dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 263
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 5251

Temat: Schody - pochwalcie się / zapytajcie ...

  1. #1

    Domyślnie Schody - pochwalcie się / zapytajcie ...

    Buduję dom w którym schody występują pod kominkiem. Czy ktoś z was ma może podobny projekt? Jak wykonać schody? Polećcie mi proszę dobrego wykonawcę schodów drewnianych okolice Wrocławia. Dziękuję, pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    oto moje schody wewnetrzne:
    http://picasaweb.google.com/maciej.matoga/Schody
    pozostało wstawic lampki i zamontowac kule na koncach poreczy

  3. Przeprowadź na nowo aranżację wnętrza Płytki ceramiczne z nadrukiem. Czerń i biel we wnętrzu Mobilny poradnik dla majsterkowiczów pomoże w wykonywaniu prac domowych Projekt łazienki wspólnej. Jak urządzić łazienkę dla kilku osób?
  4. #3

    Domyślnie

    Twoje schody są super. Gratuluję.

  5. #4

    Domyślnie

    dzieki, milo slyszec takie słowa, teraz zamowilem drzwi i czas o parkietach myśleć

  6. #5

    Domyślnie

    lancer
    Ładne, my jednak marzymy o schodach ciemniejszych, ale w identycznym stylu, tylko barierki jeszcze nie mamy sprecyzowanej.
    Z jakiego drewna są zrobione? Czy dużo kosztowały?

  7. #6

    Domyślnie

    z drzewa debowego, ok 8 tys, one az tak bardzo jasne nie sa jak na zdjeciu, ale tez nie ciemne. robil je stolarz mierzyl wszystko na wymiar, zabodowany parapet , piwniczka zabudowana. teraz ten sam stolarz bedzie drzwi wew robil ale juz w kolorze mahon, podobnie jak wejsciowe mam

  8. #7

    Domyślnie

    Może ktoś jeszcze pokaże swoje schody? Czekam na te nad kominkiem. Pozdrawiam.

  9. #8
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar MarzannaPG
    Zarejestrowany
    Mar 2004
    Posty
    1.967
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    37

    Domyślnie

    To moje schody, niestety nie pod kominkiem.


    Firma Mera-Schody z Lewina Brzeskieg, ale nie polecam ze względu na obsługę, nie na jakość wyrobu. Natomiast mogę polecić stolarza z Pełcznicy pod Kątami Wrocławskimi, robi cudne schody, w tym gięte, ale dosyć drogie (rok temu za gięte dębowe chciał 13 000zł).

  10. #9

    Domyślnie

    piękne te schody / zwłaszcza drugie zdjęcie / proszę o bliższy namiar do kontaktu

  11. #10
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) Avatar niko6
    Zarejestrowany
    Mar 2006
    Posty
    197

    Domyślnie






    CO NAS NIE ZABIJE TO NAS WZMOCNI !

  12. #11

    Domyślnie

    Cytat Napisał lancer
    oto moje schody wewnetrzne:
    http://picasaweb.google.com/maciej.matoga/Schody
    pozostało wstawic lampki i zamontowac kule na koncach poreczy
    BArdzo ładne masz schody Ja będę miała też z dębu ale ciemne.
    Podobają mi się to oświetlenie.
    Też mam powyprowadzane kabelki i muszę przyznać że nie byłam pewna jak to będzie wyglądac przy dębowych schodach . ALe teraz widzę że jest super.

    Angelika - jeśli chcesz mieć drewniane tralki to może pojeździsz po zamkach albo popglądasz fotki zamków. Tam można spotkać oryginalne tralki.

    Mój stolarz akurat robi komuś tralki na podstawie zdjęcia z jakiegoś zamku. ( Ktoś pojechał..zwiedził i popstrykach fotki ..to co sie podobało) no i mi akurat te tralki odpowiadają więc skorzystam. Niestety moje schody będą gotowe ..hm pewnie za dwa miesiące. (Jak go pogonię) Więc nie mam żadnej fotki.
    Agdula

  13. #12

    Domyślnie

    skoro juz wkleiłam fotki na wątku schodowym (obok), to tutaj też się dorzucę


    ...szczęście dobrze robi ciału...

    Józefina nasz domek

  14. #13

    Domyślnie

    Cytat Napisał Agdula
    Cytat Napisał lancer
    oto moje schody wewnetrzne:
    http://picasaweb.google.com/maciej.matoga/Schody
    pozostało wstawic lampki i zamontowac kule na koncach poreczy
    BArdzo ładne masz schody Ja będę miała też z dębu ale ciemne.
    Podobają mi się to oświetlenie.
    Też mam powyprowadzane kabelki i muszę przyznać że nie byłam pewna jak to będzie wyglądac przy dębowych schodach . ALe teraz widzę że jest super.

    Angelika - jeśli chcesz mieć drewniane tralki to może pojeździsz po zamkach albo popglądasz fotki zamków. Tam można spotkać oryginalne tralki.

    Mój stolarz akurat robi komuś tralki na podstawie zdjęcia z jakiegoś zamku. ( Ktoś pojechał..zwiedził i popstrykach fotki ..to co sie podobało) no i mi akurat te tralki odpowiadają więc skorzystam. Niestety moje schody będą gotowe ..hm pewnie za dwa miesiące. (Jak go pogonię) Więc nie mam żadnej fotki.
    Pewnie, jest to jakiś pomysł, tylko w trakcie budowy to nie ma czasu na nic. Ale na wycieczkę po zamkach to bym się skusiła. Ach gdyby doba miala 30 godzin.

  15. #14

    Domyślnie

    Angeliko to pozostaje tylko internet Ale na to tez niestety trzeba czasu..ja trochę szukałam ale się zniechęciłam.
    Agdula

  16. #15

    Domyślnie

    Bardzo ładne są wasze schody. Może ktoś z was ma schody pod kominkiem. Zależy mi na takiej aranżacji. Pozdrawiam

  17. #16

    Domyślnie

    ja mam za kominkiem hehe


    moje oczko w głowie
    Do szcześcia potrzeba ciszy, spokoju i......Neptunka

  18. #17

  19. #18

    Domyślnie

    to może i ja obnaże tu swoje schody

  20. #19

    Domyślnie

    Ja zamowilam wlasnie schody z firmy Wroblewki z Kalisza.
    Profesjonalna obsluga, dojezdzaja do nawet odleglych miejsc, a wyroby jak widac przepiekne(u nas montaz w Swieta) Pozdrawiam

  21. #20

    Domyślnie

    Moje sa takie:



    Pozdrawiam,
    Magda

Strona 1 z 263

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony