Z takim podejściem do tematu polemizowałem już wcześniej.
Liczysz kliknięcia na
www.stropyteriva.pl i próbujesz przełożyć na wejścia na swoją stronę www porównując z adwords.
Moim zdaniem nie daje się to porównać.
W Googlach przy linku sponsorowanym możesz określić zasięg działania swojej firmy. Eliminujesz wówczas, w znacznej części, kliknięcia z drugiego końca Polski. W chwili obecnej, gdy nie masz wykupionego profilu płatnego, tak naprawdę na zamieszczony link klikają wszyscy /ja już kilka razy/. O prawdziwej klikalności przekonasz się dopiero po wykupieniu profilu.
Na link sponsorowany w Googlach klikają głównie już zdecydowani co do wyboru technologii, a poszukujący wykonawcy. Na link umieszczony w Muratorze klikają oczekujący informacji, niezdecydowani. Jest to spowodowane rozproszeniem wiedzy na kilku, kilkunastu forach oraz niechęcią do przedzierania się przez setki, tysiące wpisów pieniaczy, nawiedzonych lub wpisów nic nie wnoszących do tematu.
Ze statystyk Forum wychodzi, iż wpisy dokonane przeze mnie w ciągu ostatniego roku
odczytało dobrze ponad 30 000 użytkowników. Tylko co z tego.
Dokładnie wiem ile dzięki obecności na forum napisałem ofert, udzieliłem porad na priv i telefonicznych. Ma się to nijak do nowych kosztów profilu płatnego, a przede wszystkim poświęconego czasu. Może to specyfika branży.
Profil płatny przetestowałem i wyciągnąłem wnioski.
Obecnie forum będę bardziej traktował jako hobby i przełamywanie pewnych schematów myślenia, niż biznes. A jak się ktoś trafi, to ... wykorzystam.