![Cytat](images/mdom_misc/quote_icon.png)
Napisał
LK SK
Ważny jest też serwis bo naprawa samemu nie wchodzi w grę utrata gwarancji , lub nikt nie chce się podjąć naprawy pieca . dlatego piszę o piecu Heitz eko 35
Kilkukrotnie zepsuł się piec który nabyłem w 2011 Piec Heitz eko 35
W piecu na gwarancji zepsuła mi się :
1) przekładnia która napędza ślimak od początku chodziła bardzo głośno ale nie miałem porównania do innych pieców i przekładnia przestała działać 3 miesiące po uruchomieniu pieca . Później została wymieniona na gwarancji bardzo szybko.
2) w 2012 we wrześniu nie mogłem uruchomić pieca zablokował się ślimak (ale zabezpieczenie , zawleczka nie zerwała się )
Servisant który skasował mnie za przyjazd 500 zł powiedział że w lecie trzeba też uruchamiać ślimak bo się zablokuje i piec jest brudny ( piec czyszczę raz w miesiącu ) .
3 ) 2013-11-29 zapytałem czy w piecach powinien być Deflektor . W zakupionym piecu nie było i servisant tego też nie zauważył , że brak Deflektora w piecu . Zamówiłem zapłaciłem około 50 zł i zamontowałem po 2 latach .
4) We wrześniu 2014 nie mogłem uruchomić pieca okazało się ze zepsuł się komputer i trzeba go wymienić przyjechał servisant zamontował komputer 250 zł i przyjazd servisanta 500 zł ( servisant powiedział że piec jest brudny i trzeba go częściej czyścić , stopiły się kable w piecu łączące komputer z osprzętem i to zrobiło zwarcie i awarie komputera . Teraz przewody w peszlu biegną poza obudową pieca ).
5) Natomiast w maju 2015 . Zarwała się zawleczka od ślimaka i wyłączyłem piec na lato . Zepsuł się kondensator startowy kupiłem nowy ale nie pasuje jest za duży i nie mieści się w obudowie oraz przestał działać po 30 minutach . Okazało się także awarii uległ ponownie komputer
Dzwoniłem do Pana serwisanta 29-09-2015 miał być u mnie 08-10-2015 niestety wypadłem z grafiku . Następnego dokładnego terminu nie podał . Prosiłem już we wrześniu o przywiezienie zawleczki i kondensatora który pasował by do pieca. Nie miałem kontaktu z panem servisantem więc zadzwoniłem do siedziby firmy .
Wtedy dowiedziałem się że servisant to zewnętrzna firma na którą firma HEITZ nie ma wpływu on tylko zlecają naprawy . Poprosiłem o naprawę mojego pieca w firmie HEITZ i opisałem sytuację . Sprawdzono moją wersję i poinformowano mnie że Pan servisant nie ma czasu bo naprawia inne piece . Poprosiłem o przyjazd bo już dwa razy wypadłem z grafiku i dwa miesiące pale w piecu na rusztach co 3 godziny dorzucam opał ( dobrze że zima jest łagodna ) .
Proszę o przyjazd serwisanta w tym tygodniu naprawienie pieca oryginalnymi częściami firmy HEITZ powiedział mi ,że mogą przyjechać ale zapłacę 2 zł za kilometr w każdą stronę a do mnie jest 400 km w jedną stronę , powiedziałem ,że mnie nie stać na przyjazd servisu HEITZ i poczekam na Pana servisanta z firmy zewnętrznej , i prosiłem ,żeby przeprosił go w moim imieniu jeżeli go czymś obraziłem ( poszedłem po rozum do głowy , przede mną jeszcze 6 miesięcy palenia w piecu )
Pan Servisant przyjechał wymienił komputer za który zapłaciłem 210 zł plus kondensator i zawleczkę pieca nie uruchomił bo już nie miał czasu za przyjazd zapłaciłem 700 zł . Drugi raz przyjechał po 10 dniach i dokończył naprawę pieca za drugi przyjazd też zapłaciłem 700 zł .Piec został naprawiony początek grudnia . ( zapłaciłem bo głupi nie jestem przede mną jeszcze 5 miesięcy palenia w piecu ) . I może już mnie polubi Pan servisant .
Zapytałem czy firma HEITZ odkupuje swoje piece mało używany bo często zepsuty , do tej pory czekam na odpowiedź od firmy HEITZ . Może myślą ,że to żart , ale mi nie jest do śmiech .
Klient który niema już siły naprawiać pieca firmy HEITZ