sasha
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Posty
    1.619
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    46

    Domyślnie

    ech ... przepraszam, nie doczytałem - pochopnie strwierdziłem że pen pierwszy post to wycena którą dysponujesz.

    A czy wybudujesz to zupełnie inna para kaloszy.
    powiem ci tak: jak ja planowałem to wychodziło mi kwota x za stan surowy zamknięty a planowałem z kierownikiem budowy. Teraz wyszło x + 30%.
    Pozdrawiam
    Nasz domek
    Postępy

    / MIESZKAMY /

  9. #9

    Domyślnie

    No wlasnie ... ale czytam duzo postow ludzi, piszacych, ze postawili stan surowy za okolo 100 tys, wiec wydaje mi sie to mozliwe. Oczywiscie nie budujac przez firme, bo wtedy wiadomo, ze to nierealne.

  10. #10
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    tomekwil

    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Posty
    151
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    15

    Domyślnie

    Witam
    Ja na ten domek (stan surowy otwarty łącznie z położeniem dachówki)http://www.mgprojekt.com.pl/domki/slonecznyp/index.php wydałem około 91tys.

  11. #11

    Domyślnie

    No i przyzwoita cena za taki domek

    Ja wyszukalem wczoraj ten : http://www.e-projektydomow.pl/projekt/335-2

    I sa podane bardzo przyzwoite ceny i to jeszcze przy budowie przez firme.

  12. #12

    Domyślnie

    Witam wszystkich.
    Rozbudowa - dobudowa 86 m2, zmiana konstrukcji dachu na części istniejącej, łącznie dach 136m2 (skomplikowany) - wstępny kosztorys 60.000 PLN (robocizna + materiał). Stan surowy otwarty.

  13. #13

    Domyślnie

    Cytat Napisał MCMaxim
    No wlasnie ... ale czytam duzo postow ludzi, piszacych, ze postawili stan surowy za okolo 100 tys, wiec wydaje mi sie to mozliwe. Oczywiscie nie budujac przez firme, bo wtedy wiadomo, ze to nierealne.
    raz piszesz stan surowy a raz stan surowy zamkniety - to troche wprowadza zamieszania...

    określ dokładnie czego oczekujesz a wtedy bedzie łatwiej odpowiedzieć
    Pozdrawiam
    Habier
    ------------------------------------
    C77c

  14. #14

    Domyślnie

    Tak tak .. sorki. Caly czas mam na mysli stan surowy zamkniety.

  15. #15

    Domyślnie

    Cytat Napisał MCMaxim
    Tak tak .. sorki. Caly czas mam na mysli stan surowy zamkniety.



    Cytat Napisał MCMaxim
    czy ktos z Was zaplacil rozsadna cene (w granicach 100 - 120 tys) (stan surowy zamkniety), za dom o powierzchni uzytkowej okolo 100m2 ? Budowany systemem gospodarczym.
    pewnie wielu jest takich, jednak od czasu kiedy oni zbudowali czasy sie zmieniły

    jak znajdziesz tanią ekipę (nie wiem czy to możliwe jeszcze), tanich cieśli i dekarzy i pokryjesz tanim pokryciem i tanimi oknmi to moze ...
    Pozdrawiam
    Habier
    ------------------------------------
    C77c

  16. #16

    Domyślnie

    Ja mysle raczej optymistycznie .. zreszta czytalem wiele postow osob budujacych w 2007 i wcale koszta nie byly takie straszne, oczywiscie przy dobrej ekipie i budowie sposobem gospodarczym. Mam nadzieje, ze zamkne sie w 100 tys zł stan surowy zamkniety. Mowa o domku jak podalem w poprzednim poscie.

  17. #17

    Domyślnie

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7787d1408.html

    zaczalem w sierpniu 2007 r i teraz jestem na etapie tynkow. do tej pory wydalem ok. 80tys. zl. buduje mi to ekipa 5 osobowa do ktorej nie mam najmniejszych uwag. tanio i solidnie ale bez wodotryskow i lekko zmiescisz sie w 100 tys. ja buduje blizniaka.

  18. #18

    Domyślnie

    No i pieknie Widze budujesz ten domek ktory dalem w linku ? To 80 tys to bez instalacji, tak ?

  19. #19

    Domyślnie

    tak bez istalacji, ale domek maly to i instalacje tanie. buduje dom w jagodach tyle ze troche go podwyzszylem zeby uzyskac normalne pokoje u gory.

  20. #20
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    bojza

    Zarejestrowany
    Feb 2008
    Posty
    9
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    1

    Domyślnie

    Nas sama robocizna ma kosztować 30tys(do 104m+piwnica), co do materiałów, będziemy kupować sukcesywne,fakt pustaki już mamy, kupiliśmy w zeszłym roku przed podwyżkami, deski też. Narazie robimy cenowy rekonesans w okolicy, szukamy gdzie nas tanie wyniesie. W marcu na pac wchodzi ekipa więc mało czasu nam zostało.
    Zaczynam budowę domu, oby to nie była budowa cierniowa
    Dziennik:Budowa wg. bojzy


    Komentarze

Strona 1 z 2

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony