dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 4
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 76
  1. #1

    Domyślnie Satysfakcja z pracy???

    Witam.
    W telegraficznym skrócie: mam pracę, która zupełnie nie daje mi satyfakcji, za to daje dość przyzwoite pieniądze i pewne poczucie bezpieczeństwa. Stosunki z innymi ludźmi, w tym z szefem, przyzwoite. Jak myślicie: tkwić w tym, czy rozglądać się powoli za czymś innym. Albo inaczej: czy satysfakcja z pracy jest rzeczywiście potrzebna, czy to podejście idealistyczne i oderwane od rzeczywistości (mam kasę więc o co chodzi)?
    Jestem ciekawa Waszych opinii. Przykłady z życia mile widziane.
    Pozdrawiam

  2. #2
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar joan
    Zarejestrowany
    Apr 2005
    Posty
    2.366
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    26

    Domyślnie

    nie tkwić- szukać dalej... nadesżły lepsze czasy...moga nie potrwac długo...
    pracuję tu gdzie pracuję od prawie 10 lat - i nie mam ani: stosunków z ludźmi...ani satysfakcji (poza jedną dziką...ale to na inny temat... )...odliczam dni...
    Czasem trzeba skoczyć z mostu zanim rozwiną się skrzydła.

  3. #3
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar sebo8877
    Zarejestrowany
    Nov 2005
    Skąd
    Głogów Młp
    Kod pocztowy
    36-060
    Dzielnica
    Zabajka
    Posty
    4.324

    Domyślnie

    Nie jesteś sama- ja właśnie rozpocząłem szukanie...

    Sebo8877
    Już niedługo już niebawem u siebie...

  4. #4
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar agnieszkakusi
    Zarejestrowany
    Mar 2006
    Skąd
    Toruń
    Posty
    9.025
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    77

    Domyślnie

    ja tez szukam...telesforku...może się wymienimy

  5. #5

    Domyślnie

    Ja w jednej firmie pracuje juz 7 rok. Bylo dobrze, od jakiegos miesiaca jest do dupy (polaczenie z Warszawa). Zastanawiam sie nad zmiana, ale
    tu mam niezla kase
    znam ludzie (sa ok)